Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
    Visiškai sutinku - pastebiu, kad perka tikrai gan dažnai ir, kas keisčiausia - pakankamai jauno amžiaus žmonės. Kuriem lyg ir atrodo, nesunku turėtų būti kelis paspaudimus smartfoune padaryti. Ir po to visokiuose feisbukuose ir po straipsniais vaikšto populiari nuomonė, kad neva "važiuoti viešuoju kainuoja 1 euras", nors juk beveik per pusę pigiau

    Comment


      Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

      Visiškai sutinku - pastebiu, kad perka tikrai gan dažnai ir, kas keisčiausia - pakankamai jauno amžiaus žmonės. Kuriem lyg ir atrodo, nesunku turėtų būti kelis paspaudimus smartfoune padaryti. Ir po to visokiuose feisbukuose ir po straipsniais vaikšto populiari nuomonė, kad neva "važiuoti viešuoju kainuoja 1 euras", nors juk beveik per pusę pigiau
      taip perka pagrinde jaunimas. sutinku. bet tik jaunimas ir kavinese sedi,, 60-70 metu nepamatysi kavinese. o jaunimas is vis galetu negedint saves, vazinedamas viesuoju. Kaune viesasis tarnauja seniams, neigaliems ir jaunimui..
      Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.13, 19:35. Priežastis: klaida

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
        Taip, taip, pavyti ir aplenkti Europą... Net Vakarų Europoje VT kainos perkant pas vairuotoją dažnai nesiekia 2 eurų. O čia kažkokioje skylėje nori 2 eurus plėšti? Paskui verkti, kad niekas VT nesinaudoja.

        Comment


          Rygoje maršrutkės, kuriose galioja ir paprasti miesto bei terminuotieji bilietai ar nuolatiniai, kaina perkant pas vairuotoją - 2 EUR ir, pasirodo, perka

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Rygoje maršrutkės, kuriose galioja ir paprasti miesto bei terminuotieji bilietai ar nuolatiniai, kaina perkant pas vairuotoją - 2 EUR ir, pasirodo, perka
            teisingai. Pardavimus turi vykdyti Kauno spauda, Lietuvos spauda, Maksima pirkimas internetu. Vairuotojai be abejones turi vairuoti, o jei tenka dar ir parduoti bilieta - jo kaina turi buti didele. pvz 2 eurai, tam kad kita syk keleivis susimastytu ap[ie isankstinio bilieto isigyjima. Traukinyje perkant - 2 eurai, kodel autobuse turi buti kitaip??

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              teisingai. Pardavimus turi vykdyti Kauno spauda, Lietuvos spauda, Maksima pirkimas internetu. Vairuotojai be abejones turi vairuoti, o jei tenka dar ir parduoti bilieta - jo kaina turi buti didele. pvz 2 eurai, tam kad kita syk keleivis susimastytu ap[ie isankstinio bilieto isigyjima. Traukinyje perkant - 2 eurai, kodel autobuse turi buti kitaip??
              Galėtų būti kaip tik pigesni bilietai pvz 50 centu nes nuo kiekvieno bilieto į kisene atitenka apie 5 centai. Geriau daug po kartu 5 centus negu keli kartai po eurą

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                Galėtų būti kaip tik pigesni bilietai pvz 50 centu nes nuo kiekvieno bilieto į kisene atitenka apie 5 centai. Geriau daug po kartu 5 centus negu keli kartai po eurą
                Nebutu kada vairuotojams dirbti, vyktu tik prekyba. bendrovei tas nenaudinga prekiauti bilietais perkant pigiau is vairuotojo, ir dar moketi parduotus komisinius.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Nebutu kada vairuotojams dirbti, vyktu tik prekyba. bendrovei tas nenaudinga prekiauti bilietais perkant pigiau is vairuotojo, ir dar moketi parduotus komisinius.
                  prailgintų grafiką ir spėtų ir važiuot beto ta prekyba apsimoka

                  Comment


                    Kautroj sugeba ir saugiai vairuot, į grafikus spėt ir bilietus pardavinėt ir nuolatinius bilietus pildyt, vairuotojai pasitempę, nebambantys, toli KA iki to

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Kautroj sugeba ir saugiai vairuot, į grafikus spėt ir bilietus pardavinėt ir nuolatinius bilietus pildyt, vairuotojai pasitempę, nebambantys, toli KA iki to
                      tiesiog profesionalesni vairuotoja,. vyksta vairuotoju atranka. o Kauno autobusuose seni 80 merciai perdylos dirba. vakar treninginis i oro uosta veze keleivius, tai anglu kalbos ne bum bum nemoka..eile KA geda, tureti tokius vairuotojus. Kaune darbu nera, pagal uzimtumo centro duomenis reikalingi tik kvalifikuoti inzinieriai

                      Comment


                        O kodėl turėtų mokėti? Pats kai keliauji lietuviskai nemanau ar kurnors klausi? Oro uoste ar tuo labiau viešajame transporte

                        Comment


                          Anglų kalba yra tarptautinė kalba, tad nesuprantu prie ko čia tie palyginimai su lietuvių

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Anglų kalba yra tarptautinė kalba, tad nesuprantu prie ko čia tie palyginimai su lietuvių
                            teisingai,. kadangi anglu kalba mokoma nuo pirmos klases, net nuo darzelio todel dirbant su klientais aptarnavimo sferoje, minimaliai kiekvienas vairuotojas privalo moketi. Naujai darbinantis aptarnavimo sferoje priemimui i darba dabar yra tik du kriterijai : ne tavo issilavinimas ar teisiu turejimas,- o kiek ir kaip zinai uzsienio kalbas.
                            P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
                            Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.18, 14:54. Priežastis: papildymas

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              teisingai,. kadangi anglu kalba mokoma nuo pirmos klases, net nuo darzelio todel dirbant su klientais aptarnavimo sferoje, minimaliai kiekvienas vairuotojas privalo moketi. Naujai darbinantis aptarnavimo sferoje priemimui i darba dabar yra tik du kriterijai : ne tavo issilavinimas ar teisiu turejimas,- o kiek ir kaip zinai uzsienio kalbas.
                              P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
                              Bet dauguma vairuotojų į mokyklą ėjo kažkur prieš 30 - 40 metų

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Bet dauguma vairuotojų į mokyklą ėjo kažkur prieš 30 - 40 metų
                                tiems soferiams seniai laikas ilsetis namie ar kur kitur..... kol seniai dirbs, tol algu kelimo ir nebus. Ne vairuotoju problema, kad nera kam dirbti.

                                Comment


                                  [QUOTE=Nerijus_kns;n1683485]

                                  tiems soferiams seniai laikas ilsetis namie ar kur kitur..... kol seniai dirbs, tol algu kelimo ir nebus. Ne vairuotoju problema, kad nera kam dirbti. [/QUO

                                  ne šitame yra algų kėlimas ar kodėl naujų autobusų ar troleibusų pirkimas vis metai iš metų perkeliamas į kitus metus. Tiesiog savivaldybė yra numačius tik tam tikrą sumą pinigų kurią gali skirti dotacijoms, mažai surenkama pinigų iš keleivių (daug vagia važiuoja zuikiu). Pinigai visai kitiems tikslams jau numatyti o kas nuo jų lieka tai ir lieka algoms ir naujai technikai.
                                  Puiku kad seniai dirba nes seniams išėjus kiek liktų aplamai vairuotojų gal koks 100, nes atėję jaunesni padirba mėnėsį ar du ir negavę 800 eurų algos bėga neatsigręždami.
                                  Technika pavargus o reikalavimai tokie kad gal išeitų tik su nauju ir daug galingesniu autobusu juos įvykdyti. Bet kas iš tokio autobuso jei keleiviai dažniausiai vos judantys diedukai ar bobutės tai šitie vos judantys autobusai kaip tik pagal keleivius tik reiktų valdžiai išlįst iš ofisu ir pamatyt realiai kaip viskas vyksta ir pagal tai ir grafikus sudarinėti t.y. daug lėtinti.
                                  TEBŪNIE ir 1000 eurų tegu mokėtų vistiek nieko nepakistų pats vežimas gal tik pakistų patys vairuotojai nes būtų galimybė iš ko rinktis parkui, o ne kaip dabar jei teises turi iškart priimamas.

                                  Comment


                                    egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

                                    O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

                                      O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
                                      bet kai už tai buvo paprašyti papildomi pinigai už užsienio kalbos mokėjimą iškart prisiminė valdžia pareigybinių punktą - su keleiviais bendrauti draudžiama.

                                      Comment


                                        paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
                                          Senienos? Prisiminkit Vilnių prieš metus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X