Tai tie inzinieriai kur projektavo, turbut ta paskaiciavo, veidrodziams gal taupoma???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąO 2147 kartais negavo Scanios ar VanHool varikli ar pavaru deze?
Comment
-
Tokiu atveju neįsivaizduoju, kur dingo pavarų dėžės aušinimo sistema. Nes statant variklį jokių PD aušinimo sistemos vamzdžių, tvirtinimo kronšteinų, nebuvo.
Tikriausiai 1130 jau į gatves niekada neišvažiuos. Baigiasi techninė apžiūra, rėmai sulūžę, senai stovi nejudinama kolonoje. Ir jau pradėta naudoti kaip detalių donoras.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.18, 20:59.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąRytoj isvaziuos 807 hibridinis Castrosua 12 marsrute
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąAnt ko važiuos - ant dujų ar ant elektros?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮsibėgės naudodamas elektrą, o toliau važiuos naudodamas dujas.
Comment
-
Pašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus. Prieš velkant Castrosúa City Versus CNG būtina atjungti transmisiją. Tai galima atlikti nuimant kardaninį veleną arba ištraukiant pusašius. Gatvės sąlygomis daug patogiau ištraukti pusašius. Kad į stebulę nepatektų purvo ir dulkių, pagaminti specialūs dangčiai. Jei pamatysit velkamą šio modelio autobusą, dangčiai bus pritvirtinti 5 varžtais, o pusašis tvirtinamas 10 varžtų. Ir dangčio centre nėra ZF logotipo.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŠiandieną 13,45h prie Kauno aklųjų ir silpnaregių centro stotelės , miesto centro link važiavo tas naujas "armonika" autobusas 29 maršrutu. Čia taip būna? Nes aš asmeniškai tokį variantą matau pirma kart gyvenime...
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąNuo rugsejo 8d. del didelio keleiviu srauto darbo dienomis dabar 29-ame pastoviai vienas ilgasNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus.
Mane domina (o gal ir kitus, kad nežino), koks yra dujinio autobuso variklio veikimo principas: kaip dyzelinio, kai dujos įsipurškia į cilindrą su suspaustu oru ir užsidega nuo aukštos temperatūros, arba kaip benzininio, kai į cilindrą patenka jau paruoštas oro ir dujų degusis mišinys ir užsidega nuo uždegimo (žvakės ir pan.).
Kokiame pavidale dujos patenka į variklį - skystame ar dujiniame?
Jeigu yra nuorodos, kur galima paskaityti apie tai, jos yra laukiamos.
Comment
-
Tai yra įprastas Otto variklis, su priverstiniu (kibirkštiniu) degiojo mišinio uždegimu. Visam laikui prisimink, kad autobusai naudoja suslėgtas gamtines dujas. Į variklį jos patenka jau sumaišytos su oru.
Apie 99 procentus gamtinių dujų sudaro metanas. Metano kritinė temperatūra yra -82.59 °C. Kai temperatūra aukštesnė, jokiame slėgyje suskystinti dujų neįmanoma, nes esant aukštesnei temperatūrai, bet kokiame slėgyje, metanas negali būti skystojo būvio. Todėl gamtinės dujos suspaudžiamos kompresoriumi, o ne skystinamos.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.24, 19:46.
Comment
Comment