jau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąIš ko 329 ir 330 nuomavosi?
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąGal kas gali paaiškinti,kodėl pas naujuosius troleibusus armonikas jiems važiuojant per iešmus kur KT jungias-skiriasi priekynėje dalyje kažkas dunksi ir jaučiasi per grindis.
"Škoda" troleibusuose elektros variklių mechaninė energija hidrauliniam siurbliui ir pneumatinės sistemos kompresoriui perduodama diržine pavara, todėl apkrovos šuolis "minkštesnis", variklių rėmai pritvirtinti ant guminių izoliatorių, kurie taip pat sugeria vibraciją. Įtampos kritimo momentą gali išgirsti keleiviai, esantys gale, kai porai sekundžių nutyla stūmoklinio kompresoriaus "kalimas".
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąPer iešmus neteko niekada girdėti nors važiavau visais išskyrus 044 ir 049.
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąVat per kreives jiems reikia važiuoti išjungus aukšta įtampa, kad nenumuštų "šleikų" ir nesudegtų. 047 ir buvo dėl to sudegęs...
Comment
-
Parašė rytis001Nežinau, bent 047 vairuotojas ir daugiau kai kurie vairuotojai išjungia aukšta įtampa ir prarieda... Kai varinėtojai po kažkokio remonto pravažiavo neišjungia aukštos įtampos ir buvo sudegęs 047.
Comment
-
Nėra retas įvykis, kartą per savaitę pasitaiko kažkas panašaus. Dažnai troleibusui stovint stotelės įvažoje krovininis automobilis (daugumoje atvejų nevietinis), važiuojantis pirma eismo juosta, kliudo srovės nuėmiklių virves, tokiu būdu sulenkia arba nulaužia srovės nuėmiklį. Kiti atvejai daugiau vairuotojų klaidos važiuojant per kontaktinio tinklo išsišakojimus arba pačio tinklo defektas.
Comment
-
lapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.
Comment
-
Parašė kazhkas Rodyti pranešimąlapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAs ir maciau, cia tas FFZ978? Siap man atrodo cia viskas del autobusu trukumo, 150 tikrai daugiau zmoniu. Greiciau ateitu Merulai galasPaskutinis taisė Al1; 2016.11.11, 19:05.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal kas numano, kodėl vis dar nedirba Berkhofas nr.049? Ir ar jis jau perdažytas?
Comment
Comment