Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte ant troleibusų tinklo buvo toks didelis šerkšnas, kad vos jie galėjo pavažiuoti. Aš išvažiuodamas iš Klinikų, vos galėjau pavažiuoti Eiverių, Sukilelių gatvėmis. Užsivėlavau 7 minutes. Taip ir važiavau veluodamas iki Petrašiunų. Vėliau viskas susitvarkė.
    O kas būna, jei kai laidai apšerkšniję bandai paspausti? Štangos nulekia?

    Comment


      #22
      Parašė disident Rodyti pranešimą
      O kas būna, jei kai laidai apšerkšniję bandai paspausti? Štangos nulekia?
      1. Per apšerkšnijusį laidą sutrinka elektros perdavimas per kontaktus (tarp laido ir „ūso" esantis šerkšnas yra antilaidininkas), taigi gali būti net tokių atkarpų, kur troleibusas net nepravažiuos dėl smarkai ir dideliu storiu apšerkšnijusio laido.
      2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas

      Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #23
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        1. Per apšerkšnijusį laidą sutrinka elektros perdavimas per kontaktus (tarp laido ir „ūso" esantis šerkšnas yra antilaidininkas), taigi gali būti net tokių atkarpų, kur troleibusas net nepravažiuos dėl smarkai ir dideliu storiu apšerkšnijusio laido.
        2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas

        Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.
        Amiko, pataisysiu tave siek tiek kaip tikram VT entuziastui nederetu sakyti troleibuso "usas", o reiktu sakyti tiesiog-stangos.

        Comment


          #24
          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          1. Per apšerkšnijusį laidą sutrinka elektros perdavimas per kontaktus (tarp laido ir „ūso" esantis šerkšnas yra antilaidininkas), taigi gali būti net tokių atkarpų, kur troleibusas net nepravažiuos dėl smarkai ir dideliu storiu apšerkšnijusio laido.
          2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas

          Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.
          Dėl šerkšno "ūsai" nekrenta. AMIKO viska išvardino, tad nesikartosiu. Tik dar pridursiu, kad per šerkšna labai dyla štangų angliukai, kurie turi kontaktą su laidais. Prasideda didžiulis įšlydis, tarsi virintum su "svarke".Pvz. vieno angliuko užtenka dviem trim dienom, o kai šerkšnas būna, tai užtenko vos vienam maršruto ratui. Vienam angliukui pakeisti trunka apie 3 minutes. Tad keičiant abiejų štangų angliukus, tai jau apie 6 minutės. Tada jau tenka sparčiai suktis, jai nori dar nubėgti į tualetą arba parūkyti.

          Comment


            #25
            Musu vieno forumiečio prašymų pateiksiu sarašą kurie troleibusai, jų garažinei numerei, važinėja tam tikrose maršrutuose. Nors jis prašė tik solarių, bet ten bus ir škodų, kad susidarytu vaizdas kiek per diena važiuoja troleibusų kiekviename maršrute. Aišku iskyrus savatgalius. 1 MARŠRUTAS: 003; 021; 029; 280; 319; 285; 332; 341; 342; 361; 321; 254; 269; 2 MRŠ: 015; 037; 272; 283; 313; 3 MRŠ: 026; 030; 236; 338; 253; 350; 4 MRŠ: 232; 358; 324; 261; 5 MRŠ: 357; 297; 326; 306; 343; 035; 011; 041; 345; 257; 274; 363; 6 MRŠ: 265; 275; 302; 354; 7 MRŠ: 012; 024; 351; 006; 282; 312; 330; 340; 240; 294; 355; 8 MRŠ: 298; 299; 004; 028; 263; 9 MRŠ: 344; 307; 259; 025; 309; 007; 252; 362; 10 MRŠ: 032; 036; 042; 308; 310; 300; 258; 11 MRŠ: 337; 271; 040; 039; 353; 027; 295; 359; 315; 12 MRŠ: 277; 305; 018; 005; 348; 020; 289; 237; 13 MRŠ: 347; 317; 311; 009; 336; 010; 013; 331; 322; 238; 318; 339; 327; 14 MRŠ: 301; 034; 002; 023; 001; 038; 031; 329; 292; 314; 335; 234; 15 MRŠ: 016; 017; 022; 033; 264; 293; 16 MRŠ: 008; 014; 019; 291; 320; 349; 260; Čia yra vasario mėnesio duomenys.

            Comment


              #26
              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
              Dėl šerkšno "ūsai" nekrenta. AMIKO viska išvardino, tad nesikartosiu. Tik dar pridursiu, kad per šerkšna labai dyla štangų angliukai, kurie turi kontaktą su laidais. Prasideda didžiulis įšlydis, tarsi virintum su "svarke".Pvz. vieno angliuko užtenka dviem trim dienom, o kai šerkšnas būna, tai užtenko vos vienam maršruto ratui. Vienam angliukui pakeisti trunka apie 3 minutes. Tad keičiant abiejų štangų angliukus, tai jau apie 6 minutės. Tada jau tenka sparčiai suktis, jai nori dar nubėgti į tualetą arba parūkyti.
              Kaip atrodo tie angliukai būnantys ant „ūso“?
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                #27
                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Kaip atrodo tie angliukai būnantys ant „ūso“?
                Tokios kaladėlės kurios dedasi į šliaužiklius.

                Comment


                  #28
                  Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                  Tokios kaladėlės kurios dedasi į šliaužiklius.
                  Ar galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
                  Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.02.02, 20:32.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    #29
                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Ar galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
                    Gerai, stengsiuosi nufilmuoti. Ūsai arba štangos yra dar kitaip vadinami, labai įdomiu pavadinimu "srovės nuėmėjai". Škodose šitie ūsai yra metalinei, o Solariu plastikinei. Nors dabar yra šitie plastikinei ūsai sumantuoti ir keliuose Škoduose. Plastikinės štangos pasižymi geresnėmis sąvybėmis už metalines. Su jomis galima tam tikrose tinklo vietose pravažiuoti greičiau, nes jos vibruodamos konpensuoja taip vadinamus laužimus tad jos taip lengvai nenukrenta nuo tinklo kaip metalinės štangos. Aiškiau pasakius, plastikinės nežymei lankstosi. Per didelio kampo kreives važiuojama 15, 20km/h greičių, greičiau per jas pravažiavus, štangos nukrenta. Dar priklauso nuo šliaužikliu. Jai bortelei žemi arba nudile, tai tada štangos kritinės tankei. Tad jau čia yra vairuotojo pareiga prižiurėti šliaužiklius.

                    Comment


                      #30
                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                      Ar galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
                      Sveiki, sveiki, ar dar nepamiršot manes?
                      Na jaigu taip nori pasižiūreti kaip atrodo angliukai, ar srovės nuemėjai ,atvažiuok į petrašiūnų galą ir parodysim realiai kaip viskas atrodo

                      Comment


                        #31
                        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                        Dėl šerkšno "ūsai" nekrenta. AMIKO viska išvardino, tad nesikartosiu. Tik dar pridursiu, kad per šerkšna labai dyla štangų angliukai, kurie turi kontaktą su laidais. Prasideda didžiulis įšlydis, tarsi virintum su "svarke".Pvz. vieno angliuko užtenka dviem trim dienom, o kai šerkšnas būna, tai užtenko vos vienam maršruto ratui. Vienam angliukui pakeisti trunka apie 3 minutes. Tad keičiant abiejų štangų angliukus, tai jau apie 6 minutės. Tada jau tenka sparčiai suktis, jai nori dar nubėgti į tualetą arba parūkyti.
                        Ir dar jai galima pridursiu, "ŠKODU" galvutės šerkšno atveju geriau, nes jos apsisuka aplinka savo ašį, puses apsukai tik ir viskas, gali važiuoti, o "SOLARIS" galvutės neapsisuka aplink savo ašį, todėl reikia sukioti galvutės varžtukus ir išimant angliukus juos apsukti, o tai užtrunka laiko....

                        Comment


                          #32
                          Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                          Sveiki, sveiki, ar dar nepamiršot manęs?
                          Na jeigu taip nori pasižiūrėti kaip atrodo angliukai, ar srovės nuemėjai, atvažiuok į Petrašiūnų galą ir parodysim realiai kaip viskas atrodo
                          Pamiršti neįmanoma.
                          Vieną bėda yra aš gyvenu Vilniuje. O Petrašiūnus pažįstu. Anksčiau vaikystėje atvažiuodavom pas gimines į Kauną ir iš Kauno geležinkelio stoties tiesiai į Petrašiūnus važiuodavom su šeima. Bet jau nepamenu tiksliai ar 5 ar 9 važiuodavom. Anksčiau į Petrašiūnus. Tik žinau, kad norint nueiti į Naglio g., reikia išlipti stotelėje, kurioje yra vartai, ir praeiti per tuos vartus. O kaip tą stotelę vadinasi, net pavadinimo nežinau. Tik žinau, kad stotelėje yra vartai ir varteliai, nes kiek žinau juos praėjus tiesiai išeini į Naglio g.
                          Gal kas žinote, kaip tą stotelę vadinasi, kur yra vartai ir varteliai.
                          Bet jau seniai Kaune buvau.

                          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                          Gerai, stengsiuosi nufilmuoti. Ūsai arba štangos yra dar kitaip vadinami, labai įdomiu pavadinimu "srovės nuėmėjai". Škodose šitie ūsai yra metalinei, o Solariu plastikinei. Nors dabar yra šitie plastikinei ūsai sumantuoti ir keliuose Škoduose. Plastikinės štangos pasižymi geresnėmis sąvybėmis už metalines. Su jomis galima tam tikrose tinklo vietose pravažiuoti greičiau, nes jos vibruodamos konpensuoja taip vadinamus laužimus tad jos taip lengvai nenukrenta nuo tinklo kaip metalinės štangos. Aiškiau pasakius, plastikinės nežymei lankstosi. Per didelio kampo kreives važiuojama 15, 20km/h greičių, greičiau per jas pravažiavus, štangos nukrenta. Dar priklauso nuo šliaužikliu. Jai bortelei žemi arba nudile, tai tada štangos kritinės tankei. Tad jau čia yra vairuotojo pareiga prižiurėti šliaužiklius.

                          Būsiu labai begalo dėkingas.

                          Gaila, kad ne Kaune gyvenu.
                          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.02.04, 11:25. Priežastis: Pranešimo papildymas
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            #33
                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            Pamiršti neįmanoma.
                            Vieną bėda yra aš gyvenu Vilniuje. O Petrašiūnus pažįstu. Anksčiau vaikystėje atvažiuodavom pas gimines į Kauną ir iš Kauno geležinkelio stoties tiesiai į Petrašiūnus važiuodavom su šeima. Bet jau nepamenu tiksliai ar 5 ar 9 važiuodavom. Anksčiau į Petrašiūnus. Tik žinau, kad norint nueiti į Naglio g., reikia išlipti stotelėje, kurioje yra vartai, ir praeiti per tuos vartus. O kaip tą stotelę vadinasi, net pavadinimo nežinau. Tik žinau, kad stotelėje yra vartai ir varteliai, nes kiek žinau juos praėjus tiesiai išeini į Naglio g.
                            Gal kas žinote, kaip tą stotelę vadinasi, kur yra vartai ir varteliai.
                            Bet jau seniai Kaune buvau.




                            Būsiu labai begalo dėkingas.

                            Gaila, kad ne Kaune gyvenu.
                            Tai vertėtų kada į svečius užsukti

                            Comment


                              #34
                              sveiki po ilgos pertraukos į gatves grįžo Berkhof Europa 2000NL, 750 garažinis gal žinot dėl ko jis nevažiavo.

                              Comment


                                #35
                                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                Ar galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
                                kokie dar usai?? ne usai o-STANGOS! Kaip VT entuziastams reiketu vartoti tokius terminus

                                Comment


                                  #36
                                  Siandien Savanoriu ir Kovo-11tos sankryzoje zaliasis sventinis troleibusas nutrauke ar jam vaziuojant nutruko kontaktinis laidas. Taip pat matesi sugadinta stanga/usas.

                                  Comment


                                    #37
                                    Tai manau kad bus galvutė išnirus.

                                    Comment


                                      #38
                                      O kazin tokiu atveju ten besilinksminanciai kompanijai pinigai grazinami? Ar bent pasiulomas transportas iki pageidaujamos vietos? Ar tokiu atveju tenka patiem rupintis?

                                      Comment


                                        #39
                                        Štanga nėra lietuviškas žodis, o ūsas - visai tinka. Tikri VT entuziastai gerbia valstybinę kalbą ir nevartoja žargono ten, kur nereikia.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė 2120
                                          Pritariu.
                                          Visiskai nepritariu! ir garantuoju kiekvienas TIKRAS entuziastas man pritars juk mes domimes VT,kalbame apie ji,gerimes ir t.t. o ne esame kvaili ziopliai kurie tik literaturiskai ir kalba ten kur nereikia..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X