O tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutui
Comment
-
Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Kaip tai ? O 2-tras ?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.
Comment
-
Ką tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
Comment
-
Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.14, 11:53.
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimąKą tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
Comment
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Iš tų autobusų kas yra likę Visagine naudojamų gal koks 10% turimų. Visi kiti donorai autobusams kurie dirba 40, 49, 69. Nemanau, kad turint tokį kiekį autobusų būtų perkamos atsarginės dalys. Ši įmonė sugeba nurašyti ir ganėtinai padorius autobusus, pavyzdys 9329 (2002m.) Jie dabar pardavinėja autobusų dalis iš jau nebenaudojamų autobusų. Autobusai pardavinėjami taipogi, bet tik tie kurie Vilniuje nebuvo eksplotuoti ir klausimas ar iš vis Lietuvoje buvo registruoti. Beje pastebiu, kad visi iš 56 maršruto likę autobusai yra toliau naudojami Vilniuje. Kas tikrai džiugina, net ir puvenų nežada nurašinėti pavyzdys 9314.
Comment
Comment