Pagaliau perdažė Mercedes-Benz O405GN #515 kuris tikrai atrodė kraupiai... Atvaizdas
Taip pat nuo 512 nulupo reklamą, tad neužilgo bus perdažytas taip pat.
Mačiau šiandien 512, atrodo tikrai nekaip, na bent jau ne taip baisiai kaip kažkada 704, kai neteko katalizatorių reklamos. Bet įdomu, kodėl kai kurie autobusai yra perdažyti po kelis kartus? Pavyzdžiui, 056, 477, 779, o kiti lieka neperdažyti (kaip 913) ir važinėja aprūdiję. Ar tai gali priklausyt nuo vairuotojų, kuriems yra priskirti autobusai?
Kalbant apie perdažytus autobusus, galima keletą pavyzdžių pateikti ir su Volvo autobusais.
Šviežiausias neperdažytas "margutis" - 729. Jau turėjęs keletą reklamų. Toks nuklijavimas atsirado po "Žvaigždžių dienos" reklamos. Prieš tai, turėjęs "Lietuvos pašto" reklamą, gavo šonų padažymą.
730. Kurį laiką po "PizzaHut" reklamos važinėjo apsilupęs, turėjęs vieną ar tai dvi reklamas, kaip ir jo brolis 729. Ir tik neseniai jis perdažytas
Jau porą metų normaliai nesugeba perdažyti 716 ir 717, kuriems po paskutinės reklamos buvo tik perdažyti šonai. O pastariesiems tikrai reikalingas perdažymas. 755 irgi reikia perdažinėt, nes tikrai ne kaip atrodo po reklamos nuklijavimo iš priekio.
Nežinau kiek tiesos, bet naujas reklamas klijuoja ir ant aplupioto pagrindo nuo ankstesnės reklamos.
Kiek dar liko Karosų autobusų parke po paskutinio apsivalymo?
Dėl reklamų klijavimo, niekaip nesuprantu kodėl negalima pirmiausia reklamų klijuoti ant autobusų, kurie net neturi Vilniaus miesto dažymo. Pilna margų autobusų, kurie važinėja visokiausių svetimų autobusų parkų dažymu, o reklamomis apklijuojami naujausi, naujo pavyzdžio dažymą turintys autobusai. Visiškas, tiesiog siutinantis neūkiškumas ir absoliuti apatija miesto įvaizdžio atžvilgiu.
Kiek dar liko Karosų autobusų parke po paskutinio apsivalymo?
24 vienetai Karosa B741.1920 (standartinė komplektacija, be švieslentės)
4 vienetai Karosa B841.1920 (naujesni, su didesnėm orlaidėm, su švieslente). Iš viso tokių buvo 9.
Comment