Berkhof Jonckheer, nr. 279 24-u, Kaimelio žiede. Pirmosios autobuso darbo dienos. Jau 4 mėnuo eina po sutarties pasirašymo ir pirmų autobusų pristatymo į parką, o šis autobusas dar tik 7 iš 10. Nenustebčiau, jeigu už tuos 4 mėn. "nuomos" jau sumokėta.
24 dirba ir kitas neįprastas autobusas - trumpasis Volvo 7700 nr. 767
Smulki Karosos B741 nr. 142 ir lengvojo automobilio avarija ant Žaliojo tilto. Vairuotojai nesutarė, kas iš jų kaltas, todėl buvo iškviesta policija.
Sutartis sudaryta ne su savivaldybe, o su pačiu VVT. VVT jiems gali jiems atiduoti ir daugiau maršrutų, pvz. ilgiems autobusams, kurie šiuo metu yra nuomojami.
Bent jau žiūrint nuotraukas, atrodo, kad didžiausia spalvų gama Klaipėdoje ir Vilniuje, geriausiai atrodo tvarkosi Kaunas ir Šiauliai. Bet kažkada tarsi buvau ir girdėjęs apie tai, kad privatūs vežėjai privalės naudoti autobusus dažytus pagal VVT schemas.
Yra ir kitų būdų kaip pakeisti spalvą, nebūtina perdažytim, beje daugelio autobusu "pagrindinė" spalva balta, taigi nebūtina keisti viso autobuso spalvos.
Ką tuom nori pasakyt ? Juk VVT autobusai balti nevažinėja, taigi spalvą vis tiek reikėtų keisti arba į pilką, arba į geltonai-mėlyną. Perdažyti vistiek visą autobusą reikėtų.
Bent jau žiūrint nuotraukas, atrodo, kad didžiausia spalvų gama Klaipėdoje ir Vilniuje, geriausiai atrodo tvarkosi Kaunas ir Šiauliai. Bet kažkada tarsi buvau ir girdėjęs apie tai, kad privatūs vežėjai privalės naudoti autobusus dažytus pagal VVT schemas.
VVT subnuomininkams ir VVT nuomojamiems autobusams nėra jokių spalvinių reikalavimų. Savivaldybės paskelbtame konkurse naujiems ilgiems ir midi autobusams spalva nurodyta - sidabrinė.
Ką tuom nori pasakyt ? Juk VVT autobusai balti nevažinėja, taigi spalvą vis tiek reikėtų keisti arba į pilką, arba į geltonai-mėlyną. Perdažyti vistiek visą autobusą reikėtų.
VVT taip, tačiau privatininkų autobusų spalva galėtų ir kitokia būti, kaip tai yra daug kur europoje. Taip pat dar kartą kartoju, yra kitų būdų kaip pakeisti spalvą, nebūtina dažyti. Kad ir apklijuoti atitinkama plevele. Kas kvadratiniam kebuluj tikrai nebūtų sunku ir brangu, galėtų privatininkai ir patys tai padaryti kažkokiam savo garaže.
Vilniuje beveik visi balti privatininkų miesto busai. Pagal nudažymą susidaro toks įspūdis tarytum visi šie autobusai būtų nupirkti kažkur Vakarų Europoje iš vieno vienintelio autobusų parko, kuris išskirtinai naudojo baltą spalvą savo busams.
Skiriasi tik papildomos siauros juostelės (mėlyna, raudona ir t.t.) - čia jos, turbūt, jau buvo uždažytos Lietuvoje.
Kita vertus, autobusų MB405 išorinis dizainas, kad ir koks būtų jų nudažymas, man asmeniškai nėra gražus - tai grynai darbinis busas nuvykti ir parvykti į darbą be kažkokių ypatingų puošybos elementų.
Pavyzdžiui, ankstesnės serijos MB305 autobusų dizainas man buvo gražesnis, jie buvo tokie apvalaini.
Comment