Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Po naktinio Krepšinio renginio išpaišyta grafiti 2192 Karosa . Maždaug panašiai kaip ir 2208.
    Ispaisymas legalus?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Jau naktinio krepšinio renginyje, penktadienį per pietus mačiau stovėjo išpaišyta. Išpaišymas legalus.

      Comment


        I patvori greiciau ta Karosa, keista kad ir taip ilgai važinėjo.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          I patvori greiciau ta Karosa, keista kad ir taip ilgai važinėjo.
          Kad jau galima iš vidaus duris atsidaryt pačiam nes fiksatoriai išlužę

          Comment


            Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
            Kad jau galima iš vidaus duris atsidaryt pačiam nes fiksatoriai išlužę
            Baikite varyti ant labai geru senu autobusu nors jie ir isluze bet tai juk yra jau beveik labai retas autobusas. As isviso stebiuosi kodel Kauno AP dar is vieno likusiu donoro ir jo nepadare muziejinio.
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
              Baikite varyti ant labai geru senu autobusu nors jie ir isluze bet tai juk yra jau beveik labai retas autobusas. As isviso stebiuosi kodel Kauno AP dar is vieno likusiu donoro ir jo nepadare muziejinio.
              Nemanau kad padarys. Nes jis pasatytas iškart suputu. Jau geriau tikėtis kad Ikarusą padarys muziejinį kuris tikrai daug vertingesnis už Karosą.

              Comment


                Na taip gal ir tiesa ikarus tai tikrai padarys muziejini bet man taip patinka tie karosai kad negaliu.
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Karosa nurašys maždaug liepos mėnesi tai siulau jei jau taip patinka tai pasidžiauki kol gali arba važiuok į Vilnių kol ir ten kolkas yra, nors ten ir daugiau karosų. Butent tą aš ir planuoju šia savaitę daryti.

                  Comment


                    O eiliniam keleiviui rūpi, kad tai retas autobusas? Ar jam įdomu, kad kas antrą savaitgalį virinami rėmai? Ar žiemą šaldamas galvoja, kad karosą reikia išsaugoti? KA ir taip turi dvi važiuojančias muziejines transporto priemones, ir 3 nevažiuojančias. Šio autobuso toliau ekspoatuoti finansiškai neverta. Kol yra dalių 208, tol ji važiuos. Iki pirmo rimto gedimo.

                    Comment


                      Jau geriau saffle muziejine darytų. 30 metų kelyje, tikrai labiau nusipelnė.

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                        O eiliniam keleiviui rūpi, kad tai retas autobusas? Ar jam įdomu, kad kas antrą savaitgalį virinami rėmai? Ar žiemą šaldamas galvoja, kad karosą reikia išsaugoti? KA ir taip turi dvi važiuojančias muziejines transporto priemones, ir 3 nevažiuojančias. Šio autobuso toliau ekspoatuoti finansiškai neverta. Kol yra dalių 208, tol ji važiuos. Iki pirmo rimto gedimo.
                        208jau seniai nevažiuoja,kruta dar vis mineta ilgoji 2192 ir 2211 kurios tikėkimės,jei ne iki liepos tai bent jau iki žiemos išnyks,kaip morališkai pasene ir šaldantys užpakalius

                        Comment


                          Labai jau greitai sunyko Kauno karosos. Dauguma, jei ne visos 1996 pagamintos, o tik dvi beliko. Kaip Vilnius tiek daug išlaikė?

                          Comment


                            Trumpa Kauno Karosa – 1997-ųjų.

                            Comment


                              Kad jau dažnas atvejis kaip dienos metu nedirba nei viena karosa, nes ilga dabar sugedus o su trumpa jos vairuotojas kartais pastatomas i pamainini, taip ji lieka laisva.

                              Comment


                                Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                Labai jau greitai sunyko Kauno karosos. Dauguma, jei ne visos 1996 pagamintos, o tik dvi beliko. Kaip Vilnius tiek daug išlaikė?
                                Todėl kad nėra kuo jų keisti. Ilgi autobusai dabar aukso vertės.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Kodėl Kaunas 1996-7 gavo tik vieną ilgą Karosą, kai Vilnius – dešimtis?

                                  Comment


                                    Vilnius pirko pats, o Kaunas gavo iš valstybinio užpirkimo. Tuomet paskutinį kartą centralizuotai valstybė didžiųjų miestų parkams (Vilnius gavo irgi) nupirko Karosų, o mažųjų - Hyundai autobusų.

                                    Comment


                                      KVT realaus laiko sistemoje 3 maršrute rodo patvorinį 2716.
                                      Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.05.23, 13:40.

                                      Comment


                                        Dažnai rodo šita kodą ir prie 2-osios ligoninės ,rytiniu piko metu

                                        Comment


                                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                          Labai jau greitai sunyko Kauno karosos. Dauguma, jei ne visos 1996 pagamintos, o tik dvi beliko. Kaip Vilnius tiek daug išlaikė?
                                          Jo, man irgi keista, kad Karosos taip palyginti trumpai važinėjo, nors ir buvo gautos naujos. Man asmeniškai jos patiko, neblogi buvo autobusai. Klausiau kažkur forume, kame problemos su Karosomis, tai atsakė, kad problemos su rėmais.
                                          O štai skandinavai, buvo gauti jau naudoti, daugelis jau virš 30 metų (!), baisu į juos žiūrėti, bet dar važinėja (įdomu, ką pasakytų švedai, tai sužinoję?).
                                          Dabar perkami seni autobusai, virš 10 metų (turbūt nurašyti Vakaruose pagal jų standartus ir kriterijus), ir tuo labai džiaugiamasi...
                                          Man įdomu, kodėl buvo pradėta surinkinėti skirtingus autobusus iš viso pasaulio, o ne apsistoti prie 1-2 modelių? Tai sumažintų aptarnavimo ir remonto sąnaudas ir palengvintų aptarnaujančio personalo darbą.
                                          Kodėl, pavyzdžiui, nebuvo galima atnaujinti parką naujais Ikarusais? Na arba tęsti Karosų užpirkimą. Būtų vienodi auobusai, o ne "zooparkas" kaip dabar.
                                          Pagaliau, buvo padarytas mano manymu vienas geras žingsnis parko atnaujinime, kad nupirkti 55 dyzeliniai Soliariai, o po to dar 24 dujiniai. Gražūs, patogūs autobusai, gauti nauji o ne panaudoti, teigiamai prisidėjo prie autobusų parko ir miesto įvaizdžio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X