Jug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąJug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąDar raudona plevelę užkliavo ant priekinių durų apatinės dalies
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąJug čia jo darbo priemonė tai darosi kaip jam gražiau ir patinka.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąTokie dalykai turi būti griežtai draudžiami.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąTai kas bus toliau kokia vairuotoje gėlytėmis išklijuos :-D
Vilniuje yra daug autobusų parke dirbančių vairuotojų kurie mėgsta "pagražinti" senus autobusus. Bet niekas taip su iššorę nepersistengia. Bet persistengiama dažniausiai kabinose. Kapų gėlės, drugeliai, lipdukai su visokiomis nešvankybemis, gero įspudžio nepalieka. Bet mano nuomone ratų gaubtai, padažytos ašys, transportą daro tik įdomesnį.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąNuo Rugpūčio mėn pirmi Solaris Urbino dyzeliniai dirbs pertraukiamu grafiku, 607 ir 623.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąNurašoma Scania 658 (Su užuolaidomis)
Comment
-
Sakyčiau tokia kuriozinė situacija
Šimtas kilometrų - be laidų, arba ypatingieji Kauno troleibusai
Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be kontaktinio tinklo. Tačiau Kauno troleibusui, pasirodo, ne kliūtis ir... šimtas kilometrų. Įrodymas – tarsi nuo grandinės nutrūkęs kauniečių troleibusas, ne tik sugebėjęs „įveikti“ atstumą tarp Kauno ir sostinės, bet ir pažeisti taisykles, nesusimokėdamas... už stovėjimą mokamoje vietoje Vilniaus B. Radvilaitės gatvėje.
Comment
Comment