Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Straipsnį atsidariau galvodamas, kad troleibusas paupgreidintas su baterijomis, kurių dėka galima nuvažiuoti ~100 km.
    Pirma mintis irgi tokia pati buvo kilusi. Bet čia, pasirodo, gali būti Vilniaus savivaldybėje sėdinčių žioplumas. Pamatė stovi transporto priemonė, užsirašė numerį, nepasitikrino ar gerai, surašė protokolą ir gavosi tas kas gavosi.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Mačiau Krėvės prospektu tempiamą troleibusą Soliarį iš Partizanų galo kaip suprantu

      Comment


        Šįryt važiavau 51-uoju maršrutiniu taksi. Jame sėdėjo moteriškė ir užsirašinėjo, kiek kurioje stotelėje įlipo/išlipo keleivių.
        www.kaunotvirtove.lt

        Comment


          Katik mačiau 798 ilga den oudsten visa perdažyta kauno autobusu dažymo schema

          Comment


            Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
            Šįryt važiavau 51-uoju maršrutiniu taksi. Jame sėdėjo moteriškė ir užsirašinėjo, kiek kurioje stotelėje įlipo/išlipo keleivių.
            O jeigu tarp tų stotelių išlipa/įlipa, ką tada rašo?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              O jeigu tarp tų stotelių išlipa/įlipa, ką tada rašo?
              Man atrodo, kad prirašydavo prie kažkurios iš artimiausių stotelių. Galbūt srautus skaičiavo taip...
              www.kaunotvirtove.lt

              Comment


                Dėl 2192. Liepos 18 dieną parašytas užsakymas kėbulo remontui, tačiau jau remontuoti neketinama. Lūžę rėmai tiek pirmoje sekcijoje, tiek priekaboje.

                Comment


                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                  Dėl 2192. Liepos 18 dieną parašytas užsakymas kėbulo remontui, tačiau jau remontuoti neketinama. Lūžę rėmai tiek pirmoje sekcijoje, tiek priekaboje.
                  Vakar kalbejau su Petru ( šio autobuso vairuotojas ) sakė galima jau užpirkti mišias,kolkas dirbs su 2723 ,o gavus devėtų ,,garmoškių" ims kažka iš jų.

                  Comment


                    Man visad klausimas buvo kilęs: ką anksčiau senojoje numeracijoje reikšdavo skaičius 1 ir 2? (pavyzdį pateiksiu 2723).
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                      Vakar kalbejau su Petru ( šio autobuso vairuotojas ) sakė galima jau užpirkti mišias,kolkas dirbs su 2723 ,o gavus devėtų ,,garmoškių" ims kažka iš jų.
                      Kad Petrui jau senokai i pensija laikas....

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Man visad klausimas buvo kilęs: ką anksčiau senojoje numeracijoje reikšdavo skaičius 1 ir 2? (pavyzdį pateiksiu 2723).
                        Kolonos numeris. Vidaus reikaluose (remonto užsakymai, kelionės lapai, ir taip toliau) naudojamas ir dabar. Tiesa, kai kur (tepalo, aušinimo skysčio išdavimo žurnalai, kelionės lapai...) naudojamas penkiaženklis garažinis, paskutinis skaitmuo atsitiktinis.

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Dėl 2192. Liepos 18 dieną parašytas užsakymas kėbulo remontui, tačiau jau remontuoti neketinama. Lūžę rėmai tiek pirmoje sekcijoje, tiek priekaboje.
                          Čia vienintelė ilgoji Karosa turbūt?
                          Keista, kitiems tokio amžiaus (~15 m.) autobusams tik prasideda "antroji jaunystė", o Karosos jau visos nurašytos. Gaila...

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Čia vienintelė ilgoji Karosa turbūt?
                            Keista, kitiems tokio amžiaus (~15 m.) autobusams tik prasideda "antroji jaunystė", o Karosos jau visos nurašytos. Gaila...
                            Taip, ta pati. Karosų problema - kėbulas. Čekijoj laikosi Karosos ir po 20 metų bei daugiau, suprantama, dėl normalesnės priežiūros ir kitokio klimato.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Kodėl Škodos šitaip greit nebyra? Tiesiog todėl, kad troleibusai?

                              Comment


                                Nes troleibusai Kaune yra nekarta remontuoti kapitališkai išrenkami ir surenkami iš 0 , pakeičiamos skardos ir t.t Kažkada senei buvo pasakojama šia tema.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Kodėl Škodos šitaip greit nebyra? Tiesiog todėl, kad troleibusai?
                                  Elektriniai (troleibusų) varikliai yra keliskart ilgaamžiškesni negu dyzeliniai, todėl yra geros galimybės kapitališkai suremontavus tokias transporto priemones dar ilgai naudoti. T.y., labiau apsimoka remontuoti ir naudoti negu keisti nauja transporto priemone.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Varikliai čia ne prie ko. Problema yra rėmuose. Škodos tikrai ne kartą yra remontuotos kapitaliai, tačiau tikrai ne nuo nulio surenkamos, kaip sako Gintaras663. O Karosų niekas Lietuvoje nėra kapitaliai remontavęs taip, kaip tai daroma Čekijoje, kur jau tikrai autobusas vos ne nuo nulio surenkamas. Ilgų Karosų silpnoji vieta - priekabos rėmas ties sujungimu. Akyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Varikliai čia ne prie ko. Problema yra rėmuose. Škodos tikrai ne kartą yra remontuotos kapitaliai, tačiau tikrai ne nuo nulio surenkamos, kaip sako Gintaras663. O Karosų niekas Lietuvoje nėra kapitaliai remontavęs taip, kaip tai daroma Čekijoje, kur jau tikrai autobusas vos ne nuo nulio surenkamas. Ilgų Karosų silpnoji vieta - priekabos rėmas ties sujungimu. Akyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.
                                      Prie ko. Elektriniai varikliai nusidėvi per ilgesnį laiką negu dyzeliniai.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        El. varikliai paprasciau remontuojami tai tikrai, bet vien del varikliu defektu, Lietuvoj turbut nei vienas parkas autobusu nenuraso. Siap man pavyzdziui keista, kad tik dabar sita griuvena KA nurase, turbut tai buvo paskutinis autobusas neturejes vidines svieslentes ir siap maziausiai patogus keleiviams.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Akyli vilniečiai, manau, tikrai yra pastebėję suvirintojų padarytus "kotletus" ant turėklų priekaboje prie sujungimo.
                                          Galima detaliau apie tai, kokie "kotletai", kur? Pageidautina dar su foto (ypatingai ne vilniečiams kad būtų galima įsivaizduoti).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X