Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė qwerty_ Rodyti pranešimąŠįryt važiavau 51-uoju maršrutiniu taksi. Jame sėdėjo moteriškė ir užsirašinėjo, kiek kurioje stotelėje įlipo/išlipo keleivių.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO jeigu tarp tų stotelių išlipa/įlipa, ką tada rašo?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDėl 2192. Liepos 18 dieną parašytas užsakymas kėbulo remontui, tačiau jau remontuoti neketinama. Lūžę rėmai tiek pirmoje sekcijoje, tiek priekaboje.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąVakar kalbejau su Petru ( šio autobuso vairuotojas ) sakė galima jau užpirkti mišias,kolkas dirbs su 2723 ,o gavus devėtų ,,garmoškių" ims kažka iš jų.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan visad klausimas buvo kilęs: ką anksčiau senojoje numeracijoje reikšdavo skaičius 1 ir 2? (pavyzdį pateiksiu 2723).
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDėl 2192. Liepos 18 dieną parašytas užsakymas kėbulo remontui, tačiau jau remontuoti neketinama. Lūžę rėmai tiek pirmoje sekcijoje, tiek priekaboje.
Keista, kitiems tokio amžiaus (~15 m.) autobusams tik prasideda "antroji jaunystė", o Karosos jau visos nurašytos. Gaila...
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąČia vienintelė ilgoji Karosa turbūt?
Keista, kitiems tokio amžiaus (~15 m.) autobusams tik prasideda "antroji jaunystė", o Karosos jau visos nurašytos. Gaila...
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKodėl Škodos šitaip greit nebyra? Tiesiog todėl, kad troleibusai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Varikliai čia ne prie ko. Problema yra rėmuose. Škodos tikrai ne kartą yra remontuotos kapitaliai, tačiau tikrai ne nuo nulio surenkamos, kaip sako Gintaras663. O Karosų niekas Lietuvoje nėra kapitaliai remontavęs taip, kaip tai daroma Čekijoje, kur jau tikrai autobusas vos ne nuo nulio surenkamas. Ilgų Karosų silpnoji vieta - priekabos rėmas ties sujungimu. Akyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVarikliai čia ne prie ko. Problema yra rėmuose. Škodos tikrai ne kartą yra remontuotos kapitaliai, tačiau tikrai ne nuo nulio surenkamos, kaip sako Gintaras663. O Karosų niekas Lietuvoje nėra kapitaliai remontavęs taip, kaip tai daroma Čekijoje, kur jau tikrai autobusas vos ne nuo nulio surenkamas. Ilgų Karosų silpnoji vieta - priekabos rėmas ties sujungimu. Akyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
El. varikliai paprasciau remontuojami tai tikrai, bet vien del varikliu defektu, Lietuvoj turbut nei vienas parkas autobusu nenuraso. Siap man pavyzdziui keista, kad tik dabar sita griuvena KA nurase, turbut tai buvo paskutinis autobusas neturejes vidines svieslentes ir siap maziausiai patogus keleiviams.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAkyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.
Comment
Comment