Parašė Boutsen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO kas būna, jei kai laidai apšerkšniję bandai paspausti? Štangos nulekia?
2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas
Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Per apšerkšnijusį laidą sutrinka elektros perdavimas per kontaktus (tarp laido ir „ūso" esantis šerkšnas yra antilaidininkas), taigi gali būti net tokių atkarpų, kur troleibusas net nepravažiuos dėl smarkai ir dideliu storiu apšerkšnijusio laido.
2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas
Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Per apšerkšnijusį laidą sutrinka elektros perdavimas per kontaktus (tarp laido ir „ūso" esantis šerkšnas yra antilaidininkas), taigi gali būti net tokių atkarpų, kur troleibusas net nepravažiuos dėl smarkai ir dideliu storiu apšerkšnijusio laido.
2. Dėl šerkšno nėra pakankamo kontakto su laidu ir dėl to tikrai „krenta ūsas" Šerkšnas ant laidų troleibusams priešas, taip kaip šaltis autobusams - sunku užkurti, sustingsta dyzelinas
Gal Boutsen dar papildys/pataisys mane.
Comment
-
Musu vieno forumiečio prašymų pateiksiu sarašą kurie troleibusai, jų garažinei numerei, važinėja tam tikrose maršrutuose. Nors jis prašė tik solarių, bet ten bus ir škodų, kad susidarytu vaizdas kiek per diena važiuoja troleibusų kiekviename maršrute. Aišku iskyrus savatgalius. 1 MARŠRUTAS: 003; 021; 029; 280; 319; 285; 332; 341; 342; 361; 321; 254; 269; 2 MRŠ: 015; 037; 272; 283; 313; 3 MRŠ: 026; 030; 236; 338; 253; 350; 4 MRŠ: 232; 358; 324; 261; 5 MRŠ: 357; 297; 326; 306; 343; 035; 011; 041; 345; 257; 274; 363; 6 MRŠ: 265; 275; 302; 354; 7 MRŠ: 012; 024; 351; 006; 282; 312; 330; 340; 240; 294; 355; 8 MRŠ: 298; 299; 004; 028; 263; 9 MRŠ: 344; 307; 259; 025; 309; 007; 252; 362; 10 MRŠ: 032; 036; 042; 308; 310; 300; 258; 11 MRŠ: 337; 271; 040; 039; 353; 027; 295; 359; 315; 12 MRŠ: 277; 305; 018; 005; 348; 020; 289; 237; 13 MRŠ: 347; 317; 311; 009; 336; 010; 013; 331; 322; 238; 318; 339; 327; 14 MRŠ: 301; 034; 002; 023; 001; 038; 031; 329; 292; 314; 335; 234; 15 MRŠ: 016; 017; 022; 033; 264; 293; 16 MRŠ: 008; 014; 019; 291; 320; 349; 260; Čia yra vasario mėnesio duomenys.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDėl šerkšno "ūsai" nekrenta. AMIKO viska išvardino, tad nesikartosiu. Tik dar pridursiu, kad per šerkšna labai dyla štangų angliukai, kurie turi kontaktą su laidais. Prasideda didžiulis įšlydis, tarsi virintum su "svarke".Pvz. vieno angliuko užtenka dviem trim dienom, o kai šerkšnas būna, tai užtenko vos vienam maršruto ratui. Vienam angliukui pakeisti trunka apie 3 minutes. Tad keičiant abiejų štangų angliukus, tai jau apie 6 minutės. Tada jau tenka sparčiai suktis, jai nori dar nubėgti į tualetą arba parūkyti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKaip atrodo tie angliukai būnantys ant „ūso“?
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTokios kaladėlės kurios dedasi į šliaužiklius.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.02.02, 20:32.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąAr galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąAr galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
Na jaigu taip nori pasižiūreti kaip atrodo angliukai, ar srovės nuemėjai ,atvažiuok į petrašiūnų galą ir parodysim realiai kaip viskas atrodo
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDėl šerkšno "ūsai" nekrenta. AMIKO viska išvardino, tad nesikartosiu. Tik dar pridursiu, kad per šerkšna labai dyla štangų angliukai, kurie turi kontaktą su laidais. Prasideda didžiulis įšlydis, tarsi virintum su "svarke".Pvz. vieno angliuko užtenka dviem trim dienom, o kai šerkšnas būna, tai užtenko vos vienam maršruto ratui. Vienam angliukui pakeisti trunka apie 3 minutes. Tad keičiant abiejų štangų angliukus, tai jau apie 6 minutės. Tada jau tenka sparčiai suktis, jai nori dar nubėgti į tualetą arba parūkyti.
Comment
-
Parašė solaris011 Rodyti pranešimąSveiki, sveiki, ar dar nepamiršot manęs?
Na jeigu taip nori pasižiūrėti kaip atrodo angliukai, ar srovės nuemėjai, atvažiuok į Petrašiūnų galą ir parodysim realiai kaip viskas atrodo
Vieną bėda yra aš gyvenu Vilniuje. O Petrašiūnus pažįstu. Anksčiau vaikystėje atvažiuodavom pas gimines į Kauną ir iš Kauno geležinkelio stoties tiesiai į Petrašiūnus važiuodavom su šeima. Bet jau nepamenu tiksliai ar 5 ar 9 važiuodavom. Anksčiau į Petrašiūnus. Tik žinau, kad norint nueiti į Naglio g., reikia išlipti stotelėje, kurioje yra vartai, ir praeiti per tuos vartus. O kaip tą stotelę vadinasi, net pavadinimo nežinau. Tik žinau, kad stotelėje yra vartai ir varteliai, nes kiek žinau juos praėjus tiesiai išeini į Naglio g.
Gal kas žinote, kaip tą stotelę vadinasi, kur yra vartai ir varteliai.
Bet jau seniai Kaune buvau.
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąGerai, stengsiuosi nufilmuoti. Ūsai arba štangos yra dar kitaip vadinami, labai įdomiu pavadinimu "srovės nuėmėjai". Škodose šitie ūsai yra metalinei, o Solariu plastikinei. Nors dabar yra šitie plastikinei ūsai sumantuoti ir keliuose Škoduose. Plastikinės štangos pasižymi geresnėmis sąvybėmis už metalines. Su jomis galima tam tikrose tinklo vietose pravažiuoti greičiau, nes jos vibruodamos konpensuoja taip vadinamus laužimus tad jos taip lengvai nenukrenta nuo tinklo kaip metalinės štangos. Aiškiau pasakius, plastikinės nežymei lankstosi. Per didelio kampo kreives važiuojama 15, 20km/h greičių, greičiau per jas pravažiavus, štangos nukrenta. Dar priklauso nuo šliaužikliu. Jai bortelei žemi arba nudile, tai tada štangos kritinės tankei. Tad jau čia yra vairuotojo pareiga prižiurėti šliaužiklius.
Būsiu labai begalo dėkingas.
Gaila, kad ne Kaune gyvenu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąPamiršti neįmanoma.
Vieną bėda yra aš gyvenu Vilniuje. O Petrašiūnus pažįstu. Anksčiau vaikystėje atvažiuodavom pas gimines į Kauną ir iš Kauno geležinkelio stoties tiesiai į Petrašiūnus važiuodavom su šeima. Bet jau nepamenu tiksliai ar 5 ar 9 važiuodavom. Anksčiau į Petrašiūnus. Tik žinau, kad norint nueiti į Naglio g., reikia išlipti stotelėje, kurioje yra vartai, ir praeiti per tuos vartus. O kaip tą stotelę vadinasi, net pavadinimo nežinau. Tik žinau, kad stotelėje yra vartai ir varteliai, nes kiek žinau juos praėjus tiesiai išeini į Naglio g.
Gal kas žinote, kaip tą stotelę vadinasi, kur yra vartai ir varteliai.
Bet jau seniai Kaune buvau.
Būsiu labai begalo dėkingas.
Gaila, kad ne Kaune gyvenu.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąAr galėtumėte padaryti "ūsų" ir jų angliukų, šliaužiklių nuotraukas? Nes visada domiuosi, kaip troleibusas gali pamesti "ūsus" ir tai man yra nesupranta. Ir nesuprantu, kaip jie nukrenta. Ir labai norėčiau sužinoti daugiau apie "ūsus".
Comment
Comment