Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Visiškai sutinku - pastebiu, kad perka tikrai gan dažnai ir, kas keisčiausia - pakankamai jauno amžiaus žmonės. Kuriem lyg ir atrodo, nesunku turėtų būti kelis paspaudimus smartfoune padaryti. Ir po to visokiuose feisbukuose ir po straipsniais vaikšto populiari nuomonė, kad neva "važiuoti viešuoju kainuoja 1 euras", nors juk beveik per pusę pigiau
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPerkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąRygoje maršrutkės, kuriose galioja ir paprasti miesto bei terminuotieji bilietai ar nuolatiniai, kaina perkant pas vairuotoją - 2 EUR ir, pasirodo, perka
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
teisingai. Pardavimus turi vykdyti Kauno spauda, Lietuvos spauda, Maksima pirkimas internetu. Vairuotojai be abejones turi vairuoti, o jei tenka dar ir parduoti bilieta - jo kaina turi buti didele. pvz 2 eurai, tam kad kita syk keleivis susimastytu ap[ie isankstinio bilieto isigyjima. Traukinyje perkant - 2 eurai, kodel autobuse turi buti kitaip??
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Galėtų būti kaip tik pigesni bilietai pvz 50 centu nes nuo kiekvieno bilieto į kisene atitenka apie 5 centai. Geriau daug po kartu 5 centus negu keli kartai po eurą
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Nebutu kada vairuotojams dirbti, vyktu tik prekyba. bendrovei tas nenaudinga prekiauti bilietais perkant pigiau is vairuotojo, ir dar moketi parduotus komisinius.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKautroj sugeba ir saugiai vairuot, į grafikus spėt ir bilietus pardavinėt ir nuolatinius bilietus pildyt, vairuotojai pasitempę, nebambantys, toli KA iki to
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąAnglų kalba yra tarptautinė kalba, tad nesuprantu prie ko čia tie palyginimai su lietuvių
P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąteisingai,. kadangi anglu kalba mokoma nuo pirmos klases, net nuo darzelio todel dirbant su klientais aptarnavimo sferoje, minimaliai kiekvienas vairuotojas privalo moketi. Naujai darbinantis aptarnavimo sferoje priemimui i darba dabar yra tik du kriterijai : ne tavo issilavinimas ar teisiu turejimas,- o kiek ir kaip zinai uzsienio kalbas.
P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet dauguma vairuotojų į mokyklą ėjo kažkur prieš 30 - 40 metų
Comment
-
[QUOTE=Nerijus_kns;n1683485]
tiems soferiams seniai laikas ilsetis namie ar kur kitur..... kol seniai dirbs, tol algu kelimo ir nebus. Ne vairuotoju problema, kad nera kam dirbti. [/QUO
ne šitame yra algų kėlimas ar kodėl naujų autobusų ar troleibusų pirkimas vis metai iš metų perkeliamas į kitus metus. Tiesiog savivaldybė yra numačius tik tam tikrą sumą pinigų kurią gali skirti dotacijoms, mažai surenkama pinigų iš keleivių (daug vagia važiuoja zuikiu). Pinigai visai kitiems tikslams jau numatyti o kas nuo jų lieka tai ir lieka algoms ir naujai technikai.
Puiku kad seniai dirba nes seniams išėjus kiek liktų aplamai vairuotojų gal koks 100, nes atėję jaunesni padirba mėnėsį ar du ir negavę 800 eurų algos bėga neatsigręždami.
Technika pavargus o reikalavimai tokie kad gal išeitų tik su nauju ir daug galingesniu autobusu juos įvykdyti. Bet kas iš tokio autobuso jei keleiviai dažniausiai vos judantys diedukai ar bobutės tai šitie vos judantys autobusai kaip tik pagal keleivius tik reiktų valdžiai išlįst iš ofisu ir pamatyt realiai kaip viskas vyksta ir pagal tai ir grafikus sudarinėti t.y. daug lėtinti.
TEBŪNIE ir 1000 eurų tegu mokėtų vistiek nieko nepakistų pats vežimas gal tik pakistų patys vairuotojai nes būtų galimybė iš ko rinktis parkui, o ne kaip dabar jei teises turi iškart priimamas.
Comment
-
egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.
O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąegiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.
O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąpaglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
Comment
Comment