Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    jau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      jau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus
      Iš ko 329 ir 330 nuomavosi?

      Comment


        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
        Iš ko 329 ir 330 nuomavosi?
        nežinau bet jie jau paruošti grąžinimui

        Comment


          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
          Gal kas gali paaiškinti,kodėl pas naujuosius troleibusus armonikas jiems važiuojant per iešmus kur KT jungias-skiriasi priekynėje dalyje kažkas dunksi ir jaučiasi per grindis.
          Tam tikrose kontaktinio tinklo dalyse (iešmai, izoliatoriai) nėra įtampos, iešmus troleibusai turi pravažiuoti labai lėtai, todėl pagalbinių mechanizmų elektros variklių gnybtuose krinta įtampa ir vėl pakyla pravažiavus iešmą. Tuo momentu nustoja veikti vairo stiprintuvo hidraulinis siurblys ir pneumatinės sistemos kompresorius. "Solaris" ir "Berkhof" troleibusuose elektros variklio rotorius tiesiogiai sujungtas su hidraulinio siurblio rotoriumi, nukritus įtampai ir variklio sūkiams, siurblio pasipriešinimo jėga stabdo variklį. Staigus įtampos šuolis ir varikliui tenkanti apkrova įsukant hidraulinį siurblį ir yra tas juntamas momentas, kai variklis nepasiekęs nominalaus sukimosi dažnio gauna didžiausią apkrovą. Mechanizmas yra priekinėje troleibuso dalyje, kairėje pusėje po grindimis.
          "Škoda" troleibusuose elektros variklių mechaninė energija hidrauliniam siurbliui ir pneumatinės sistemos kompresoriui perduodama diržine pavara, todėl apkrovos šuolis "minkštesnis", variklių rėmai pritvirtinti ant guminių izoliatorių, kurie taip pat sugeria vibraciją. Įtampos kritimo momentą gali išgirsti keleiviai, esantys gale, kai porai sekundžių nutyla stūmoklinio kompresoriaus "kalimas".

          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
          Per iešmus neteko niekada girdėti nors važiavau visais išskyrus 044 ir 049.
          Turbūt visiems teko "pravažiuoti" Nr. 049 išskyrus jus (troleibusas nevažiuojantis ir net nėra registruotas).

          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
          Vat per kreives jiems reikia važiuoti išjungus aukšta įtampa, kad nenumuštų "šleikų" ir nesudegtų. 047 ir buvo dėl to sudegęs...
          Teoriškai taip galėtų būti, jei prieš kiekvieną kreivę būtų sustojama, srovės nuėmikliai pakišami po lyromis, įjungiamas dyzelinis variklis ir pravažiuojama kreivė/ės, po to viskas atbuline tvarka atstatoma...

          Comment


            Parašė rytis001
            Nežinau, bent 047 vairuotojas ir daugiau kai kurie vairuotojai išjungia aukšta įtampa ir prarieda... Kai varinėtojai po kažkokio remonto pravažiavo neišjungia aukštos įtampos ir buvo sudegęs 047.
            Retas kuris vairuotojas turi pakankamai techninių žinių, siūlau vengti tokių pranešimų gandų lygyje, ypač buitinės kalbos stiliuje "vairuotojai kalba" , "direktorius liepė" ir panašių, geriau jau rašykite savo asmeninius pastebėjimus.

            Comment


              Esu girdėjęs, kaip Vilniaus Solariuose išsijungia šildymas ("pečiukai"), kai važiuojama per kryžmes/išsišakojimus. Taip pat esu girdėjęs kalbų, kad "reikia visada išjungti šildymą važiuojant per KT spec. dalis". Kiek tame tiesios, logikos ir techninio pagrindimo - nežinau.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                KT į autobusų parko teritoriją dalinai nuardytas. Nebeliko kryžmių, šakotuvų, tik tebėra KT teritorijoje.

                Comment


                  ir taip jau antrą kartą nuardo. Gal ir trečią sumontuos atgal

                  Comment


                    15:16 per Biržtono ir šv. Gertrūdos g. sankryžą į garažą tech. pagalba nutempė 1-ame maršrute dirbusią škoda 14tr su nulaužtu ūsu. Garažinis 326 berods. Gal kas žino kur ir kaip tai nutiko?
                    Paskutinis taisė DDoncys1; 2016.11.02, 15:28.
                    Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                    Comment


                      Nėra retas įvykis, kartą per savaitę pasitaiko kažkas panašaus. Dažnai troleibusui stovint stotelės įvažoje krovininis automobilis (daugumoje atvejų nevietinis), važiuojantis pirma eismo juosta, kliudo srovės nuėmiklių virves, tokiu būdu sulenkia arba nulaužia srovės nuėmiklį. Kiti atvejai daugiau vairuotojų klaidos važiuojant per kontaktinio tinklo išsišakojimus arba pačio tinklo defektas.

                      Comment


                        lapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.

                        Comment


                          Parašė kazhkas Rodyti pranešimą
                          lapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.
                          nieko keisto nes pas DEN autobusus labai žemai apie kokius daugiausiai 20 cm nuo žemės stovi oro pagalvių dugnai ir tiesiog pakabino ratą ore (ASR nėra šituos autobusuose) ne kartą taip buvo jau ir termofikacijos elektrinės sustojime dabar jau biški aptvarkyta.

                          Comment


                            O 150 dideli jau per dideli?

                            Comment


                              As ir maciau, cia tas FFZ978? Siap man atrodo cia viskas del autobusu trukumo, 150 tikrai daugiau zmoniu. Greiciau ateitu Merulai galas

                              Comment


                                Nedidelis pastebėjimas, po šio reido (žiūrėti nuo 5:56) kurį laiką autobusiukas važinėjo 150 - uoju maršrutu.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  As ir maciau, cia tas FFZ978? Siap man atrodo cia viskas del autobusu trukumo, 150 tikrai daugiau zmoniu. Greiciau ateitu Merulai galas
                                  Kol kas jokių galo požymių. O šiaip tai 150 reikia išskaidyti į tris maršrutus (Kauno Pilis - Mastaičiai, Kauno pilis - Karmėlava, ir į Karmėlavos kapines, bet gal ne nuo pilies, o iš kažkur kitur, pavyzdžiui, iš Savanorių pr.). Ir tai turi būti Kauno miesto maršrutai, aptarnaujami Kauno AP. Į Salupius galėtų būti priemiestinis.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.11.11, 19:05.

                                  Comment


                                    Jei vaziuotu tik marsrute klinikos- Karmelava tai uztektu, beje maciau piko metu, tai kazkaip abejoju ar ten mazai keleiviu buvo

                                    Comment


                                      Vytauto pr. ties Geležinkelio stotimi Centro link stovi ir nejuda eilė troleibusų.

                                      Comment


                                        Gal kas numano, kodėl vis dar nedirba Berkhofas nr.049? Ir ar jis jau perdažytas?
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Gal kas numano, kodėl vis dar nedirba Berkhofas nr.049? Ir ar jis jau perdažytas?
                                          Ar cia ne sitas kuri pasiliko viena kaip donara ant daliu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X