Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tie inzinieriai kur projektavo, turbut ta paskaiciavo, veidrodziams gal taupoma???

    Comment


      Ir 2147, ir 2148 turi automatines pavarų dėžes. 2147 iki variklio keitimo turėjo mechaninę. Su mechaninėmis dėžėmis iki šiol išliko 1075, 1080, taip pat 2211.

      Comment


        O 2147 kartais negavo Scanios ar VanHool varikli ar pavaru deze?

        Comment


          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
          O 2147 kartais negavo Scanios ar VanHool varikli ar pavaru deze?
          Variklį į 147 įstatė iš 081.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Maišote 2147 visad buvo automatas,1080 1081 1082 buvo pardarytos jau Kaune,kaip 2133. Jei nebutu išdraske tai ttoks likimas laukė ir amžina atelsi 2139

            Comment


              Tokiu atveju neįsivaizduoju, kur dingo pavarų dėžės aušinimo sistema. Nes statant variklį jokių PD aušinimo sistemos vamzdžių, tvirtinimo kronšteinų, nebuvo.
              Tikriausiai 1130 jau į gatves niekada neišvažiuos. Baigiasi techninė apžiūra, rėmai sulūžę, senai stovi nejudinama kolonoje. Ir jau pradėta naudoti kaip detalių donoras.
              Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.18, 20:59.

              Comment


                Rytoj isvaziuos 807 hibridinis Castrosua 12 marsrute

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  Rytoj isvaziuos 807 hibridinis Castrosua 12 marsrute
                  Ant ko važiuos - ant dujų ar ant elektros?

                  Comment


                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                    Ant ko važiuos - ant dujų ar ant elektros?
                    Įsibėgės naudodamas elektrą, o toliau važiuos naudodamas dujas.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Įsibėgės naudodamas elektrą, o toliau važiuos naudodamas dujas.
                      kai greitis yra mazesnis negu 20km/h tada isijungia elektrinis variklis

                      Comment


                        Dėja šiandien hibridas dar neišvažiavo i gatves, nes dar stovi be valstybiniu numerių.

                        Comment


                          O kaip atrodė kai važinėjo 139???
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                            O kaip atrodė kai važinėjo 139???
                            Panasiai kaip 147 ir 148

                            Comment


                              Aišku. O neturit kas nors foto?
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Pašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus. Prieš velkant Castrosúa City Versus CNG būtina atjungti transmisiją. Tai galima atlikti nuimant kardaninį veleną arba ištraukiant pusašius. Gatvės sąlygomis daug patogiau ištraukti pusašius. Kad į stebulę nepatektų purvo ir dulkių, pagaminti specialūs dangčiai. Jei pamatysit velkamą šio modelio autobusą, dangčiai bus pritvirtinti 5 varžtais, o pusašis tvirtinamas 10 varžtų. Ir dangčio centre nėra ZF logotipo.

                                Comment


                                  Šiandieną 13,45h prie Kauno aklųjų ir silpnaregių centro stotelės , miesto centro link važiavo tas naujas "armonika" autobusas 29 maršrutu. Čia taip būna? Nes aš asmeniškai tokį variantą matau pirma kart gyvenime...
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Šiandieną 13,45h prie Kauno aklųjų ir silpnaregių centro stotelės , miesto centro link važiavo tas naujas "armonika" autobusas 29 maršrutu. Čia taip būna? Nes aš asmeniškai tokį variantą matau pirma kart gyvenime...
                                    Nuo rugsejo 8d. del didelio keleiviu srauto darbo dienomis dabar 29-ame pastoviai vienas ilgas

                                    Comment


                                      Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                      Nuo rugsejo 8d. del didelio keleiviu srauto darbo dienomis dabar 29-ame pastoviai vienas ilgas
                                      Ačiū už info. Tikrai buvau nustebęs.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                        Pašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus.
                                        Pratęskim technines diskusijas, jeigu galima (jeigu tai netinka šiai temai, tegul adminai perkelia).
                                        Mane domina (o gal ir kitus, kad nežino), koks yra dujinio autobuso variklio veikimo principas: kaip dyzelinio, kai dujos įsipurškia į cilindrą su suspaustu oru ir užsidega nuo aukštos temperatūros, arba kaip benzininio, kai į cilindrą patenka jau paruoštas oro ir dujų degusis mišinys ir užsidega nuo uždegimo (žvakės ir pan.).
                                        Kokiame pavidale dujos patenka į variklį - skystame ar dujiniame?
                                        Jeigu yra nuorodos, kur galima paskaityti apie tai, jos yra laukiamos.

                                        Comment


                                          Tai yra įprastas Otto variklis, su priverstiniu (kibirkštiniu) degiojo mišinio uždegimu. Visam laikui prisimink, kad autobusai naudoja suslėgtas gamtines dujas. Į variklį jos patenka jau sumaišytos su oru.
                                          Apie 99 procentus gamtinių dujų sudaro metanas. Metano kritinė temperatūra yra -82.59 °C. Kai temperatūra aukštesnė, jokiame slėgyje suskystinti dujų neįmanoma, nes esant aukštesnei temperatūrai, bet kokiame slėgyje, metanas negali būti skystojo būvio. Todėl gamtinės dujos suspaudžiamos kompresoriumi, o ne skystinamos.
                                          Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.24, 19:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X