Naktiniai ir dieniniai ne prie ko. Naktį autobusų perteklius . O šiaip tai taip. Autobusų trūksta, nes reforma buvo atlikta atžagariomis rankomis. Ir buvo aišku dar prieš reformos pradžią, kai jau buvo paskelbta, kas bus daroma, kad bus transporto priemonių, konkrečiai autobusų, trūkumas. Dar daugiau, dėl kai kurių veikėjų noro sunaikinti troleibusus, buvo kirsta per juos - nepaisant trūkstamų autobusų pajėgumų, dideli keleivių srautai atimti iš troleibusų ir permesti į autobusus. Troleibusai važinėja nepakankamai užpildyti, o autobusai perpildyti. Seni troleibusai nurašomi ir parduodami Ukrainai, kur sėkmingai ir toliau po nedidelio remonto važinėja. Bus fotoreportažas iš Ukrainos, o jame ir buvusių Vilniaus troleibusų nuotraukos iš Žitomiro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Ar nebūtų geriau Transrevio keleiviui nedraugiškus autobusus duoti tiems maršrutams, kuriuose važiuoja ne 1 autobusas? Tarkim, 61-u galėtų važinėti ir Ridvija, ir Transrevis, jei jau neįmanoma "mikriukų" išvis neleisti. Arba, kaip 20-o ir 13-o atvejais, išskirtas vienas autobusų parko autobusas?
114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
Kažkada teko važiuoti 61-u. Tai Pelesos stotelėje norėjo išlipti du keleiviai. Vyras ir pagyvenusio amžiaus moteris. Pirmasis išlipo vyras ir, nepamatęs už nugaros stovinčios keleivės, tiesiog užtrenkė duris tiesiai jai prieš nosį. Regis, moteris liko sveika, bet tokie autobusai mieste neturėtų važinėti.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimą114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimą
Comment
-
Nuo kada šiuose autobusuose siauros durys?
Ir beje, kaip suprast pasakymą "114 yra vienos stotelės maršrutas"? Ta prasme, kad kaip žmonės įlipa Saulėtekyje, tai išlipa tik Vinciūniškėse?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.09.07, 15:31.
Comment
-
Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąA114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.
Comment
-
Galėčiau Vilniuje išvardyti 10 sodų bendrijų kurios turi iki VVT eiti daug toliau nei Vinciūniškės. Tai galbūt reiktų sulyginti ir panaikinti A114?
PS Aš manau geriau skurdus autobusas negu jokio. Jei Vinciūniškių gyventojai mano atvirkščiai, tuomet galima palaukti iki kol VVT bus finansuojamas 100 proc. pagal poreikį ir galės Volvo 7700 pasiūsti į Vinciūniškes.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
Comment
-
A9 unikalus irgi
Nei viena stotelė nesutampa su jokia kita VVT trasa.
http://www.stops.lt/vilnius/#bus/9/a-b/2946/map
PS Kas juo važiuoja? Baltai geltonieji MB?
Comment
-
Dėl A114: iš dalies galima sutikti, kad tai yra vienos stotelės maršrutas, tačiau nuo stotelės Žemoji Veržuva iki st. Vinciūniškės yra geras kelio gabalas. Eiti tikrai toli, juolab, jei turėsime galvoje vyresnio amžiaus žmones. O patarimas važiuoti 38-u yra grįžimas į laikus, kai išvis nebuvo 114-o. Pirmą maršruto važiavimo dieną Vinciūniškių stotelėje lūkuriavęs bendrijos pirmininkas (?) pats sakė, jog anksčiau žmonės eidavo kelis kilometrus iki 38-o.
Dėl A9: teko juo "ant durniaus" važiuoti bent tris kartus, teko matyti daug kartų ir pro Panerius lekiant traukiniu. Autobusas popietę važiuoja absoliučiai tuščias, tik vieną kartą be manęs ir mano draugo buvo dar vienas keleivis, nuo Agrastų st. važiavęs iki Vasarotojų st. Šis keleivis buvo darbingo amžiaus vyras be sunkių nešulių. Tai unikaliausias Vilniaus maršrutas, tačiau reikalingas tik "ant popieriaus" dėl to vadinamojo "vamzdžio skandalo". O gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)
Taigi, protingiau būtų Transrevio geldas leisti A9, o A114 palikti tai, kas jį aptarnavo iki 2015-09-01.Paskutinis taisė Anjani; 2015.09.07, 19:50.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
Parašė neoplan Rodyti pranešimąVisiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO kaip gi 9 maršrutas?
Parašė Anjani Rodyti pranešimąO gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)
Parašė Anjani Rodyti pranešimątik vieną kartą be manęs ir mano draugo
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimą
Taigi, protingiau būtų Transrevio geldas leisti A9, o A114 palikti tai, kas jį aptarnavo iki 2015-09-01.
Kad jis išvis atsirado - Vilniaus valdžia išsprendė skandalą dėl geležinkelio ir vaikų. Jei kaimuose paveža vaikus, kodėl Vilniuje neturi teikti tokios paslaugos valstybė? Čia kartu paveža ir kitus su VVT bilietu. Tai - pliusas.
Comment
-
[QUOTE=Anjani;904773]Dėl A114: iš dalies galima sutikti, kad tai yra vienos stotelės maršrutas, tačiau nuo stotelės Žemoji Veržuva iki st. Vinciūniškės yra geras kelio gabalas. Eiti tikrai toli, juolab, jei turėsime galvoje vyresnio amžiaus žmones. O patarimas važiuoti 38-u yra grįžimas į laikus, kai išvis nebuvo 114-o. Pirmą maršruto važiavimo dieną Vinciūniškių stotelėje lūkuriavęs bendrijos pirmininkas (?) pats sakė, jog anksčiau žmonės eidavo kelis kilometrus iki 38-o.
QUOTE]
Tai tas pirmininkas spėju daug kovojo ir išeitis buvo rasta.
Iš to, kad A114 važiuoja mikrobas aš matau du privalumus - pirmas, be reikalo nedarinėjamos durys, žiemą neis šaltis. Antras - jis per mažas užsukti į Dvarčionis. Jei būtų Volvo, tai kelionė truktų dėl Dvarčionių 10-15 min ilgiau.
Papildymas. Dešimtys A114 maršruto bendrijų turi galimybę važiuoti A18/38, Tik vienos Vinciūniškės be alternatyvos.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.09.07, 21:16.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąUž ką moka privatininkui? Kilometrus? Jei taip - A9 yra apie 2 km. Joks privatininkas neims tokio maršruto. Nes jis iš klimato kaitos už dyką autobusų negauna. T.y. turi pasidengti lizingas, kuras, atlyginimai.
Kad jis išvis atsirado - Vilniaus valdžia išsprendė skandalą dėl geležinkelio ir vaikų. Jei kaimuose paveža vaikus, kodėl Vilniuje neturi teikti tokios paslaugos valstybė? Čia kartu paveža ir kitus su VVT bilietu. Tai - pliusas.
Savivaldybės sprendžia pavežimo problemas, o ne valstybė. Valstybė tik prisideda per geltonus autobusus ir krepšelį. Miestas yra miestas, miesto moksleivio krepšelyje pavežimo paslaugų nėra.
Comment
Comment