Yra vairuotojų ekipažai, turintys savo troleibusus tam tikram maršrute (paimkim pavyzdį 035 8 maršrute). Maršrutai keičiasi tuo atveju, jei būna rezervas (pvz 285 stovi rezerve ir siunčiamas į 6 maršrutą pakeisti sugedusio), arba kai ekipažas atostogauja ir būna laisvas troleibusas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimą232, 234, 244, 257, 355 - tai rezerviniai troleibusai, retai išvažiuoja į miestą.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąŠie rezerviniai troleibusai, jie visada būna tame „rezerve“?
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąDar reiktu paminėti 253 ir 254, kurie taip pat yra rezerviniai,bet yra priskirti prie 345 ir 348,kurie dažnai genda. Galima pastebėt,kad 348 jau greit mėnuo nesimato,o jo ekipažas dirba su 254. Laukime dar vieno stebuklo iš Klaipėdos grįžtančio 331.
Ką jis Klaipėdoj veikė?
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą331 ar tik ne trisdešimt vienerių metų? Ar jam dar tenka kur nors pavažiuot?
Ką jis Klaipėdoj veikė?
Comment
-
Matysim kai parvažiuos,bet kiek minėjau, jo vairuotojas,kuris dabar dirba su 255,sakė,kad su išore neaišku,bet bus dar vienas eksperimentas prie 345 348 ir 353. Minejo apie dar didesnius atstumus važiuot be kontaktinio tinklo. Kai parvyks matysim realybei,reik tiketis nebus dar viena krūva š... kaip dabartiniai skirti pinigam plaut.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąMatysim kai parvažiuos,bet kiek minėjau, jo vairuotojas,kuris dabar dirba su 255,sakė,kad su išore neaišku,bet bus dar vienas eksperimentas prie 345 348 ir 353. Minejo apie dar didesnius atstumus važiuot be kontaktinio tinklo. Kai parvyks matysim realybei,reik tiketis nebus dar viena krūva š... kaip dabartiniai skirti pinigam plaut.
Bet tikrai kokį kitą, pagal metais jaunesnį troleibusą parinkt vežimui į Klaipėdą, o ne 331, kuriam jau >30 metų.. Manyčiau čia yra pinigų švaistymas 30mečio sulaukusiam troleibusui daryt kapitalinį ir statyt kažką, kad galėtų be kontaktinio tinklo važiuot..
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNorima šiuose troleibusuose (345, 348 ir 353) įstatyti specialius akumuliatorius, kurie galėtų be kontaktinio tinklo važiuot?
Bet tikrai kokį kitą, pagal metais jaunesnį troleibusą parinkt vežimui į Klaipėdą, o ne 331, kuriam jau >30 metų.. Manyčiau čia yra pinigų švaistymas 30mečio sulaukusiam troleibusui daryt kapitalinį ir statyt kažką, kad galėtų be kontaktinio tinklo važiuot..
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąDar reiktu paminėti 253 ir 254, kurie taip pat yra rezerviniai,bet yra priskirti prie 345 ir 348,kurie dažnai genda. Galima pastebėt,kad 348 jau greit mėnuo nesimato,o jo ekipažas dirba su 254. Laukime dar vieno stebuklo iš Klaipėdos grįžtančio 331.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSpidometrai yra juokas. Visos TA praeinamos už kyšius, nes taip pigiau, nei šalinti neesminius trūkumus.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą348 prieš ~20 minučių 7 maršrute pravažiavo pro mane
Comment
-
S - "sekcija"? Čia pakabintas sekcijinis izoliatorius - metalinė juostelė be jokios įtampos. Jeigu kas nors pataikys sustoti srovės nuėmikliais tiesiai ant jo, keleiviams gali tekti užsiimti sunkumų stumdymu .
Šito daikto paskirtis - jeigu vienoje atkarpoje nutrūksta laidas, iškart visa linija neatsijungia. Tarkim ties "Atrama" nutrūko laidas, tai įtampa dings ne visame Raudondvario pl. ir Jurbarko g., o tik pvz. nuo Kaniūkų iki Kauno autobusų. Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąS - "sekcija"? Čia pakabintas sekcijinis izoliatorius - metalinė juostelė be jokios įtampos. Jeigu kas nors pataikys sustoti srovės nuėmikliais tiesiai ant jo, keleiviams gali tekti užsiimti sunkumų stumdymu .
Šito daikto paskirtis - jeigu vienoje atkarpoje nutrūksta laidas, iškart visa linija neatsijungia. Tarkim ties "Atrama" nutrūko laidas, tai įtampa dings ne visame Raudondvario pl. ir Jurbarko g., o tik pvz. nuo Kaniūkų iki Kauno autobusų. Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> Tada troleibusai galės apsisukti autobusų parke ir grįžti atgal į centrą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia pateikiu tik kaip pavyzdį. O ar ten tinklas dar yra ar jo nėra - šituo nesidomėjau.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment