Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    Tai bus nukrypimas nuo tiesioginės temos, bet gal kam ir įdomu.
    Dėl nemažo verstuvo pločio, dirbti didelėje erdvėje yra tik privalumas, kai galima aprėpti didelį plotą vienu važiavimu, pačio traktoriaus pravažumo savybės įspūdingos. Dirbti galima tik dienos metu, kai aikštė ištuštėjusi nuo troleibusų ir eismas joje menkas. Į gatvę traktorius nevažiuoja dėl savo gabaritų.
    Autobusų parkas turi "T-150K", kuris naudojamas nevažiuojančių autobusų užvilkimui ant remonto duobių.
    Patikslinsiu. Autobusų parkas turi du T-150k, ir ant jo taip pat užsnigus uždedamas verstuvas sniegui stumdyti. Tiesa, tada su juo vilkti autobusus ant remonto kanalo neįmanoma, nes verstuvas nepratelpa pro vartus.

    Comment


      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
      Legendinis Jaroslavlio "ЯМЗ-238НД3" V8 turbodyzelis, trakrorius "K-700A"
      naudojamas žiemos sezonu, aikštės sniego valymo darbams. Pirmasis, šį sezoną, išvažiavimas į darbą baigėsi nesėkmingai.
      Dažykloje dažomas pirmasis "Solaris Urbino 12" autobusas, Nr. 618.
      O 618 kas? Kodėl perdažo?
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Vakar viename iš naujų autobusų (garažinis numeris buvo berods 814) vienoje stotelėje keletą minučių neatsidarė durys. Pasėdėjom, pasišypsojom Pasirodė įdomus nutikimas, neteko to dar matyti. Galiausiai vairuotojui pavyko jas atidaryti ir kitose stotelėse vėl veikė.
        www.kaunotvirtove.lt

        Comment


          Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
          Vakar viename iš naujų autobusų (garažinis numeris buvo berods 814) vienoje stotelėje keletą minučių neatsidarė durys. Pasėdėjom, pasišypsojom Pasirodė įdomus nutikimas, neteko to dar matyti. Galiausiai vairuotojui pavyko jas atidaryti ir kitose stotelėse vėl veikė.
          tai yra paprastas dalykas uzstringa programa ir reikia palaukti kol ji restartuojasi.
          cia yra ganetinai daznas reiskinys situose autobusuose.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            tai yra paprastas dalykas uzstringa programa ir reikia palaukti kol ji restartuojasi.
            cia yra ganetinai daznas reiskinys situose autobusuose.
            Pirmomis dienomis Vilniuje irgi tokia pati baika buvo. Apie tai buvo reportaže paminėta. Paskui viskas susitvarkė.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Pirmomis dienomis Vilniuje irgi tokia pati baika buvo. Apie tai buvo reportaže paminėta. Paskui viskas susitvarkė.

              Tenka paciam toky autobusa piluotuot tai zinau zymiai daugiau baiku jo kas susije ne tik su durim yra ir daugiau baiku kai uzsiblokuoja stabdziai ar uzsitrumpinus ismeto saugiklius.

              Comment


                Spėju dar ir pavaros nepersijungia kartais.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Šiandien jau buvo 245 bandomaisis važiavimas. Tai yra vienas iš paskutiniųjų troleibusų po kapitalinio.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Spėju dar ir pavaros nepersijungia kartais.
                    gal tau ir juokingai atrodys bet ir sitas pasitaiko. Tiksliau neisijungia pavaros is neutralios.

                    Comment


                      dar 338 liko

                      Comment


                        Pasirodyti nepasirodys, nes žinau, kad su vilnietiškais Iveco tokie dalykai būna Apie neįsijungimą gal ir nesu girdėjęs, bet tikrai buvo keletas atvejų, kai iš 2 į 3 pavarą nepersijungia.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Šiandien jau galiu užtikrintai pasakyti, jog garažiniu numeriu 176 paženklintas SKZ 331.
                          685 variklis pakeistas, rytoj jau turėtų dirbti linijoje.
                          768 po variklio remonto sėkmingai dirba.
                          Perdažytas 744.
                          Autobusų parke paminėtas bendrovės 81 gimtadienis. Ta proga net hibridas iš vieno cecho pervarytas į kitą ir atgal. Dėl fono nuotraukoms.
                          Jo variklio valdymo elektronika pašlijusi. Variklio temperatūra neva 120, bet net atjungus jutiklį, ecu vistiek mato tą patį 120. Balione - 246bar, o valdymas rodo nuliui artimą reikšmę.

                          Comment


                            Matyt į Kauną atvyko jau visi 70 "Kautros" mikroautobusai - šiandien teko matyti 868-tą 53-me maršrute. Kažkur skaičiau, kad "Kautra" užsakė papildomą 10-tį rezervui.

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                              Autobusų parke paminėtas bendrovės 81 gimtadienis. Ta proga net hibridas iš vieno cecho pervarytas į kitą ir atgal. Dėl fono nuotraukoms.
                              Jo variklio valdymo elektronika pašlijusi. Variklio temperatūra neva 120, bet net atjungus jutiklį, ecu vistiek mato tą patį 120. Balione - 246bar, o valdymas rodo nuliui artimą reikšmę.
                              Aš nesuvokiu ko taip kankintis su tuo brokuotu hibridu, ir tai aišku kad jis nebedirbs normaliai. Nuvešti į Iveco centra ar kur ir tegul suremontuoja , jug garantija yra.

                              Comment


                                ar čia tik Kaunui toks brokuotas teko ar ir kitiems miestams buvo tokių problemų ?

                                Comment


                                  Vilnius tikrai turėjo ir turi su juo problemų.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Telšiuose, kol kas hibridai tebevažinėja. Tik negaliu pasakyti ar abu, ar tik vienas.
                                    Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                    Comment


                                      Naujienos tiesiogiai iš Kauno:
                                      220 perdažytas priekis,
                                      685 jau važinėja tik laaabai dumija...
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Nurašoma 1152. Priežastis - rėmai autobuso priekyje.
                                        Dyzeliniai solariai dabar jau nuvažiavę apie 800000-850000 kilometrų. Lenkai įsigyjus autobusus žadėjo, kad pavarų dėžių (VOITH) resursas yra tarp 700000-800000 kilometrų. Dabar beveik kiekvieną mėnesį kuriam nors solariui atliekama pavarų dėžės restauravimas.

                                        Comment


                                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                          Dyzeliniai solariai dabar jau nuvažiavę apie 800000-850000 kilometrų. Lenkai įsigyjus autobusus žadėjo, kad pavarų dėžių (VOITH) resursas yra tarp 700000-800000 kilometrų.
                                          bet šaunuoliai - resursą atlaikė ir dar net kiek viršija. o gal pakeitus pavarų dėžes dar ir kuro sąnaudos truputį sumažės?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X