O gal kas zino kur dingo oranzinis Neoplan'as N416 kuris vazinedavo 6 marsrutu? Jau pora metu kaip nematyti sito autobuso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos autobusų eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąO gal kas zino kur dingo oranzinis Neoplan'as N416 kuris vazinedavo 6 marsrutu? Jau pora metu kaip nematyti sito autobuso.
Ar šitas?
http://fotobus.msk.ru/vehicle/102221/
Nurašytas 2011m. KovąPaskutinis taisė Valius Kedainietis; 2012.08.19, 03:16.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Tigras Rodyti pranešimąTaip, sis. O kodel nurase autobusa? Ganetinai geros bukles ekzempliorius buvo
Vietoj jo dabar dirba mūsų Vest
Ir dar, del FEH 994. Važiavau vakar kažkur 14-ą valandą 0 jau jo ten nebuvo. Matyt suremontavo, kad nuvažiuotų iki privatininkų bazės.Paskutinis taisė Artem Andrejev; 2012.08.19, 09:47.
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerTaip... Vienas iš jo vairuotojų parke lig šiol dirba.
Ir kaip supratau, iš garažinio 90 irgi vienas vairuotojas vairavo su kažkokiu Säffle, nes salone mačiau visokių lentelių iš "Volvų".
Ir gal žinote, su kokiais dabar dirba vairuotojai iš 01,05,29?
Comment
-
Dar informacijos apie mūsų autobusą FEH 994. Jis bandė praeiti TA - 2012-08-08. Čia trūkumai:
Nedideli trūkumai:
204.7 - Priekiniai rūko žibintai. „B“ klasės žibinto skleidžiamos šviesos srauto pokrypis neatitinka šio kodo reikalavimų.
212.3 - Valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintas. Vienas iš dviejų apšvietimo žibintų arba viena iš žibinto lempučių nešviečia.
705.2 - Degalų, alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas. Pastebimas alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas.
Dideli trūkumai:
202.6 - Artimųjų šviesų žibintai. Šviesos srauto pokrypis neatitinka šio kodo reikalavimų.
210.1 - Galiniai(-is) rūko žibintai(-as). Neįsijungia arba įsijungia (išsijungia) netaisyklingai.
402.4 - Priekinės ašies ratų stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
404.4 - Galinio tilto stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
426.2 - Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS). Yra gedimų ABS sistemoje. (pastoviai šviečia signalinė lemputė.)
503.5 - Padangų naudojimas. Ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos.
Man atrodo taip, kad kažkada ateis laikas, kad išvis neapsimoka remontuoti tokį. Poto dar sustojo gatvėje... Ir čia jau po TA-ros.
Comment
-
Parašė Artem Andrejev Rodyti pranešimąO su kokiu autobusu dabar dirba?
Ir kaip supratau, iš garažinio 90 irgi vienas vairuotojas vairavo su kažkokiu Säffle, nes salone mačiau visokių lentelių iš "Volvų".
Ir gal žinote, su kokiais dabar dirba vairuotojai iš 01,05,29?
90-ojo vienas dabartinių vairuotojų dirbęs yra su Volvo gar. 41, o kitas parko senbuvis (bandysiu pavardinti kai kuriuos jo autobusus 1090, 1125, 1099, 1031). MAN'o nr. 13 vienas vairuotojų lyg su gar. 20 dirba, MAN'o (gar. 01) vairuotojai persikėlę ant ilgojo MB (gar. 89), o vienas vėlesnių dabar dirba su gar. 12. Vienas iš buv. MAN'o (gar. 05) dabar dirba su MAN gar. 19, o kitą retsykiais buvo galima pamatyti ant jau senokai nurašyto Pajūrio autobusų DAF'o (ZAP???, ex ZKH???), vėliau Arna (BNT917), dabar turbūt MAN'as (FUO759). MAN'o gar. nr. 29 vieną buvusių teko matyti dirbant su gar. 11, bet nesu garantuotas, kad čia jo pastovi mašina, o kitas to MAN'o vairuotojas jau buvo garbaus amžiaus, ir su juo yra tekę bendrauti.
Comment
-
Klaipėdoje buvo vienas DAF, jo numeriai yra ZKH 120. Ar apie šitą šnekate?
Dabar kartais būna ir sunku pasakyti, su kokiu tiksliai dirba vienas ar kitas vairuotojas KLAPe, nes kaip galime matyti, beveik visi autobusai eina per rankas (tai prasidėjo man atrodo nuo 2011-ais metais). Nežinau kodėl taip.
Comment
-
KLAPas greitai išstume seną techniką į metalo laužą. Iš gatvių labai greitai dingo Ikarusai, Säfflai ir Gräf & Stift'ai. Atsinaujino per 2004,2005,2006 ir dar buvo pora pirkinių 2007 ir 2008.(Šneku tik apie miesto autobusus).
Ir žinoma klausimas to Prodigal Stranger ir tiems, kurie daug žino apie KLAPą: Gal autobusų parkas kažka planuoja nurašyti? Ką manote dėl garažinio 87?
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerSu viena iš minėtų mašinų išvažinėta dešimtys tūkstančių kilometrų... O ką manau... Turbūt tą patį, ką ir kiti. Šių autobusų neištinka 'Neoplano' gar. nr. 180 likimas vien tik todėl, kad visi trys turi 'šeimininkus'.
Comment
-
Taip, tas Neoplanas atrodė labai neprižiūrėtas ir nelabai tinkamas tolimiems Klap'o maršrutams. 182 šiandien ekspresu į Kauną važiavo...
Parašė Artem Andrejev Rodyti pranešimąO kaip suprasti turi šeimininkus? Tai reiškia ne tik KLAPo turtas?
Comment
-
Parašė Artem Andrejev Rodyti pranešimąKlaipėdoje buvo vienas DAF, jo numeriai yra ZKH 120. Ar apie šitą šnekate?
Dabar kartais būna ir sunku pasakyti, su kokiu tiksliai dirba vienas ar kitas vairuotojas KLAPe, nes kaip galime matyti, beveik visi autobusai eina per rankas (tai prasidėjo man atrodo nuo 2011-ais metais). Nežinau kodėl taip.
Comment
-
Parašė BriedisTai gal tas vairuotojas iš 36? Pamenu, būdavo baisu sėdėti gale, galvodavau, kad priekaba nulėks sau, priekis sau. O garažinį numerį skaitydavau trys šešetai
Comment
-
Parašė BriedisTai gal tas vairuotojas iš 36? Pamenu, būdavo baisu sėdėti gale, galvodavau, kad priekaba nulėks sau, priekis sau. O garažinį numerį skaitydavau trys šešetai
Comment
Comment