878 nepraejo TA del duju balionu, tai kad turbut nera pratestas galiojimas
Tu arba tikrai sapnuoji, arba sergi. 878 dirba. Kaip ir jo 4 like broliai (877, 879, 883 ir 887). Jiem duju balionu galiojimas prarestas. Nežiurejau per kompiuteri ar jie laukia TA bet jei ir taip tai tikrai ne del duju balionu. Visi kurie dirba jie nebus nurašyti, o tie kurie stovi jie yra dabar donorai ir neišvažiuos jau. Niekas jiem nei balionu užsakines nei remontuos. Jie jau savo atidirbo. Tik gaila jog toks autobusas kaip 886 kuris pastoviai dirbo ir gedimu mažai turejo irgi bus nurašytas.
Berkhof Jonckheer nr. 176 (pirmosios darbo dienos), 2G maršrutas, Vaikų ligoninė.
Vakar 2G dirbo praktiškai vien tik autobusai su Volvo B7LA važiuokle: 4 Berkhofai ir 5 Volvo 7700A. 10-asis buvo Neoplan N4421 nr. 997 (Laisvės pr.)
Vakare kažkuris iš jų sugedo ir buvo pakeistas trumpu Volvo 7700 nr. 785. Neįprastas vaizdas 2G, mat įprastai savaitgaliais juo dirba išskirtinai Mercedes-Benz autobusai: didžioji dauguma nuomojamų iš Meteorit Turo bei keli autobusų parko, taip sakant, skylių kamšymui.
Mercedes-Benz O405N2 nr. 500, 55 maršrutas, Laisvės pr.. Atkreipkite dėmesį į naujas maršrutų lenteles ("paprastąja" kalba šnekant - trafaretus) su dideliais skaičiais. Gal ir negražiai atrodo, bet matomumas tikrai pagerėjo.
Pertrauka tarp pūgų - Berkhof Jonckheer nr. 178, 7 maršrutas, Laisvės pr.
Vilniaus autobusu marsutu lenteles turetu buti pavyzdys kitiems miestams kaip turetu buti sukamasi is situacijos, jei neveikia svieslentes. Labai vykes sprendimas. Tik man nesuprantama, kam autobusuose su veikianciom svieslentem dar sone tuos trafaretus deda.
Vilniaus autobusu marsutu lenteles turetu buti pavyzdys kitiems miestams kaip turetu buti sukamasi is situacijos, jei neveikia svieslentes. Labai vykes sprendimas. Tik man nesuprantama, kam autobusuose su veikianciom svieslentem dar sone tuos trafaretus deda.
Kad iš visų pusių , viršuj ir apačioj matytų koks maršrutas Argi daug trafaretų kenkia ?
Rekomenduoju pasižiūrėti autoriaus Henrik Karl Nielsen nuotraukas - http://phototrans.eu/autobusy.php?s=...send_data=Send Jis pradėjo kelti niekur nematytas nuotraukas iš Vilniaus ir Klaipėdos. Šiuo metu yra vienas Klaipėdos Ikarus 280, 3 Vilniaus privatininkai, 2 Vilniaus Karosos B741 - 132 ir 407, bei Vilniaus Ik-260 2215, kuris buvo nurašytas apie 1996-1997, kai atėjo Karosos.
Comment