Visą vaizdą labai gadina lopai virš ratų arkų iš abiejų pusių. Ir taip prastai atrodo, o dabar kai užtepė „špakliaus“ ant kraštų, tai juos tik išryškina. Bet pats autobusas tai važiuoja labai gerai.
Nu taip, pažanga... Kol girtą jaunimėlį vežioja naktiniai autobusai, tai sodininkus tuo tarpu nudrengtomis transrevio geldomis, kur pačiam atsidaryti duris reikia(!!!), galima vežioti. Koks gi skirtumas. Svarbu "naktinis Niujorkas"... Argi tų Mercedes autobusėlių taip trūksta, kad šitai baisingai bendrovei dar vienas maršrutas atiduotas?
Naktiniai ir dieniniai ne prie ko. Naktį autobusų perteklius . O šiaip tai taip. Autobusų trūksta, nes reforma buvo atlikta atžagariomis rankomis. Ir buvo aišku dar prieš reformos pradžią, kai jau buvo paskelbta, kas bus daroma, kad bus transporto priemonių, konkrečiai autobusų, trūkumas. Dar daugiau, dėl kai kurių veikėjų noro sunaikinti troleibusus, buvo kirsta per juos - nepaisant trūkstamų autobusų pajėgumų, dideli keleivių srautai atimti iš troleibusų ir permesti į autobusus. Troleibusai važinėja nepakankamai užpildyti, o autobusai perpildyti. Seni troleibusai nurašomi ir parduodami Ukrainai, kur sėkmingai ir toliau po nedidelio remonto važinėja. Bus fotoreportažas iš Ukrainos, o jame ir buvusių Vilniaus troleibusų nuotraukos iš Žitomiro.
Ar nebūtų geriau Transrevio keleiviui nedraugiškus autobusus duoti tiems maršrutams, kuriuose važiuoja ne 1 autobusas? Tarkim, 61-u galėtų važinėti ir Ridvija, ir Transrevis, jei jau neįmanoma "mikriukų" išvis neleisti. Arba, kaip 20-o ir 13-o atvejais, išskirtas vienas autobusų parko autobusas?
114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
Kažkada teko važiuoti 61-u. Tai Pelesos stotelėje norėjo išlipti du keleiviai. Vyras ir pagyvenusio amžiaus moteris. Pirmasis išlipo vyras ir, nepamatęs už nugaros stovinčios keleivės, tiesiog užtrenkė duris tiesiai jai prieš nosį. Regis, moteris liko sveika, bet tokie autobusai mieste neturėtų važinėti.
114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.
Nuo kada šiuose autobusuose siauros durys?
Ir beje, kaip suprast pasakymą "114 yra vienos stotelės maršrutas"? Ta prasme, kad kaip žmonės įlipa Saulėtekyje, tai išlipa tik Vinciūniškėse?
Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.
Visiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę. Situacija, kuomet senoliams reikia darinėti duris apsikrovus maišais ir laviruoti siaurame praėjime nėra normali, kad ir kokios svarbos maršrutas tai bebūtų. Visiems šitiems privatininkams senai turėjo būti iškeltos atitinkamos sąlygos transporto priemonių tipui, bet viskas daroma aplaidžiai.
Galėčiau Vilniuje išvardyti 10 sodų bendrijų kurios turi iki VVT eiti daug toliau nei Vinciūniškės. Tai galbūt reiktų sulyginti ir panaikinti A114?
PS Aš manau geriau skurdus autobusas negu jokio. Jei Vinciūniškių gyventojai mano atvirkščiai, tuomet galima palaukti iki kol VVT bus finansuojamas 100 proc. pagal poreikį ir galės Volvo 7700 pasiūsti į Vinciūniškes.
Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
Comment