4-ojo troleibuso maršrute dirba 339 pamainiu grafiku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Pagal planus tūrėtu , realybėj neaišku. Pagal viska gali ir išvažiuoti po pietu 10 maršrutu jei neklystu.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.10.06, 08:58.
Comment
-
Teko jau išbandyti troleibusą, kylantį į Parodos kalną. Keistai atrodo važiuoti troleibusu ir matyti juos ten, kur seniau jų nebūdavo.
Nuo Kęstučio g. iki Sporto g. nuvažiavo greičiau, nei suplanuota pagal grafiką (duotos 4min., kai 3-iam autobusui 3min.), tad stotelėje dar teko prastovėti virš minutės. Pats pakilimas gražus, net patogesnis nei autobusu.
Comment
-
Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąTeko jau išbandyti troleibusą, kylantį į Parodos kalną. Keistai atrodo važiuoti troleibusu ir matyti juos ten, kur seniau jų nebūdavo.
Nuo Kęstučio g. iki Sporto g. nuvažiavo greičiau, nei suplanuota pagal grafiką (duotos 4min., kai 3-iam autobusui 3min.), tad stotelėje dar teko prastovėti virš minutės. Pats pakilimas gražus, net patogesnis nei autobusu.
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąKokiu troleibusu važiavai? Solaris ar Škoda?
Edit 13:33
Ką tik dar kartą teko kilti, šį kartą išvis per 2min įveikė atstumą tarp stotelių.Paskutinis taisė AlgirdasD; 2014.10.06, 13:34.
Comment
-
Važiavau šiandien su 315 į kalną, tai jeigu ne autobusas priekyje, kuris vos vilkosi, būtume užvažiavę gana greitai, vienu metu rodėsi, jog vairuotojas nori autobusą aplenkti. 4 maršrutas nėra labai apkrautas, matyt dėl to, kad pakankamai naujas, ir kad jį dubliuoja ir 34 ir 43 (43 išvis sutrumpinčiau iki klinikų).
Comment
-
43 dėja aptarnauja Kauno kolegijos įliupančius studentus ir iš bendrabučio kurie važiuoja į Klinikas, Ledo arenos st arba į centą , taip pat aptarnauja Vokiečių g , tad nebent galima 5 autobsą paleisti per Vokiečių g ir padaryti su užsukimu į Geležinkelio stotį, o 43 autobusą trumpinti iki Geležinkelio stoties .Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.10.09, 21:13.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą43 dėja aptarnauja Kauno kolegijos įliupančius studentus ir iš bendrabučio kurie važiuoja į Klinikas, Ledo arenos st arba į centą , taip pat aptarnauja Vokiečių g , tad nebent galima 5 autobsą paleisti per Vokiečių g ir padaryti su užsukimu į Geležinkelio stotį, o 43 autobusą trumpinti iki Geležinkelio stoties .
Comment
-
Mane kas nustebino, tai 1 maršrutas. Tikėjausi, kad 4 maršrutas bus atidaromas iš dalies 1-o maršruto troleibusų sąskaita.
Beje, man labai labai keistai skamba abejonė, ar senas troleibusas kaip Škoda 14Tr gali užvažiuoti į Parodos kalną. Lotynų Amerikoje yra (buvo) specialiai kuriamos troleibusų sistemos, nes ten reljefas labai nelygus ir troleibusas kur kas geriau įvažiuoja į visus kalnus, nei autobusas. Ir tai buvo dar XX a. viduryje, kuomet pasaulis net nežinojo, kas yra 9Tr. Apie 14Tr jau nekalbu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBeje, man labai labai keistai skamba abejonė, ar senas troleibusas kaip Škoda 14Tr gali užvažiuoti į Parodos kalną. Lotynų Amerikoje yra (buvo) specialiai kuriamos troleibusų sistemos, nes ten reljefas labai nelygus ir troleibusas kur kas geriau įvažiuoja į visus kalnus, nei autobusas. Ir tai buvo dar XX a. viduryje, kuomet pasaulis net nežinojo, kas yra 9Tr. Apie 14Tr jau nekalbu.
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4625
O troleibuso Škoda 14Tr techniniuose duomenyse (http://transphoto.ru/photo/360732) nurodyta, kad maksimalios masės (16.000 kg) troleibuso maksimalus įveikiamas nuolydis su pastoviu greičiu be laiko apribojimų yra 6 %.
Tai va, skaičiai kalba patys už save.
Koks maksimalus nuolydis Solaris troleibusų, aš neradau (gal kas žino, tai pasidalinkite), bet galingumas jų didesnis: Škoda 14Tr - 100 kW, Škoda 14TrM (kurių Kaune nėra) - 140 kW, Solaris Trollino 12 AC - 160-170 kW.
Comment
-
Tuose pat 14Tr duomenyse rašo, kad troleibusas gali pajudėti iš vietos esant maksimaliai 12% įkalnei ir gali važiuoti iki 200m. Tai Parodos kalną turėtų įveikt drąsiai, jei tik nereiks sausakimšam sustoti pačioje stačiausioje vietoje
Aplamai kas liečia troleibusus tai San Franciske važinėja Škoda/ETI Tr14SF ir tomis trasomis kur nuolydis viršija 20%, tiesa, varikliai pas juos galingesni ir siekia 160-200kW.
Comment
-
Su 339 užkilau į kalną, kažkodėl kelias sekundes pavažiavo laisva eiga, gal bandė kažką... Kilome lėtai, tačiau užkilti trukom ~1 minutę, tad iš kur tos 4 minutės užkilti į kalną nesuprantu... Po to, kad atitiktume grafiką, slinkome sraigės greičiu visą Petrausko-Utenos g. atkarpą, manau dabartinis tinklas tikrai leidžia greičiau važiuoti. Tiesa, kaip ir tikėjausi, stotelių įrašų nėra.
Comment
Comment