VVT tiek mikrobų neturi. Iš kitos pusės yra noras liberastams pažaisti "laisvą rinką". Tačiau pinigų nėra, nes normaliam vežėjui pagal sutartį turės mokėti ne VVT, o savivaldybė, kuri pinigų neturi. Todėl kažkiek tai autobusų trūkumas kompensuojami atiduodant maršrutus privatininkams, bet tai daro pats VVT. Aišku, kad pigiau būtų pačiam VVT nusipirkti tokius pat laužus ir pinigų susitaupytų, bet vėlgi, kai kas iš to maršrutų atidavimo privatininkams turi naudos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Dėl 114 maršruto- taip, ten keleivių srautai tokie, kad mikroautobuso pilnai užtenka. Tačiau ir manęs tikrai nežavi tai, kad kai kuriuose miesto maršrutuose važinėja mikroautobusai su ranka atidaromomis durimis. Nesuvokiama, kodėl savivaldybė padarė Transreviui tokią išimtį ir perdavė maršrutus be jokių reikalavimų transporto priemonėms. Negi taip skubėta atsikratyti maršrutų, kad negalima buvo įpareigoti Transrevį įsigyti geresnes mašinas. Visa tai- tikrai ne šiaip sau. Netgi Ridvija sugebėjo normaliai pasiruošti, maža to, kai kurie jų mikrobai yra netgi žemagrindžiai, o Transrevis negalėjo nieko geresnio pasiūlyti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVVT tiek mikrobų neturi. Iš kitos pusės yra noras liberastams pažaisti "laisvą rinką". Tačiau pinigų nėra, nes normaliam vežėjui pagal sutartį turės mokėti ne VVT, o savivaldybė, kuri pinigų neturi. Todėl kažkiek tai autobusų trūkumas kompensuojami atiduodant maršrutus privatininkams, bet tai daro pats VVT. Aišku, kad pigiau būtų pačiam VVT nusipirkti tokius pat laužus ir pinigų susitaupytų, bet vėlgi, kai kas iš to maršrutų atidavimo privatininkams turi naudos.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąBuvo skelbti konkursai grupėmis su iš anksto paskelbtais preliminariais grafikais, ridomis ir t.t. Iš viso yra 4 grupės, viena iš jų - 40 ir 56, kiti - mikriukiniai. O VVT tai apsimoka, nes yra fiksuota kaina už kilometrą, kuri bent jau 40 ir 56 yra mažesnė nei VVT savikaina. Sutaupymas atsiranda iš to, kad privatininkas gali greičiau reaguoti ir tiesiogiai nusipirkti transportą (be viešųjų pirkimų) ir kad neprivalo laikytis visų perteklinių kolektyvinės sutarties sąlygų, vienintelė konkursinė sąlyga - vairuotojui mokėti ne mažesnį nei vidutini vairuotojo atlyginimą pagal statistikos departamentą.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.08, 09:24.
Comment
-
Žinoma. Tačiau dėl mažiau maršrutų nesutinku. Dalis maršrutų yra kaip šuniui penkta koja. Turiu omenyje ypač kai kuriuos naujus, priveistus po taip vadinamos reformos. Bendrai paėmus, po reformos transporto priemonių išnaudojimas tapo dar neracionalesnis, ypač troleibusų. Dalis jų neteko srauto ir važinėja nepilni, o autobusai, paleisti naujais maršrutais ir esant chroniškam jų trūkumui, perpildyti. Tuo tarpu kai kurie į už miesto ribų išeinantys maršrutai turėjo būti Vilniaus rajono reikalas. Bet rajonas gudriai permetė miestui dalį VT išlaidų...
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąWow atsekė...
Da ir taip įmanoma?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKolegos, dėl A114.
O jei sutrumpinti iki Saulėtekio ir važinėtų A38 Saulėtekis-Dvarčionys-Šilėnai-Vinciūniškės? (kas antru reisu tik iki Šilėnai)
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu kai kurie į už miesto ribų išeinantys maršrutai turėjo būti Vilniaus rajono reikalas. Bet rajonas gudriai permetė miestui dalį VT išlaidų...
Comment
-
Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesutinku. Maršrutų skirstymas pagal "čia mano rajonas, o čia - tavo" principą ir privedė prie to, dėl ko skundžiatės visose temose iš eilės. Kiek žmonių važinėjo 112 bei 112A/117/118/122 maršrutais ir kiek jų važinėja dabar 87?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVRAP bus VVT sistemos dalis dešimtmečio perspektyvoje.
Nes kitaip nėra integruotumo, patogumo. Be to, vis daugiau VR dirba Vilniuje ir atvirkščiai. Miesto gyventojų - rajone.
Comment
-
Čia nuo mokesčių labai priklauso.
Yra vienas niuansas - pinigai. Jei rajonas moka, tai gerai. Lenkijoje ta problema išspręsta paprastai - nori, kad miesto VT važiuotų į greta didmiesčio esančius kaimus ir miestelius - gmina susimoka. Ne - priemiestinis komerciniais pagrindais.
Dėl pinigų - visada galima susitarti. Jei nenorės tartis, sumetei visus priemiestinius į stotį ir kur jie dings Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.
Juk paradoksas, kad visa A17 trasa važiuoja kas keliolika minučių VRAP'ai, o A17 tik kas valandą. Ir išeina, kad turi laukti jei turi mėnesinį bilietą arba mokėti papildomai už važiavimą.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.09.09, 03:11.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia nuo mokesčių labai priklauso.
Jei žmogus dirba Vilniaus mieste, jo GPM dalis eina į Vilniaus miesto savivaldybę nepriklauso kur gyvena. Aš esu įsitikinęs, kad šis argumentas buvo pagrindinis "Riešės žiediniam maršrutui".
Dėl pinigų - visada galima susitarti. Jei nenorės tartis, sumetei visus priemiestinius į stotį ir kur jie dings Elementarus pavyzdys. A17 trasa yra dubliuojama viso pulko VRAP maršrutų. Susitartų dėl išlaidų pasidalijimo principų ir pratęstų A17 iki Nemenčinės ir tiek žinių. Tai tik 7 km.
Juk paradoksas, kad visa A17 trasa važiuoja kas keliolika minučių VRAP'ai, o A17 tik kas valandą. Ir išeina, kad turi laukti jei turi mėnesinį bilietą arba mokėti papildomai už važiavimą.
Dėl mokesčių mokėjimo - vežėjai jų vis tiek tiesiogiai negauna. Nuo to, kur moka mokesčius gyventojai vežėjų gyvenimas nesikeičia ir nepasikeis, nes savivaldybė nebūtinai skirs (ir neskiria) papildomo finansavimo.
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
Tas pats HUK832, L. Giros g.
Tokio pat modelio HUK831, S. Nėries g.
Ir, pasirodo, yra dar vienas - trečias O405N2 - baltas su geltona apačia.
Comment
Comment