Ir beje, čia vakar dienos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesutinku. Maršrutų skirstymas pagal "čia mano rajonas, o čia - tavo" principą ir privedė prie to, dėl ko skundžiatės visose temose iš eilės. Kiek žmonių važinėjo 112 bei 112A/117/118/122 maršrutais ir kiek jų važinėja dabar 87?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVRAP bus VVT sistemos dalis dešimtmečio perspektyvoje.
Nes kitaip nėra integruotumo, patogumo. Be to, vis daugiau VR dirba Vilniuje ir atvirkščiai. Miesto gyventojų - rajone.
Comment
-
Čia nuo mokesčių labai priklauso.
Yra vienas niuansas - pinigai. Jei rajonas moka, tai gerai. Lenkijoje ta problema išspręsta paprastai - nori, kad miesto VT važiuotų į greta didmiesčio esančius kaimus ir miestelius - gmina susimoka. Ne - priemiestinis komerciniais pagrindais.
Dėl pinigų - visada galima susitarti. Jei nenorės tartis, sumetei visus priemiestinius į stotį ir kur jie dings Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.
Juk paradoksas, kad visa A17 trasa važiuoja kas keliolika minučių VRAP'ai, o A17 tik kas valandą. Ir išeina, kad turi laukti jei turi mėnesinį bilietą arba mokėti papildomai už važiavimą.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.09.09, 03:11.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia nuo mokesčių labai priklauso.
Jei žmogus dirba Vilniaus mieste, jo GPM dalis eina į Vilniaus miesto savivaldybę nepriklauso kur gyvena. Aš esu įsitikinęs, kad šis argumentas buvo pagrindinis "Riešės žiediniam maršrutui".
Dėl pinigų - visada galima susitarti. Jei nenorės tartis, sumetei visus priemiestinius į stotį ir kur jie dings Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.
Juk paradoksas, kad visa A17 trasa važiuoja kas keliolika minučių VRAP'ai, o A17 tik kas valandą. Ir išeina, kad turi laukti jei turi mėnesinį bilietą arba mokėti papildomai už važiavimą.
Dėl mokesčių mokėjimo - vežėjai jų vis tiek tiesiogiai negauna. Nuo to, kur moka mokesčius gyventojai vežėjų gyvenimas nesikeičia ir nepasikeis, nes savivaldybė nebūtinai skirs (ir neskiria) papildomo finansavimo.
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
Tas pats HUK832, L. Giros g.
Tokio pat modelio HUK831, S. Nėries g.
Ir, pasirodo, yra dar vienas - trečias O405N2 - baltas su geltona apačia.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO tasai su geltona apačia kuriam maršrute pastebėtas? 40-am ar 56-am?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBėgt kuo toliau nuo tokių firmų su savo "atnaujinimais"
Ir yra gerai, kai keičiami 1-2 metus pavažinėję autobusai, kurie, beje, yra kur kas tvarkingesni techniškai, nei visi VVT Volvo 7700.
Comment
-
Šiandien ~13:10 į smulkią avariją papuolė #794 Volvo. Avarijos priežastis - nuo Audinės atšokęs dešinės pusės galinio bamperio gabalas, kuris užkliudė kairįjį autobuso šoną. Maždaug 15min buvo autobusas sustojęs vidury sankryžos, negalėjo pravažiuoti 16-as troleibusas. Kiek mačiau, 2G važiavo į priešingą juostą, o kiti autobusai, važiavę link kablio, važiavo iš pirmos juostos.
Ir Ridvijos technika.
HAU 128 28-am. Vaduvos stotelė, 15:08. Kaip sako SĮSP, šiame maršrute garantuotas žemagrindis mikriukas. Būtent šiuo laiku ir turi važiuoti tas garantuotas žemagrindis. Labai jau "žemagrindis" ir su viena varčia.
HAB 115 20-am. Aukštųjų Panerių žiedas
HRG 207 9-am. Agrastų gatvės žiedas. Kažkodėl galvojau, jog šiame mikriuke durys atsidaro automatiškai. Pasirodo, duris reikia atsidaryti pačiam.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
HRG 207 9-am. Agrastų gatvės žiedas. Kažkodėl galvojau, jog šiame mikriuke durys atsidaro automatiškai. Pasirodo, duris reikia atsidaryti pačiam.
Atvaizdas
Kai teko važiuoti būtent šiuo autobusiuku 9-ame maršrute, priėjau ir bandžiau atidaryti duris, bet netrukus vairuotojas kažką paspaudė ir jos atsivėrė pačios.
Vizualiai lyg ir rankinis atidarymas, bet gal kokį savamokslį padarė. Kėdainiuose irgi yra tokių variantų.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimąAr pabandėte įlipti?
Kai teko važiuoti būtent šiuo autobusiuku 9-ame maršrute, priėjau ir bandžiau atidaryti duris, bet netrukus vairuotojas kažką paspaudė ir jos atsivėrė pačios.
Vizualiai lyg ir rankinis atidarymas, bet gal kokį savamokslį padarė. Kėdainiuose irgi yra tokių variantų.
Comment
-
3004 po avarijos sutvarkytas taip, lyg nieko ir nebuvo:
Dar vienas naujas Meteorit turo autobusas. Jeigu tai tas pats, kurį esu matęs su geltona juosta apačioje, tuomet vežėjas turi 3 naujus autobusus.
Atitinkamai, nurašytas yra štai šitas (nuotrauka jau buvo seniau čia publikuota). Ir, ko gero, ne jis vienintelis...
Paskutinis taisė Mettal; 2015.09.24, 11:45.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąKiek jų tvarko, visus? Keičia duju balionus ar pratęsia galiojimą?
Comment
Comment