Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei tikėti spauda ir straipsniais ten buvo paminėta kad ivedus priekinių durų tvarką pinigų surinkimas už bilietus padidejo apie 30%
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimąŠiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąegiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.
O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ir dar palengvejo darbas nereikia stebėti viduriniu galiniu durų kurios nelabai ir matos
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
Senienos? Prisiminkit Vilnių prieš metus
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąpaglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai jūs čia dabar norit pasakyti, kad jeigu Kaune nebūtų įvesta priekinių durų tvarka, būtų buvę sukurti pora naujų ir efektyvių maršrutų ?
Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.
Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir naujesni autobusai būtų buvę, ir nepabrangę bilietai.
Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.
Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimąŠiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Pala, pala, o kur tvarkaraštis? Specialiai rašomas tik LEZ'e?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
keleivis turi taikytis o ne prie keleivių. Jei netenkina kaip keleiviui sąlygos ieškaisi išeities tada savas automobilis ar kaimynas paveža
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKas girdet del Kautros mikriuku po Naujuju metu?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Identiška šakos, ant kurios sėdi, pjovimo ideologija iki šiol vadovaujasi visi Kauno rajono maršrutiniai taksi. Manau nė nereikia aiškinti, kaip per pastaruosius metus "xozeinų" versliukas suklestėjo ir kiek prabangių 1981 m. VW Golfų su elitinėmis vilomis Šančiuose jie prisipirko.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties
Comment
Comment