Ir taip sunku nuklijuoti kelias raides virš priekinių durų...
Tai, kad tos kelios raidės virš priekinių durų nieko blogo nedaro Kam jas nuklijuoti, jei jos nei tokioj vietoj, kur labai matosi, nei ką nors keičia, nei darko autobuso estetinį grožį.
Dar baisiau pagalvoti, kad jau visiškai nekreipiama dėmesio į autobuso švarą. Suprantu, šalčiai, neplaunami autobusai, nes vanduo patenka į skysčius visokius, jie užšąla ir pan., dėl ko autobusas į liniją neišvažiuoja. Bent jau derėtų pravalyti garažinį numerį, valstybinį numerį ir galinį stiklą, kur yra švieslentė/maršruto lentelė.
Sunku patikėti, kad Lietuvoje dar įmanoma pamatyti tokius purvinus keleivinius autobusus.
Jeigu tai tai "toks purvinas" autobusas, įdomu ką pasakytum pamatęs 18-o maršruto autobusus po šiandienos darbo dienos. Niekas autobusų vidury pamainos neplauna.
Dar baisiau pagalvoti, kad jau visiškai nekreipiama dėmesio į autobuso švarą. Suprantu, šalčiai, neplaunami autobusai, nes vanduo patenka į skysčius visokius, jie užšąla ir pan., dėl ko autobusas į liniją neišvažiuoja. Bent jau derėtų pravalyti garažinį numerį, valstybinį numerį ir galinį stiklą, kur yra švieslentė/maršruto lentelė.
Kaune autobusų varikliai ir pavarų dėžės plaunami įprastu aukšto slėgio plovimo aparatu, ir niekas niekur nepatenka. Aišku, ant laidų ir oro filtro niekas nepurškia
Dar labai geras variantas yra, gaila pas mus nepaplites, tokios arku apsaugos nuo ratu taskomo purvo, kurios maciau yra ant naujai perkamu Rygos Soliariu. Pas mus tik kai kuriuose padevetuose kazka panasaus galima pamatyt..
Plauna berods kiekvieną penktadienį. Žiemą gal plauna ir kas dvi savaites, kadangi plaunant vanduo patenka į visokius skysčius, vėliau užšąla ir t.t. todėl dėl to transporto priemonė neišvažiuoja į maršrutus.
Comment