Tai ilgi ne tik Ikarus, bet ir Säffle bei Scania dirbavo savaitgaliais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąVis dėlto yra ko bijot parodos kalno ryte 840 į kalną neužvažiavo.
Į 840 sumontuota degalų apskaitos įranga. Ji skirta tiksliai nustatyti degalų suvartojimą. Būtent dėl šios sistemos darbo nesklandamų varikliui pritrūko kuro esant didelei apkrovai.
Comment
-
Nurašyta paskutinė karosa, 2211. Šito visi laukė, niekam nekeista, nėra apie tai ką diskutuot.
Tačiau net man keista, kad tenka nurašyti 1660. Sugriuvo rėmai. Kairės pusės galinio rato galinis oro pagalvės balkis perlūžo. Nors ji nurašyta tik šiandien, jau panaudota kaip donoras. Į 1663 perdėtas ventiliatoriaus siurblys. Pavarų dėžė atiteks 2220, kuri gana ilgai stovi sugedusi.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNurašyta paskutinė karosa, 2211. Šito visi laukė, niekam nekeista, nėra apie tai ką diskutuot.
Kame čia reikalas, kodėl Karosų toks trumpas gyvavimo laikas? Juk kiti autobusai tokio amžiaus (panašiai kaip nurašytos Karosos) dar perkami, prikeliami "antram gyvenimui" (tuo labai džiaugiamasi, kad nupirkti "nauji" autobusai) ir ruošiamasi juos dar tiek pat laiko naudoti.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDalis autobusų, pastatytų vasarai, jau į maršrutus nebeižvažiuos. Sudarytas sąrašas, kurie nurašomi, kurie galimai nurašomi, o kurie turėtų dar važiuoti.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Comment
Comment