Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąA35 siandien maciau ilga Vanhool'a. Senai laikas sitam marsute ilgi autobusai.
cia http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1554&did=1245
rodo kad iskarto po 802 eina 804.kur dingo 803???Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Laba vakara, norėčiau paklausti, kodėl visą savaite nuo 10 iki 14 dienos darbo dienoms (Išskyrus antradienį) 46 maršruto pagrindinis autobusas važinėjo nepastoviai? Ta prasme, iki pietų važinėjo žemagrindis, o po pietų jau išleido naują VAN HOOL ir visą likusią diena jis važinėjo. Taip buvo visomis dienomis. Kartais važinėdavo tik vienas žemagrindis tuo grafiku. Ar tai bus visą laiką?
Comment
-
Parašė Nike123 Rodyti pranešimąLaba vakara, norėčiau paklausti, kodėl visą savaite nuo 10 iki 14 dienos darbo dienoms (Išskyrus antradienį) 46 maršruto pagrindinis autobusas važinėjo nepastoviai? Ta prasme, iki pietų važinėjo žemagrindis, o po pietų jau išleido naują VAN HOOL ir visą likusią diena jis važinėjo. Taip buvo visomis dienomis. Kartais važinėdavo tik vienas žemagrindis tuo grafiku. Ar tai bus visą laiką?
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą"Nuo pietų" tai maždaug kelintą valandą? Tikriausiai Van Hool dirbo pertraukiamu grafiku. Beje, maršrute darbo dienomis dirba keturi autobusai
Comment
-
Parašė qwerty_ Rodyti pranešimąAtsargiai važinėkite su Berkhof (nr. 27430), šįryt iš palubės nukrito dangtis... Lyg nieko nekliudė.
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąPer rytinį piką? Kuris maršrutas buvo?
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTai priklauso nuo vairuotojo, ar jam patinka sėdėti tas 10 min atstovos ar ne , arba žino kad rato pabaigoj beveik jį pavys pavyti su didesniu greičiau .
Ir išvis koks skirtumas kada pasieks galutinę, problema, kad sukeliami milžiniški nepatogumai keleiviams tiek atsiliekant, tiek skubant.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNe tame klausimo esmė. Esmė ar kažkaip jiems indikuoja, kad jie atsilieka ar lenkia grafiką, ar patys rankiniu būdu tik pažiūri kartais į popieriuje parašytą grafiką.
Ir išvis koks skirtumas kada pasieks galutinę, problema, kad sukeliami milžiniški nepatogumai keleiviams tiek atsiliekant, tiek skubant.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŽinoma, kad yra automatizuota sistema. Darbo pradžioje įjungiamas borto kompiuteris ir įvedamas maršruto bei grafiko numeris. Sistema visą dieną veikia. Būna garsinis signalas, pranešantis, kad reikia išvykti iš pradinės reiso stotelės. O visą darbo dieną ekranėlyje matyti kiek minučių skubama arba vėluojama, rodomas važiavimo greitis. Ši sistema įdiegta visuose Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose kartu su e. bilieto sistema.
Comment
Comment