Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pastebėjau, kad Berghofai per iešmus važiuoja greičiau. Gal apsigavau?

    Beje, avarija.. http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=73475434
    Paskutinis taisė disident; 2017.01.17, 20:02.

    Comment


      Kas sprendžia, kokiais maršrutais išvažiuos Berkhof'ai? Mačiau važioja 8'am orą, kaip kokiam 13 žmonės turi spaustis supuvusioj Škodoj

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Kas sprendžia, kokiais maršrutais išvažiuos Berkhof'ai? Mačiau važioja 8'am orą, kaip kokiam 13 žmonės turi spaustis supuvusioj Škodoj
        8-u Tik viena kartą 046 dirbo, ir tai iš rezervo, nuo bokso beveik...
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Pastebėjau, kad Berghofai per iešmus važiuoja greičiau. Gal apsigavau?
          Greitis visiems troleibusams ribojamas vienodai įveikiant kontaktinio tinklo elementus. Tinklo avarijos atveju greitai nustatomas troleibuso "kaltininko" momentinis greitis ir ar jis buvo neviršytas. Realybėje tai daugiau priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir srovės nuėmiklių konstrukcijos.

          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Kas sprendžia, kokiais maršrutais išvažiuos Berkhof'ai? Mačiau važioja 8'am orą, kaip kokiam 13 žmonės turi spaustis supuvusioj Škodoj
          Šeši "Berkhof" važiuoja skirtingais maršrutais - 1, 11, 13, 14, 15, 16. Visa kita tik neplanuoti atsitiktinumai.

          Comment


            Vakar Utenos ir K.Petrausko sankryžoję važiavęs naujasis dvigubas troleibusas per kryžmę X kur susikerta KT tokia žiežirbą dėjo ir sprogimo garsas buvo,kad galvojau jog tuoj bus reikalų čia su juo,bet jis kaip važiavo ir nuvažiavo,o iš paskos jam Škoda važiavo,tai jau taip lėtai pravažiavo tą sankirta ir dar prieš susikirtimą sustojus laukė,kol anas kokia 50 metrų nuvažiavo. Čia dėl saugumo ar kaip?
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              875 perdažytas Kauno Spalvom. Raudonas su baltu stogu
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                875 perdažytas Kauno Spalvom. Raudonas su baltu stogu
                bet nieks dar nepaminėjo kad perdažyti 321 ir 323 mikriukai

                Comment


                  Kad jie paskutiniu metu nelabai ir dirbo, užsistovėjo remonte.

                  Comment


                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                    Kad jie paskutiniu metu nelabai ir dirbo, užsistovėjo remonte.
                    323 išorinį vaizdą turi betkokį tarsi ką tik iš salono tik nupirktas, bet važiuoti su juo malonumas tragiškas stabdžių beveik nėra tiltas, greičių dėžė ar dar kas ten per užia kad daugiau nieko beto nesigirdi.

                    Comment


                      Aukciono būdu pardduodami nenaudojami autobusai.
                      http://www.kaunoautobusai.lt/site/fi.../Skelbimas.pdf

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                        Aukciono būdu pardduodami nenaudojami autobusai.
                        http://www.kaunoautobusai.lt/site/fi.../Skelbimas.pdf
                        Tikiuosi nenukeliaus į metalą visi... Nors tikriausiai taip ir bus... Už Karosa 1k eurų nori, gerai taip, kuklumu nepasižymi
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Tikiuosi į metalą nukeliaus visi. Nes kaip transporto priemonės jie yra beverčiai. Tau smagu, kai važiuoji senu supuvusiu laužu, o kiekvienam transportininkui svarbu, kad mašina dirbtų ir uždirbtų. Kokia nauda iš trečią ar ketvirtą dešimtį skaičiuojančio laužo, kuris daugiau prastovi remonte nei važiuoja, kuro ima 15-20 litrų ant šimto daugiau, nei šiuolaikinė technika, teršia išmetamosiom dujom, nes neatitinka net euro 1 reikalivimų.. Dar neskaitant eksploatacinių skysčių sąnaudų, ir išlaidų detalėms. Net mašinos neišvykimas į reisą jau yra didelis nuostolis. Net ir įmonei turint remonto dirbtuves, techninės pagalbos vilkiką ir remontininkus, juos išlaikyti yra per didelė finansinė našta, o šiaip žmonių sveikata ir aplinka nėra įkainojama. O vasarą įlipus į autobusą remontuot (scania dvigubais stiklais), kuriam tvyro kvapas, primenantis prastai ventiliuojamą pirtį, dingsta bet koks noras naudotis VT. Net ir už dyką.

                          Comment


                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi į metalą nukeliaus visi. Nes kaip transporto priemonės jie yra beverčiai. Tau smagu, kai važiuoji senu supuvusiu laužu, o kiekvienam transportininkui svarbu, kad mašina dirbtų ir uždirbtų. Kokia nauda iš trečią ar ketvirtą dešimtį skaičiuojančio laužo, kuris daugiau prastovi remonte nei važiuoja, kuro ima 15-20 litrų ant šimto daugiau, nei šiuolaikinė technika, teršia išmetamosiom dujom, nes neatitinka net euro 1 reikalivimų.. Dar neskaitant eksploatacinių skysčių sąnaudų, ir išlaidų detalėms. Net mašinos neišvykimas į reisą jau yra didelis nuostolis. Net ir įmonei turint remonto dirbtuves, techninės pagalbos vilkiką ir remontininkus, juos išlaikyti yra per didelė finansinė našta, o šiaip žmonių sveikata ir aplinka nėra įkainojama. O vasarą įlipus į autobusą remontuot (scania dvigubais stiklais), kuriam tvyro kvapas, primenantis prastai ventiliuojamą pirtį, dingsta bet koks noras naudotis VT. Net ir už dyką.
                            Aš ne apie darbą reisuose kalbu, o apie išsaugojimą muziejuje... Apie sąnaudas ir visą kitą su mechanikais nesiginčysiu, bet vistiek 100 kartų mieliau važiuočiau sena Scania ar Saffle nei suknistu dyzeliniu soliariu kur kibiriukas visiškas jau...
                            Beje pasakojo Saffle #075 vairuotojas, kad pereidavo TA iš pirmo karto, kuo nevisi jaunesni nei 2000 metų parko autobusai gali pasigirti...
                            Beje jūsų kaip nusimanančio apie technika ir variklius norėčiau paklaust kaip laikosi Kauno ilgi MAN'ai?
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Karosa būtų visai geras autobusas, jei ne rėmai. Ekonomiškas ir be galo patikimas. Labai ekonomiškas. Nesu matęs geresnių variklių, nei šitos renuškės. Kai nurašė 2211, specialiai ėjau pažiūrėt, kas ten per stebuklingas motoras, nes neturėjau garbės su jais susipažint.

                              Comment


                                Labai prasti tie manai. Labai pavargę, aptarnaut ir remontuot labai sunku, ir labai dažnai genda elektra. Buvo ir tikrai didelių gedimų.

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  Labai prasti tie manai. Labai pavargę, aptarnaut ir remontuot labai sunku, ir labai dažnai genda elektra. Buvo ir tikrai didelių gedimų.
                                  Tai ir nesigailiu, kad juos Lavonais vadinu... Ir taip kietos mašinos kažkokios, MB Citaro ilgi manau geriau būtų ir jie minkštesni...
                                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                  Comment


                                    Apie citaro nieko pasakyt negaliu, neteko artimai susipažinti.

                                    Comment


                                      Nebeabsimoka sias laikais kaip Virtes pelenais pastebejo padevetos darbines technikos pirkt, remontai/prastovos suvalgo ju piguma. Ta net mazesni parkai suprato, tai irodo ir paskutiniai suvarge KA pirkiniai: Man ir Scania

                                      Comment


                                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                        Apie citaro nieko pasakyt negaliu, neteko artimai susipažinti.
                                        Pažįstamas autobusų vairuotojas Klaipėdoje dirba ant MAN, tai sakė, kad Citaro minkštesnis... Man irgi važiuojant taip atrodė

                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Nebeabsimoka sias laikais kaip Virtes pelenais pastebejo padevetos darbines technikos pirkt, remontai/prastovos suvalgo ju piguma. Ta net mazesni parkai suprato, tai irodo ir paskutiniai suvarge KA pirkiniai: Man ir Scania
                                        O tai kokia? Naujos dar manau ilgai nepirks...
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Aisku reikia savivaldybes paramos. Dirbant siuo klausimu, gal ne 150vnt, bet po kazkiek i metus tikrai galima butu gauti naujos technikos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X