Ką gi, šiemet ir vėl jokių pokyčių maršrutuose į kapines. Žmonės į autobusus netelpa, 11 maršrute ratus suka trumpiausi iš trumpiausių autobusų (Castrosua ir Irisbusai), 8 maršrute orą vežioja "garmoškės". Linkėjimai KKT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos autobusų eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKą gi, šiemet ir vėl jokių pokyčių maršrutuose į kapines. Žmonės į autobusus netelpa, 11 maršrute ratus suka trumpiausi iš trumpiausių autobusų (Castrosua ir Irisbusai), 8 maršrute orą vežioja "garmoškės". Linkėjimai KKT.
Comment
-
Paistalai. Lygiai taip pat gali bandyti pateisinti trumpus autobusus Vilniaus greituosiuose. 11 maršrute, posūkyje iš Taikos pr. į Debreceno g. veikia geležinė neperkalbama logika, kaip ir Mogiliovo g. žiede - ilgas autobusas ten nepravažiuos. Taškas. Niekad nedarėm bandomojo važiavimo ir nedarysim.
Comment
-
To bandomojo važiavimo net nereikia, ir taip akivaizdu, kad vietos ilgam autobusui ten daugiau nei pakankamai. Posūkio spindulys iš Taikos pr. į Debreceno g. didelis, Debreceno g. pradžioje eismo juostos plotis siekia 7(!!!) metrus. Ir prieš nepilnus 15 metų ilgi autobusai Debreceno gatvėje buvo norma.
Dėl Mogiliovo žiedo. Šį pavasarį gatvėje įvesta tvarka, išpaišytas horizontalusis ženklinimas. Po tokių pokyčių žiede atsirado daugiau vietos, neliko chaotiško automobilių parkavimo. Važiuoti ilgiems autobusams sudarytos visos sąlygos. Bet juk KKT...
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKone akivaizdu, jog apie transportą nieko nenusimanantys švogeriai KKT sėdi. Net ir tai ne specialistai pateikia komentarus su argumentais, o jie juos panaudoja vienam reikalui po tualeto..
Comment
-
Kažkas iš keleivių nepatingėjo ir parašė atsiliepimą KKT svečių knygoje apie padėtį autobusuose lapkričio 1-ąją.
Parašė ŠVENTINIS ŠURMULYS VIEŠAJAME TRANSPORTE
IP: 46.249.189.207 LĖBARTAI, 2017-11-01 15:15:18Sveiki, net nežinau kaip apibūdinti šiandienos situaciją.... Apsileidimas, negalvojimas, perdėtas taupymas, netikėti srautai, geri orai? Ką kaltinti? Aišku, ne save... Žodžiu, šiandien situacija nuo 9 iki 14 (o gal ir vėliau, nežinau) val. absoliučiai tragiška. Į 11 ir 111 maršrutus išleista aiškiai per mažai autobusų. Labai per mažai! Net ir visiškai nieko bendro su viešuoju transportu neturinčiam žmogui yra aišku, kad 12 min. intervalai kiekviename iš maršrutų yra pasibaisėtini. Ar kas nors iš jūsų bent pasižiūrėjo į situaciją autobusuose? 111 maršrute toliau Žardės į autobusus įlipti neįmanoma, ką bekalbėti apie Berželio, Šilutės pl. stoteles... Net kontrolė nelipo tikrinti bilietų, nes matė, kad neprasibraus niekaip net iki durų. Žmonės laukė ir po 30 min. kad sustotų kas nors ir eitų įlipti. O kaip šalta! 11 maršrute tas pats, tik tiek kad transporto priemonės dar mažesnės... Tiesiog nužudėte, kai pamačiau, kad 10-11 val. tarpe intervalai po 18 min., kai pikas beprasidedąs.. Analogiška ir dar baisesnė situacija Lėbartuose - atvažiuoja mažytis 11, atidaro duris ir 100+ žmonių minia braunasi į autobusą. Durys užsidaro iš kokio 10 karto. Ir taip visą laiką, su visais autobusais. Tiesa, gal kiek geresnė situacija buvo su 111 - ten prailginti autobusai, daugiau žmonių tilpo susigrūsti. Beliko užjausti Kapinių st. laukiančius žmones, nes iš Lėbartų autobusai išvažiavo be laisvos vietos žmogui. Kiek jiems laukti - neaišku. Namo su žmona grįžome apsukę gerą ratą - vienintelis kiek laisvesnis autobusas buvo 117. Važiavome iki stoties ir į savo pietinį rajoną grįžome 8 autobusu. Beje, jūsų kelionių statistika bus labai netiksli, nes pusė žmonių tiesiog net neturėjo galimybių prieiti prie komposterių. Žodžiu, eilinį kartą nieko gero... Ačiū......Parašė KKT
2017-11-08 13:35:29Šventinam šurmuliui viešajame transporte…turėjome sunkių momentų. Gal galėtumėte patiklsinti laiką, kada tai buvo?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą<...>
Taip pat rekomenduoju pasiskaityti paskutinius atsakymus į pasiūlymus dėl 21 ir 21A maršruto. Chamizmas.
Kyla klausimas: ar KKT apsimeta šlangais ir nežino kokios gatvės asfaltuotos, ar tiesiog viską žino, bet bando įbrukti nuomonę (net nespecialistui), pagal kurią galima suprasti, jog jie nekompetetingi atlikti jiems pavestą darbą?
Pasiūlymų yra tikrai gerų, dėl kurių verta daryti apskrito stalo diskusiją dėl variantų, kaip tai daro Vilniuje "SĮ Susisiekimo paslaugos"
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKaip supratau, Jakiečiai sako, jog Bajorų gatvė pas juos asfaltuota ir nori pro ten kursuojančio viešojo transporto plius 21 ir 21A grafikų suderinimo. KKT atkerta, jog maršrutui reikalinga asfaltuota gatvė.
Kyla klausimas: ar KKT apsimeta šlangais ir nežino kokios gatvės asfaltuotos, ar tiesiog viską žino, bet bando įbrukti nuomonę (net nespecialistui), pagal kurią galima suprasti, jog jie nekompetetingi atlikti jiems pavestą darbą?
Pasiūlymų yra tikrai gerų, dėl kurių verta daryti apskrito stalo diskusiją dėl variantų, kaip tai daro Vilniuje "SĮ Susisiekimo paslaugos"
O keleivių pastabos labai taiklios. Dalis 21 ir 21A reisų darbo dienomis iš Jakų išvyksta 4-10 minučių skirtumu, ir paskui būna ilgas, 40-50 minučių tarpas. Kodėl KKT negali šiek tiek pakoreguoti 21A maršruto tvarkaraštį, kad nebūtų tokių "skylių"? Lengviau jiems ieškoti priežasčių, kodėl to nedaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą15 maršrute - naujas MB Citaro, v.n. KDA499. Pašalinti vokiečių atributikos nesivargino (tai labai gerai) - iš kelių pusių liko užklijuotas senasis jo garažo nr. 8129.
Šis Citaro, kuris šiandien dirba 15-am su jutiklio kodu, kurį turėjo bandomasis Iveco, pakeitė senąjį FAK 803 Mercedes, kuriam ketvirtadienis buvo paskutinė darbo diena.
- 1 patinka
Comment
-
Kas sako, kad Klaipėdoje liko mažai žmonių, tikrai yra neteisūs. Reikėjo matyti, kokios jų minios plūdo šeštadienį vakarop į Kalėdų eglės įžiebimo šventę. 16.30 val. įsėsti į autobusus Baltijos stotelėje jau buvo neįmanoma – jie tiesiog nestodavo. Tie žmonės, kurie nusprendė eiti pėsčiomis, ko gero, nieko nepralošė, nes autobusai važiavo gana lėtai.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKas sako, kad Klaipėdoje liko mažai žmonių, tikrai yra neteisūs. Reikėjo matyti, kokios jų minios plūdo šeštadienį vakarop į Kalėdų eglės įžiebimo šventę. 16.30 val. įsėsti į autobusus Baltijos stotelėje jau buvo neįmanoma – jie tiesiog nestodavo. Tie žmonės, kurie nusprendė eiti pėsčiomis, ko gero, nieko nepralošė, nes autobusai važiavo gana lėtai.
Šventiniam šurmuliui viešajame transporte… ir vel…turime patirtį, kad kiek prieš tokius renginius autobusų bepridėtum, paskutiniai prieš renginį 3-4 visada bus sausakimši. Deja neturime tokių transporto priemonių talpų, kad per keliolika minučių pusę norinčiųjų dalyvauti renginyje vienu metu galėtų nuvežti į renginį. Todėl visiems savo klientams, siekiant išvengti diskomforto kelionės metu, rekomenduojame atvykti 20-25 minutes prieš masinius renginius.
Comment
-
Sveiki. Dabar grįšim į gilią praeitį. Gal kas prisimena, dar nei GT nei PA nebuvo o 6 maršrutas baigdavosi smiltelės g. gale prie stovėjimo aikštelės. Prisimena gal kas, gyvavo Klaipėdoje autobusas MAN BÜSSING smėlio spalvos su, jei neklystu, raudonu “sijonu”. Jisai buvo parvarytas iš Skandinavijos šalių, buvo su automatinė pavarų dėže vėliau perdarė į mechanini. Su vairuotoju šio autobuso asmeniškai pažįstamas nebuvau bet gyvenom viename name. Gal kas turi nuotrauku šito autobuso ir šiek tiek jo atsiradimo Klaipėdoje istorijos pasidalinti?Paskutinis taisė Tigras; 2018.01.06, 23:33.
- 1 patinka
Comment
Comment