Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nu nu nu... O kur tamsta buvote, kai nupirko pirmuosius Cito (26-29)? Jūsų žiniai, Klaipėdoje dauguma autobusų yra MB O405. Vilniuje jų taip pat nemažai (įskaitant O405N2), kurie įleidžia tik pro vienas vieninteles duris - vidurines. Cito bent jau patogiau prasibrauti nei VanHool A508, kurie irgi atidarinėja TIK galines duris.
    Ko jau ko, bet nedarykime iš autobuso atpirkimo ožio. Kalta yra vairuotojų kultūra ir oro sąlygos.



    Aisku autobusas cia nekaltas:-))) Man tik idomu kodel parku vadovybe pasirenka tokius autobusus,kurie mazai tinka musu salygomis? Ar nedidelis ju pasirinkimas, ar kuo prastesni,tuo mazesne ju kaina ar dar kas kito. I ka orientuojamasi,kai perkamas toks autobusas praktiskai su vieneriomis durimis per vidury??

    Comment


      Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?

      Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
        Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...

        Comment


          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
          Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?

          Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?
          Šitas yra 1999 m. laidos, o tuo tarpu mūsiškiai - 2003. Gal ir yra skirtumas... Nebent vėl pasirškė taupymas arba blogiausiu atveju tinginystė perprogramuoti švieslentes, kaip ir "padarė" su MB O405GN/N2. (Išimtys lygiai tos pačios laidos N2 kair likusieji - 499, 503 (remontuojamas) ir 505).
          Na ir kadangi atsirado dar vienas autobusas, tai ta proga publikuoju naujesnę ir tobulesnę VA autobusų sąrašo versiją 2.2 .
          Kas jame "tobulesnio" ?
          1. Autobuso atvykimo į Vilnių data.
          2. Autobuso nurašymo data perkelta į atskirą stulpelį.
          3. Kėbulo numeris
          4. Identifikacinis numeris (VIN)
          5. Stulpelis su nuorodai į nuotrauką (vėliau bus pildoma).
          6. Žymiai papildyta padevėtų autobusų istorija (šalis, valstybinis nr., operatorius-miestas, garažo nr.) bei pridėti VIN numeriai.
          7. Na ir, aišku, pridėtas 031 MB Cito
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Matytas Rodyti pranešimą
            Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...
            Tai aš taip ir nesupratau, kiek VAP'as tokių autobusų dabar nusipirko. Vieną, tris, ar kiek?

            Comment


              O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

              Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
              Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

              Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
              Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

                Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
                Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

                Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
                Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...
                Nieko gero su tais "CITO" autobusais neveltui vokieciai pagamine apie 700autobusu,sio modelio atsisake gamybos

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  Tai aš taip ir nesupratau, kiek VAP'as tokių autobusų dabar nusipirko. Vieną, tris, ar kiek?
                  Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase

                  Comment


                    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                    Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase
                    O kodėl nurašė ?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

                      Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
                      Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

                      Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
                      Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...

                      Kur cia gali buti taupymas jei dizelis suka generatoriu,o paskui generatoriaus sukurta elekta sukami ratai. Dvigubas energijos perdavimo nuostolis. tokia sistema buvo naudojama tik rusiskuose belaz karjeriniuose savivarciuose,kad isvengti gremezdiskos transmisijos.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        O kodėl nurašė ?
                        Tiesiog gal sugedo ar sudauštas buvo.

                        Comment


                          Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Kaune panasi situacija su DAF DAB buvo.. Pavazinejo puse metu ir buvo pastatyti parke del milzinisku eksplotacijos islaidu.. Viskas grynai del $.

                            Comment


                              CITO agregatas



                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.


                                Cito visa ta 'elektrine' siekia iki 600 voltu itampa , sudeta ten visa siemens elektrika ir autobusu parkas pats negali nieko taisyti. Esant kokiam gedimui reikia kviestis siemens specialistus is vokietijos. Nezinau kokia ten tikroji priezastis,bet yra toks niuansas.

                                Comment


                                  Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                                  Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase
                                  Keltu "Lisco Gloria" iš Vokietijos atplaukė 3 Cito mašinos, visos vienodai dažytos (pagal Vilniaus spalvų paletę), tačiau iš jų viena savo eiga jau toli važiuoti nepajėgė, o Vilniaus gatvėse pasirodė kažkodėl tik viena mašina. Gal visgi ne visos VAP buvo skirtos, nes Klaipėdos AP teritorijoje yra įmonė, prekiaujanti naudotais vokiškais autobusais ir daug tokių mašinų Lietuvoje nuperkama būtent per ją. Įmonė vadinasi UAB “BUS AUTO Wern Baltija", o jos puslapis: http://www.bus-auto.com/index.php

                                  Comment


                                    Na,irgi į temą



                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.07, 03:34.
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Na va,matyt jau supjaustytas paskutinis Mercedes O305G autobusas,čia jau bus istorinis materialas



                                      Paskutinis taisė digital; 2025.01.23, 15:03.
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Šios dienos fotogalerija:
                                        Mercedes Benz O405 620

                                        Žemasis Pavilnys, MB O520 Cito, 26

                                        Mercedes Benz O520 Cito
                                        026

                                        Naujasis 031


                                        Lazdynėliai, VanHool A508, 065

                                        Žaidimas "Surask klaidą"

                                        Volvo 7700
                                        Bukčiai, 787

                                        768, Laisvės pr.

                                        Volvo 7700A
                                        778, Žygimantų g.
                                        Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.13, 10:39.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          2009-02-02





                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X