Pastebėjau, kad Berghofai per iešmus važiuoja greičiau. Gal apsigavau?
Greitis visiems troleibusams ribojamas vienodai įveikiant kontaktinio tinklo elementus. Tinklo avarijos atveju greitai nustatomas troleibuso "kaltininko" momentinis greitis ir ar jis buvo neviršytas. Realybėje tai daugiau priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir srovės nuėmiklių konstrukcijos.
Vakar Utenos ir K.Petrausko sankryžoję važiavęs naujasis dvigubas troleibusas per kryžmę X kur susikerta KT tokia žiežirbą dėjo ir sprogimo garsas buvo,kad galvojau jog tuoj bus reikalų čia su juo,bet jis kaip važiavo ir nuvažiavo,o iš paskos jam Škoda važiavo,tai jau taip lėtai pravažiavo tą sankirta ir dar prieš susikirtimą sustojus laukė,kol anas kokia 50 metrų nuvažiavo. Čia dėl saugumo ar kaip?
Kad jie paskutiniu metu nelabai ir dirbo, užsistovėjo remonte.
323 išorinį vaizdą turi betkokį tarsi ką tik iš salono tik nupirktas, bet važiuoti su juo malonumas tragiškas stabdžių beveik nėra tiltas, greičių dėžė ar dar kas ten per užia kad daugiau nieko beto nesigirdi.
Tikiuosi į metalą nukeliaus visi. Nes kaip transporto priemonės jie yra beverčiai. Tau smagu, kai važiuoji senu supuvusiu laužu, o kiekvienam transportininkui svarbu, kad mašina dirbtų ir uždirbtų. Kokia nauda iš trečią ar ketvirtą dešimtį skaičiuojančio laužo, kuris daugiau prastovi remonte nei važiuoja, kuro ima 15-20 litrų ant šimto daugiau, nei šiuolaikinė technika, teršia išmetamosiom dujom, nes neatitinka net euro 1 reikalivimų.. Dar neskaitant eksploatacinių skysčių sąnaudų, ir išlaidų detalėms. Net mašinos neišvykimas į reisą jau yra didelis nuostolis. Net ir įmonei turint remonto dirbtuves, techninės pagalbos vilkiką ir remontininkus, juos išlaikyti yra per didelė finansinė našta, o šiaip žmonių sveikata ir aplinka nėra įkainojama. O vasarą įlipus į autobusą remontuot (scania dvigubais stiklais), kuriam tvyro kvapas, primenantis prastai ventiliuojamą pirtį, dingsta bet koks noras naudotis VT. Net ir už dyką.
Tikiuosi į metalą nukeliaus visi. Nes kaip transporto priemonės jie yra beverčiai. Tau smagu, kai važiuoji senu supuvusiu laužu, o kiekvienam transportininkui svarbu, kad mašina dirbtų ir uždirbtų. Kokia nauda iš trečią ar ketvirtą dešimtį skaičiuojančio laužo, kuris daugiau prastovi remonte nei važiuoja, kuro ima 15-20 litrų ant šimto daugiau, nei šiuolaikinė technika, teršia išmetamosiom dujom, nes neatitinka net euro 1 reikalivimų.. Dar neskaitant eksploatacinių skysčių sąnaudų, ir išlaidų detalėms. Net mašinos neišvykimas į reisą jau yra didelis nuostolis. Net ir įmonei turint remonto dirbtuves, techninės pagalbos vilkiką ir remontininkus, juos išlaikyti yra per didelė finansinė našta, o šiaip žmonių sveikata ir aplinka nėra įkainojama. O vasarą įlipus į autobusą remontuot (scania dvigubais stiklais), kuriam tvyro kvapas, primenantis prastai ventiliuojamą pirtį, dingsta bet koks noras naudotis VT. Net ir už dyką.
Aš ne apie darbą reisuose kalbu, o apie išsaugojimą muziejuje... Apie sąnaudas ir visą kitą su mechanikais nesiginčysiu, bet vistiek 100 kartų mieliau važiuočiau sena Scania ar Saffle nei suknistu dyzeliniu soliariu kur kibiriukas visiškas jau...
Beje pasakojo Saffle #075 vairuotojas, kad pereidavo TA iš pirmo karto, kuo nevisi jaunesni nei 2000 metų parko autobusai gali pasigirti...
Beje jūsų kaip nusimanančio apie technika ir variklius norėčiau paklaust kaip laikosi Kauno ilgi MAN'ai?
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Karosa būtų visai geras autobusas, jei ne rėmai. Ekonomiškas ir be galo patikimas. Labai ekonomiškas. Nesu matęs geresnių variklių, nei šitos renuškės. Kai nurašė 2211, specialiai ėjau pažiūrėt, kas ten per stebuklingas motoras, nes neturėjau garbės su jais susipažint.
Nebeabsimoka sias laikais kaip Virtes pelenais pastebejo padevetos darbines technikos pirkt, remontai/prastovos suvalgo ju piguma. Ta net mazesni parkai suprato, tai irodo ir paskutiniai suvarge KA pirkiniai: Man ir Scania
Nebeabsimoka sias laikais kaip Virtes pelenais pastebejo padevetos darbines technikos pirkt, remontai/prastovos suvalgo ju piguma. Ta net mazesni parkai suprato, tai irodo ir paskutiniai suvarge KA pirkiniai: Man ir Scania
O tai kokia? Naujos dar manau ilgai nepirks...
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment