Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Is esmes gali visuose, kur imanomas dvigubas, bet realiai dazniausiai 23, 36, 39. Praeita savaite vaziavau 24. Skubek gaudyt, nes jis vos pavaziuoja, greiciausiai paleidus dujinius keliaus i patvori.
    Dėl to ir klausiu, be to gal žinote tikslu UAB "Kauno autobusai" telefono numerį? Nes kiek bandžiau prisiskambinti, tai nepavyksta.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Kaune priekiniu duru tvarka suprastejo. vairuotojams nebeidomu gauti 20 proc prieda uz parduotus bilietus;. mano manymu ,tai vairuotojo pareigines instrukcijos pazeidimas ,kuriu nesilaikant baudziama istatymu numatyta tvarka.

      Comment


        matyt gerai gyvena chebra. gal reiks prie progos parašyt vieną kitą laišką į transporto skyrių. gyventojams tvarka labiau rūpi, nei vairuotojams

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Tai cia klausimas ar tycia spaude, ar tiesiog nenoredavo ileist ir uzdarydavo duris zuikiui bebandant ilipti. Tarkim isleidzia zmones ir iskart uzdaro, kad zuikis neiliptu, bet kartais nepavyksta uzdaryt pries nosi - zuikis greitas, todel prispaudzia.
          Reikai daugiau tokiu vairuotoju, nes kai kurie visiskai nekontroliuoja, gali naglai eit net nemuses bilietelio - nieko nesako.
          Arba isvis ne piko metu esant vienam ilipanciam keleiviui ir nuliui islipanciu vis tiek atidaro galines ar vidurines duris, prie kuriu stovi vienintelis ilipantis keleivis - zuikis. Ir nieko. Nors vazineju retai, bet tokiu atveju jau nesuskaiciuojamai daug maciau.
          Jau kelintame pranešime jaučiu lyg ir tos vairuotojos pateisinimo gaidelę, vos netautos didvyrė, ir man dėl to yra labai keista, nes aš visiškai nesutinku su tokiu požiūriu.
          Tame ir esmė, kad nei vienas vairuotojas NETURI TEISĖS UŽDARYTI DURŲ JEIGŲ epsilon ATSTUMU NUO JŲ YRA NORS VIENAS KELEIVIS, nesvarbu, zuikis, nezuikis, bando įlipti, išlipti, naglai braunasi, ar šiaip netyčia atsidūrė... Net jeigu atsiranda naglai lipantis keleivis pro neteisingas duris vairuotojas vis tiek privalo jį įleisti ir tada, jeigu laiko save geru ir pavyzdingu vairuotoju, pakelti užpakalį nueiti į saloną ir paprašyti parodyti bilietą arba lipti lauk. Kad keleivis įlipo pro ne tas duris, pažeidė tvarką arba stichiškai bando tai padaryti dar nereiškia, kad mes galim su juo elgtis kaip mums užplaukia. (Bet kuris vaikas darželyje pasakys, kad užvožus durimis per nosį žmogui skauda, o pataikius geron vieton galima ir invalidu palikti). Tramdyti neklusniems keleiviams reikia ieškoti kitų, žmoniškesnių būdų. Bausmė turi būti adekvati ir jos paskirtis turėtų būti ugdyti sąmoningą visuomenę, o ne tieiog išlieti piktumą. Keleivių savimonė per vieną dieną neišugdoma, tam reikia laiko, o prieš tai dar reikėtų ir vairuotojų savimonę paugdyti.

          Nežinau, dėl kokių tiksliai priežasčių buvo atleista toji vairuotoja, gal ji turėjo nuobaudų iš anksčiau, gal buvo pateiktas grubaus pažeidimo nenuginčijamas įrodymas, o gal tiesiog buvo norima ja atsikratyti, rado prie ko prikibti ir patvarkė. Bet faktas, kad toks dalykas kaip durų užtrenkinėjimas prieš nosį, prispaudinėjimas egzistuoja(-avo) nuo pat pirmos dienos, kai buvo pradėta toji pirmų durų tvarka tiek Vilniuje, tiek Kaune. Ir tai negali būti daugiau toleruojama.

          Comment


            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
            matyt gerai gyvena chebra. gal reiks prie progos parašyt vieną kitą laišką į transporto skyrių. gyventojams tvarka labiau rūpi, nei vairuotojams
            as paziureciau ka pasakytum kai padirbetum koki menesi pats. visu nesugaudysi

            Comment


              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              as paziureciau ka pasakytum kai padirbetum koki menesi pats. visu nesugaudysi
              Esmė ne visų sugaudyme, o vairuotojo požiūryje į darbą ir atliekamas pareigas. Teko pastebėti ir tvarkingai, ir labai atsainiai dirbančių vairuotojų.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė FRT Rodyti pranešimą
                as paziureciau ka pasakytum kai padirbetum koki menesi pats. visu nesugaudysi
                aš pažiūrėčiau ką darytum, jeigu per budėjimą prasuktum 120 pacientų su savais kaprizais ir sudėtingom diagnozėm, už 1200-1400 litų. kiekvienam savas darbas ir savas kelias, kurį jeigu dirbi, tai būk malonus atidirbk

                Comment


                  Parašė FRT Rodyti pranešimą
                  as paziureciau ka pasakytum kai padirbetum koki menesi pats. visu nesugaudysi
                  Nesugaudysi, bet bent akivaizdziausius zuikius pamatyt yra butina. Kai vaziuoji tuscias ir matai, kad koks marozelis nelipa per priekines, o stovi butent prie galiniu iskart aisku, kad greiciausiai zuikis, tai bent prie tokio prieik ir pareikalauk bilieto. Arba kai pro priekines lipa nagliasnukiai ir akivaizdziai nemusa bilieto, tokius bent pastebek.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Nesugaudysi, bet bent akivaizdziausius zuikius pamatyt yra butina. Kai vaziuoji tuscias ir matai, kad koks marozelis nelipa per priekines, o stovi butent prie galiniu iskart aisku, kad greiciausiai zuikis, tai bent prie tokio prieik ir pareikalauk bilieto. Arba kai pro priekines lipa nagliasnukiai ir akivaizdziai nemusa bilieto, tokius bent pastebek.
                    Vilniuje kai buvo si tvarka, tas pats buvo. Retas darydavo kaip reikia

                    Comment


                      bet Kaune jiems yra priedai nuo bilietų pardavimo, kaip matom nelabai reikia papildomų pinigų?..

                      Comment


                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                        bet Kaune jiems yra priedai nuo bilietų pardavimo, kaip matom nelabai reikia papildomų pinigų?..
                        Tikriausiai reikėtų. Vilniuje vairuotojams tenka 50 proc. nuo bilietų pardavimo, o Kaune- tik 20 proc., taip pat nepamirškime, kad Vilniuje bilietai brangesni. Bet kaip Vilniuje veikė priekinių durų tvarka- visi puikiai žinome.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          siulau vairuotojo darba nepaversti spaudos kiosku ,ir perkant bilieta transporto priemoneje imti 5 lt mokesti./
                          tuomet karta nusdipirkes ,pirks kortele ir pasipildys elektroniais.

                          Comment


                            Šia vairuotoją atleido ne dėl bilietų tikrinimo, o dėl daugybės keleivių ir vairuotojų skūndų jos pusėn. Gavo antrą papeikimą ir lauk.
                            O dėl priekinių durų tvarkos, viskas einasi puikiai ir nėra problemų, kaip kas čią iš forumiečių skleidžia paskalas.

                            Labai mes vairuotojai džiaugiamės kad panaikins popierinius bilietėlius. Padidės prekyba pas vairuotojus, pakils algos ir dings zuikiai visam laikui.
                            Paskutinis taisė Romas; 2012.06.07, 07:07. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

                            Comment


                              Galima sakyti likimo ironija, kad autobusas su Lietuvos Draudimo reklama ir užrašu "Nelaimės nelaukia!" buvo tempiamas su tech.pagalbos automobiliu, nelaimės tikrai nelaukia...

                              Comment


                                Gal yra žinoma kokiame troleibuse dirbo?

                                Comment


                                  272 antrame marsrute vienpamainiu grafiku
                                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.06, 21:37.

                                  Comment


                                    Realiai prekyba nepadides. Padides iki rugSeJo men KOL STUDENTAI ISSIBLASKE BUS, ir sustos. Atsiras nauji gudravimo budai, apie kuriuos jau zinau.

                                    BEJE VIEN TAI KAD IS VAIRUOTOJO PIRKTU BILIETU NEBUS GALIMA TESTI KELIONES 30 MIN BEGYJE ,CIA IR BUS NORAS VISIEMS ISIGYTI E BILIETO KORTELE,KURI SUTEIKS PAPILDOMU PRIVALUMU.
                                    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.06.06, 14:47.

                                    Comment


                                      BEJE VIEN TAI KAD IS VAIRUOTOJO PIRKTU BILIETU NEBUS GALIMA TESTI KELIONES 30 MIN BEGYJE ,CIA IR BUS NORAS VISIEMS ISIGYTI E BILIETO KORTELE,KURI SUTEIKS PAPILDOMU PRIVALUMU.
                                      irgi geras dalykas, bet apie tai turėtų informuoti masiniu lygiu KVT, nes kitaip bus daug zuikių "nenorom"

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Realiai prekyba nepadides. Padides iki rugSeJo men KOL STUDENTAI ISSIBLASKE BUS, ir sustos. Atsiras nauji gudravimo budai, apie kuriuos jau zinau.

                                        BEJE VIEN TAI KAD IS VAIRUOTOJO PIRKTU BILIETU NEBUS GALIMA TESTI KELIONES 30 MIN BEGYJE ,CIA IR BUS NORAS VISIEMS ISIGYTI E BILIETO KORTELE,KURI SUTEIKS PAPILDOMU PRIVALUMU.
                                        Kas pirko kioskuose, tai ir toliau pirks pas vairuotojus. Galiu pasakyti, kad apie puse keleivių važiuoja su tolonėliais. O šeštadieniais net daugiau už nuolatinius. Vien 8 troleibuso maršrute, darbo dienomis prekiaujema apie 60 lt., o jau šeštadieniais iki 90 lt. suprekiaujama. Stebėdamas kompiuterio rodmenis, tai savaitgaliais žmonės daugiau važiuoje tolonėliais.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          272 Juknaite
                                          Gal nereikėtu pavardžių minėti. Labai neetiška.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X