Na dėl greičio pritariu bet manau geriau negu nieko . Dėl stotelių irgi kraupus vaizdas nes nemazai stoteliu yra trumpos ir nepritakytos tokio ilgio autobusui , net buvo tokių atvėju kai priekis pravažiavus stotelę ir dar pasukus link važiuojamosios juostos , galas vis dar trigdė eismą pirmoje juostoje . Aišku jei ateityje planuojama daugiau tokių autobusų tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
/\
Autobusas dirbo kolkas tik primą dieną (antradienį) linijoje, su įspūdžiais dar per anksti. Forumo dalyvis "Gintaras663" įkėlęs tiek fotografijų, tiek video, viešumo šiam autobusui tikrai netrūksta ir kituose interneto šaltiniuose, "tyla" to nepavadinčiau .
Apie stotelių įvažas jau buvo ne kartą kalbėta, tai net matosi video įraše važiuojant Vydūno alėja, bet tai jau infrastruktūros problema, ne transporto priemonės.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą...tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)
Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.
Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNa, labai gudru nusipirkti kelis neva pigesnius autobusus, o paskui leisti milijonus infrastruktūros rekonstrukcijai.
Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.
Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?
del keliu ilgesniu autobusu kas cia ilgins sustojimus? Jei keleiviui nesaugu islipti turi pasirinkti kita islipimo buda.
O kodel jie pigesni, todel kad jie jau atidirbe savo darbo laika (10 metu arba 500000 km) kad jie neputu patvory geriau parduot uz simboline kaina.
Comment
-
Parašė rvr Rodyti pranešimąIš matytų video, tai neatrodo labai gerai. Per trumpos stotelių įvažos ir į tą parodos kalną jis jau vos vos užkyla. O apie sekcijų tvirtimo mazgų girgždėjimą iš vis patyliu...
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
Parašė rvr Rodyti pranešimąSutinku 100%. Įdomu, koks pavarų dežės pultas pas juos?
Parašė Elis Rodyti pranešimąO Vilniuje yra statesnių kalnų negu Kauno Parodos?
Comment
-
Parašė Tycka03 Rodyti pranešimąO kodėl hybrid taip retai išrieda į gatves?
Comment
-
Parašė Tycka03 Rodyti pranešimąSveiki mieli kolegosAš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
Kaip tu iš mūsų kiekvieno tikiesi nuomonių, taip aš asmeniškai tikiuosi efektyvių komentarų ir gerų diskusijų - ne šiaip pašnekesių.
Sėkmės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tycka03 Rodyti pranešimąSveiki mieli kolegosAš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
Comment
Comment