Neoplan'as šiandien devintame. Taip pat kartu su juo šiame maršrute šiandien ratus suka ir paskutinis nežemagrindis autobusas mieste MAN A12 (EHT678). Manau šie metai jam paskutiniai.
17 maršrute - pusiau perdažytas MAN A10 (FFV170). Priekį ir galą nudažė mėlynai, o ant šonų paliko reklamą
Ir vienas iš Mercedes'ų dalinai perdažytas (tik aišku, šone balta spalva - be reklamos)
Neoplaną dažys?
Vėl gražino madą naudot tarpmietinę techniką mieste. Kaip reikalai su dažymu Klaipėdoj?
Salonas iš tikrųjų nepatogus. Sėkmės jam rytais 9 maršrute. Šitas važinėja perdažytas, kaip ir dauguma kitų. Blogiausia situacija su KLAP'o prailgintais 93-94 metų laužais, bet iki metų pabaigos jų neturi likti.
Salonas iš tikrųjų nepatogus. Sėkmės jam rytais 9 maršrute. Šitas važinėja perdažytas, kaip ir dauguma kitų. Blogiausia situacija su KLAP'o prailgintais 93-94 metų laužais, bet iki metų pabaigos jų neturi likti.
93 metų jau neliko, o 94 kol kas kaip ir įsipaišo į rėmus. O šiaip galėtų juos perdažyti ir tegul važinėja kol pavažiuoja. Patogūs autobusai. Su dujiniais citaro ir nepalyginsi.
Pagailėjo KKT šiandien paleisti daugiau 111 maršruto autobusų. Ryte važiavau į Lėbartus, tai autobusas buvo visiškai pilnas jau nuo Eglės turgaus. Kitose stotelėse net nestojo. Smiltelės gatvėje stotelės buvo pilnos žmonių - maždaug dviems prailgintiems autobusams užpildyti jų būtų užtekę. Įdomu, ar pasisekė tiems žmonėms šiandien nuvažiuoti į Lėbartus?
Prieš važiuojant atgal belipant į autobusą vyko pensininkų susistumdymai (nu ir agresyvūs tie pensininkai!..), visi norėjo gauti vietą atsisėsti. Kiti liejo pyktį ant vairuotojo - kodėl atidarė tik priekines duris. Vairuotojas linksmu veidu atsakinėjo, kad jei atidarys visas duris žmonės pradės grūstis į priekį, kad atsižymėtų bilietą.
Pažystama, gyvenanti Debreceno gatvėje, taip pat norėjo nuvažiuoti į Lėbartus. Pro ten tik 11 maršrutas važiuoja. Prastovėjo stotelėje valandą, bet visi autobusai jau buvo pilni ir net nestojo. Nutarė į kapines važiuoti rytoj, galvoja, kad darbo dieną bus mažiau žmonių.
Beje, važiuojant atgal mačiau daug ilgųjų autobusų, kurie važiavo 8 maršrutu! Žinoma, juose buvo ne daugiau nei 10 žmonių.
Manau, kad šiandien reikėjo padaryti visiškai kitokį autobusų tvarkaraštį, kad 111 ir 11 maršrutus aptarnautų tik ilgieji autobusai.
Ačiū už dėmesį
Na ką, praėjo 4 metai, situacija visiškai nepasikeitė. Tik tiek, kad šiemet oras bjaurus, o 2012-aisiais švietė saulė.
Švieži įspūdžiai. Trumpai
10:20 Bibliotekos stotelė. 111 atvažiuoja jau su keliais keleiviais, įlipa dar ~7-8 (su manim). Atgimimo stotelė. Įlipa dar 5. Senamiesčio stotelė. +10 žmonių. Turgaus stotelė. ~+20 žmonių, sėdimos vietos užimtos, yra stovinčių. Sausio 15-osios. +10 žmonių. Vėtrungė. ~7-8 keleiviai. Kauno stotelė. Dar +10. Stovintieji jau trinasi užpakaliais.
Arenos stotelėj nestojam. Baltijos vėl ~+10. Žvejų rūmai. Įsigrūda dar 5-6 žmonės. Autobuse darosi sunku kvėpuoti. SPC stotelė. Jau nėra galimybės sužiūrėti įlipančių skaičių. Bet keli įlipo. Eglės stotelė. Kažkiek įlipo, bet 5 žmonės liko nieko nepešę. Kol davažiuojam iki Alksnynės stotelės, autobuse žmonės kiek pasispaudžia ir stotelėje įlipa dar keli. 4 žmonės lieka nieko nepešę. Skibalės stotelėj įsispraudžia dar 2. Paskutiniai. Sekančias stoteles praskrendam nestodami. Išviso be autobuso lieka ~50 žmonių. Visose stotelėse žmonės buvo įlaipinami per priekines duris, nei vienoje stotelėje nebuvo atidarytos nei vidurinės, nei galinės durys.
Po vienuoliktos išlipam Kapinių stotelėj. Jau būriuojasi žmonės važiuoti link miesto. Stebiu 11 autobusą. Prisigrūda pilnas, durys iš kelinto karto uždaromos.
Po 12:00. Lėbartų stotelė. Iš stotelės jau bando pajudėti senasis O405NG, bando įlipti paskutinis žmogus. Vairuotojas gal iš 10 karto uždarė priekines duris. Laukiame 10 minučių sekančio 111. Per tą laiką atvažiuoja 11. Trumpas Castrosua. Žmonės netelpa, didelė dalis lieka laukti sekančio. Stotelėje ir aplink virš 100 žmonių. Atvažiuoja iškart du 111, abu Citaro. Kyla pensininkų triukšmas, autobusai šturmuojami. Į pirmąjį prasibrauti jau nėra šansų. Antrasis gar. nr. 95. Vairuotojas pasitaikė tas pats kaip ir 2012-aisiais. Tik tada vairavo kažkurį iš senųjų O405NG.
Ir vėl atidaromos tik priekinės durys. Sužvėrėję pensininkai... Jau užsipildžius autobusui vairuotojas sugalvoja atidaryti visas duris. Įlipa dar po vieną žmogų. Su atidarytom durim stovim 5 minutes. Po kurio laiko vairuotojas per garsiakalbius pradeda prašyti žmonių pasitraukti nuo durų, bo jos neužsidaro. Pastovėjus dar porą minučių ir išklausius n vairuotojo perspėjimų, durys uždaromos. Judam. Vairuotojas per garsiakalbius pareiškia, kad norint išlipti stotelėj reikia spausti oranžinį mygtuką. Sustojam Vienkiemio stotelėj. Išlipančių nėra Vėl stovim porą minučių, išklausom vairuotojo pastabas, kol sugalvoja uždaryti duris. Laistų stotelėj nestojam. Sekančiose stotelėse išlipa po kelis/keliolika žmonių. Prasilenkiam su keliais sausakimšais 111 ir 11. Arenos stotelėj išlipa paskutiniai stovintys keleiviai, lieka visi sėdintys.
KKT dirba visiški begalviai, jei eilę metų nesugeba suorganizuoti normalaus transporto. 11 maršrute, kaip ir buvo galima tikėtis, dirbo tik trumpi autobusai. 8 ir 10 važinėjo ilgieji su 5-10 keleivių.
Tai tik patvirtino mano žodžius, kad šiemet nepadoriai mažai reisų, lyginant su ankstesnių metų tvarkaraščiais.
KKT taip nemano. Šiandien rašo:
Parašė KKT
TOM…įvertinus šių metų lapkričio 1 d. specifiką, kai nemaža dalis iš kitų miestų į kapines atvykstančių lankytojų o ir vietinių, kapinėse jau apsilankė šį svaitgalį, tai didelių sangrūdų nei viešame, nei individualiame transporte lakpričio 1 d. nebus. Gal galėtumėte parašyti, kas Jūsų nuomone yra pakankamai dažnas.
Lapkričio 2 rašo, kad lapkričio 1 sangrūdų nebus Atsiprašau, bet jie tikrai begalviai. Visiški. Atvirai išsipi*inėja iš keleivių.
1) "Gintarinio vairo" Vest'as BGR050 vis dar neperdažytas. Galima spėti, kad šie metai jam paskutiniai?
2) Pirmadienį 13 maršrute dirbo supuvęs mikrobas KLH547. Be TA nuo birželio 1d. Parašiau į KKT skundą piktos bobutės stiliumi. Abejoju, ar sulauksiu atsakymo
3) Ketvirtadienį 9 maršrute dirbo Neoplan'as. Vis dar turiu vilties, kad jį perdažys ir paliks dirbti mieste.
4) Į KlAP'ą, panašu, dar neatvyko žadėtieji autobusai.
Šiaip keli pastebėjimai. 3) Ketvirtadienį 9 maršrute dirbo Neoplan'as. Vis dar turiu vilties, kad jį perdažys ir paliks dirbti mieste.
Vilties mažai, kurą kibirais siurbia. Tas pats kaip ir GZV 011, tik kad Neoplan'as kartais iš rezervo išvažiuos, o GZV011 panašu gatvėse nebepamatysime... Gaila
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Palyginus su kitais GV autobusais šis patogesnis keleiviams. Bent jau man patinka jo galinė dalis. Kai analogiškuose MB Citaro ir MAN A21 gale yra 4 sėdimos vietos (vieną užima dėžė), šiame Neoplane sutalpintos visos 5. Ir bent jau vizualiai jis viduje erdvesnis. Praėjimai priekinėj daly kiek platesni nei MANuose. Stoglangiai skaidrūs (smulkmena, bet maloni). Variklis tyliau dirba. Pajudant nekaukia bet ir nestovi vietoje.
Vakar KlAP'o 68 MANui baigėsi technikinės galiojimas. Matyt, daugiau į liniją neišvažiuos.
2) Pirmadienį 13 maršrute dirbo supuvęs mikrobas KLH547. Be TA nuo birželio 1d. Parašiau į KKT skundą piktos bobutės stiliumi. Abejoju, ar sulauksiu atsakymo
Kaip ne keista, atsakymo sulaukiau
Parašė Briedis
Sveiki. Noriu sužinoti, kodėl yra toleruojamas keleivių pervežimas techniškai netvarkingomis transporto priemonėmis? Šiandien 13 maršrute dirbantis mikroautobusas (numeris KLH 547) kelia pavojų keleivių ir aplinkinių sveikatai ir gyvybei, nes nuo birželio 1d.(!) negalioja jo techninė apžiūra. Tokia transporto priemonė net negali dalyvauti eisme, o ką jau kalbėti apie keleivių pervežimą. Kodėl yra "cackinamasi" su šiuo vežėju? Jo adresu buvo jau ne vienas nusiskundimas, tačiau leidžiama ir toliau išsidirbinėti. Taip pat įdomu, kokie yra amžiaus reikalavimai mažos talpos (tokiems kaip šis) autobusams? Tikiuosi, kad į šį atvejį nebus pažiūrėta pro pirštus. Iš anksto dėkoju už atsakymą.
Per dvi savaites vieną sakinį išstenėjo:
Parašė KKT
Briedžiui…į tokius atvejus pro pirštus tikrai nežiūrim. Ačiū už informaciją.
Comment