Parašė Lebronas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Pratesiu diskusiją apie autobusų ir troleibusų važiavimą anksčiau laiko pagal grafiką. Vakar velai vakare, pagal savo grafiką, leidžiuosi nuo Petrašiunų kalno ir staiga pamatau per veidrodėlį atlekenti raudonajį Scania maršrutu nr. 39. Jis mane taip aplenkė kad vos neužkabino kairio veidrodėlio ir aš saugodamasis susidurimo vos neužvažiavau ant šaligatvio. Man pasidarė keista iš kur tas autobusas atsirado, nes pagal grafiką jis turėjo už kokiu 2 ar 3 min. važiuoti už manes. Pas mane sedėja kai kurie keleivei sunerimo kad nuvažiavo 39 maršruto autobusas. Pas mane iškart atėjo toks jaunas vaikinukas ir paklausė ar būtų įmanoma šita autobusą pasivyti, mat tai paskutinis šio maršruto reisas. Tad teko spausti iki "dugno" ir ji pasivijas aplenkiau. Keleivei buvo dekyngi. Šitas raudonasis "Scania", garažinio numerio gaila neisidemėjau, važiavo apie 3 min. į priekį pagal grafiką. Aš lygei, nei per anksti, nei per velai. Nežinau kaip išgyditi tokius vairuojančius psichinius ligonius. Visgi yra paskutinis reisas, žmonės iš darbų į Neveronis važiuoja su persidimais, jie žino grafikus ir taip nesilaikyti grafikų tik gali nesveiki vairuotojai.
Comment
-
Štai ka radau apie naujus kauno autobusu pirkinius, bei keletas foto : http://www.lrytas.lt/-12985448791297...nuotraukos.htmljus:bang:
Comment
-
Įspūdingas dizainas... Tikslesnis pavadinimas - Berkhof Jonckheer (arba Premier).Paskutinis taisė Mettal; 2011.02.24, 14:18.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJie nori greičiau baigti darbą ir grįžti namo. Tik įdomu kaip pasiteisina dispečeriams dėl per greito važiavimo. Arba jo keleiviai prašė aplenkti tavo troleibusą
Comment
-
Įdomu, kokie bus tie prailginti autobusai, kuri išriedės į gatves gegužę. Klausimas labiau išmanantiems techniką: o kodėl nauji prailginti autobusai negalėtų užkilti į Parodos kalną? Visgi ir autobusai galingesni, ir technika pasikeitusi, tai ir tikimybė, kad atsikabins priekaba, nedidelė. Tikrai yra potencialių maršrutų, tokių kaip 3, 6, 37, kuriais galėtų važiuoti prailginti autobusai.
Taip pat tikiuosi, kad bus nuspręsta šiuos naujus pirkinius perdažyti viena raudona spalva ir sutvarkyti švieslentes.دائما الليتوانيه
Comment
-
Negali kilti todėl, kad turimi autobusų galingumo nepakanka. Tai akivaizdu iš to, kad Den Oudsten autobusas tiesiog velkasi į Žemaičių pl. kalną. Karosa taip pat neįvažiuotų, nes jau Vilniuje kylant į Šeškinės kalną jos kaskart vis lėčiau ir lėčiau važiuoja ir kalno viduryje jau jaučiasi svilėsių kvapas priekaboje. Reikia galingesnių dyzelinių autobusų, kurių variklis turi daugiau nei 300 AG. Tada jau neturėtų kilti problemų.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDispečerei nunešta bonkelė nieko nepadeda, nes visų troleibusų judėjimo laikai yra įrašomi, o po to tam tikri įgalioti asmenys viska peržiuri ir visi duomenys nueina į buhalteriją. O po to gauni algalapį ir matai už kokias nuodėmes tau atskaičiavo nuo algos. Nesutiksi su tuo, tau iškart parodis išklotines, kuriame visi laikai užfiksuoti ir niekam nepasiskūsi. Anksčiau galima atvažiuoti 1 min. Prieš pora metu buvo galima anksčiau atvažiuoti 3 min. Matau dar vis tarp mano kolegų atsiranda negerbenčių keleivių. Tai yra negerai. Man tankei tenka važiuoti 9 maršrute paskutiniu grafiku ir stengiuosi laikytis grafiko, netgi 1 min. veluodamas. Dėl "Kauno autobusų" nieko negaliu pasakyti. Manau jie yra mažai kontroliuojami. Seniau, kai naudodavausi viešuoju transportu, tai tankei matydavau autobusus atvažiuojančius anksčiau grafiko. Netgi 4-5 min. Pvz. dabar yra tokie grafikai T-9 ir A-3, kurie vienodu laiku išvažiuoja iš Klinikų link Topolio. Pagal grafikus jie turi važiuoti vienas paskui kita. Bet dažnai pasitaiko toks atvejis, kad A-3 kaip nulekė taip ir nulekė, jo net nesimato. Tai vadinasi jisai važiuoja ne pagal grafiką, skuba kokias 3-4 minutes. Aš dirbdamas kelis kartus tokį atvejį stebėjau. Rytoj tokiu grafiku dirbsiu, tai stebėsiu.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPratesiu diskusiją apie autobusų ir troleibusų važiavimą anksčiau laiko pagal grafiką. Vakar velai vakare, pagal savo grafiką, leidžiuosi nuo Petrašiunų kalno ir staiga pamatau per veidrodėlį atlekenti raudonajį Scania maršrutu nr. 39. Jis mane taip aplenkė kad vos neužkabino kairio veidrodėlio ir aš saugodamasis susidurimo vos neužvažiavau ant šaligatvio. Man pasidarė keista iš kur tas autobusas atsirado, nes pagal grafiką jis turėjo už kokiu 2 ar 3 min. važiuoti už manes. Pas mane sedėja kai kurie keleivei sunerimo kad nuvažiavo 39 maršruto autobusas. Pas mane iškart atėjo toks jaunas vaikinukas ir paklausė ar būtų įmanoma šita autobusą pasivyti, mat tai paskutinis šio maršruto reisas. Tad teko spausti iki "dugno" ir ji pasivijas aplenkiau. Keleivei buvo dekyngi. Šitas raudonasis "Scania", garažinio numerio gaila neisidemėjau, važiavo apie 3 min. į priekį pagal grafiką. Aš lygei, nei per anksti, nei per velai. Nežinau kaip išgyditi tokius vairuojančius psichinius ligonius. Visgi yra paskutinis reisas, žmonės iš darbų į Neveronis važiuoja su persidimais, jie žino grafikus ir taip nesilaikyti grafikų tik gali nesveiki vairuotojai.
O tavo pasakyma, kad jie vaziuoja per anksti daznai galiu drasiai patvirtinti. Kaip minejau ankstesniame poste vaziuoju tik kelis kartus per menesi, bet per metus jau priskaiciavau virs 10 atveju kai autobusai atvaziavo daugiau nei 3 minutemis per anksti. Reiskia pagal mano vaziavimu kieki tai butu net apie 20% kartu!!
Troleibusu atvaziavimai anksciau is ties pasitaiko zymiai reciau ir ju grafiko laikymaisis yra bendrai paemus geras.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAutobusai ir troleibusai turi važiuoti +- 2 min. paklaidos ribose.
Comment
-
Prie eismo tvarkaraščių stotelėse taip yra rašoma , tačiau troleibusų parkuose eismas reguliuojamas žymiai griežčiau. Tai jau yra vidinės parko taisyklės. Čia važiavimas per anksti ar per vėlai turi didesnių pasekmių, nei autobusų parke. Aišku, paskutiniai reisai visiems yra vienodai svarbūs . Mano pastebėjimu, didesnis nei leidžiama vėlavimas yra toleruojamas (savaime suprantama, proto ribose), nes svarbiausia yra atlikti reisą. O už važiavimą anksčiau nei 2 min. yra griežtai baudžiama, jeigu tai pastebi dispečeris arba pasiskundžia keleivis.
KA atveju į dispečerių malonę vilčių dėti neverta ir reikia patiems skųstis parko administracijai ar transporto skyriui dėl tokio važiavimo.
Comment
-
Parašė ScaniaO netoli galinės stotelės ir negalima truputi daugiau negu 2min nuo grafiko greičiau važuot?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment