Nuo šio mėnesio, reikalui esant, troleibusų parko tech. pagalbos vilkikai gali vilkti linijoje sugedusius autobusus, kad ir kaip keistai tai atrodytų .
Kuo tai galėtų atrodyti keistai? Tas sunkvežimis vilkdamas tiek troleibusą tiek autobusą atrodo vienodai įprastai Kaip tik yra labai normalu kad racionalizuoja tokius veiksmus ir kur nors Dainavoje sugedusio autobuso vilkti nereikės važiuoti tech. pagalbos automobiliui (ar traktoriui) iš Vilijampolės.
Šiandien 1615 partempė troleibusų parko vilkikas. Traktoriumi tempiama, kai IVECO būna remontuojamas. Dažniausiai traktorius naudojamas užtempti autobusams ant remonto kanalo. Parkas turi du traktorius "T-150K".
Vakar popiet piko metu 37 autikas išdūrė nemaloniai. Trumpino trasą ir važiavo Nemuno g. sustojo Vilniaus g. stotelėj išleist žmonių. Kas laukė normaliam sustojime, liko ant ledo.
Vakar popiet piko metu 37 autikas išdūrė nemaloniai. Trumpino trasą ir važiavo Nemuno g. sustojo Vilniaus g. stotelėj išleist žmonių. Kas laukė normaliam sustojime, liko ant ledo.
Piko metu jie važiuoja kas maždaug 10 min. Jei vėlavo, kitas turėjo būti gana greitai, todėl toks kelio trumpinimas pakankamai pagrįstas ir normalus vairuotojo veiksmas, netgi sakyčiau teigiamas, nes tokiu būdu sumažino tikimybę vėluoti labiau nuo Jotvingių g.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Piko metu jie važiuoja kas maždaug 10 min. Jei vėlavo, kitas turėjo būti gana greitai, todėl toks kelio trumpinimas pakankamai pagrįstas ir normalus vairuotojo veiksmas, netgi sakyčiau teigiamas, nes tokiu būdu sumažino tikimybę vėluoti labiau nuo Jotvingių g.
Trasos nesilaikymas nėra normalus dalykas. Reikia smerkti, o ne teisinti vairuotojų savivalę.
Trasos nesilaikymas nėra normalus dalykas. Reikia smerkti, o ne teisinti vairuotojų savivalę.
Kiekvienas atvejis vis kitoks, o gyva eismo situacija (avarijos, kamščiai) priverčia ieškoti vairuotojus išeičių. Nemanau, kad super griežtas nurodymas visais force majore atvejais laikytis trasos duos naudos.
Kiekvienas atvejis vis kitoks, o gyva eismo situacija (avarijos, kamščiai) priverčia ieškoti vairuotojus išeičių. Nemanau, kad super griežtas nurodymas visais force majore atvejais laikytis trasos duos naudos.
Iš ankstesnių prašymų negaliu teigti, kad ten įvyko avariją (o gal ir buvo, nežinau). Tačiau savavališkas trasos nesilaikymas net dėl kamščių irgi nėra gerai, nes nėra gerbiami keleiviai. Galbūt buvo lipančiųjų toje stotelėje. O jeigu ir sekančio autobuso vairuotojas norės kirsti kampą, toje stotelėje laukiantys keleiviai vėl bus išdurti? Ir jau ne 10, o 20 minučių tektų laukti autobuso. Tai nėra gerai, todėl manau, kad reikia vairuotoją bausti (pradžiai žodinis įspėjimas).
Iš ankstesnių prašymų negaliu teigti, kad ten įvyko avariją (o gal ir buvo, nežinau). Tačiau savavališkas trasos nesilaikymas net dėl kamščių irgi nėra gerai, nes nėra gerbiami keleiviai. Galbūt buvo lipančiųjų toje stotelėje. O jeigu ir sekančio autobuso vairuotojas norės kirsti kampą, toje stotelėje laukiantys keleiviai vėl bus išdurti? Ir jau ne 10, o 20 minučių tektų laukti autobuso. Tai nėra gerai, todėl manau, kad reikia vairuotoją bausti (pradžiai žodinis įspėjimas).
Pilstai iš tuščio į kiaurą. Todėl ir sakau - dispečeris turi duoti leidimą, o vairuotojas jį vykdyti. Jei stotelėje yra švieslentė, ji gali būti panaudota transliuojant tekstinį pranešimą apie stotelėje nestosiantį transportą ir alternatyvius kelionės variantus. Žinoma, tai tik išskirtinės situacijos - juk tokiame mažame mieste, kaip Kaunas, retai kas nors sutrinka, kalbant apie eismą.
O ir tavo požiūris dar labai konservatyvus į klientų aptarnavimą. Siūlau lanksčiau žiūrėti į situacijas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Piko metu visada kamsčiai Mindaugo prospekte, tai ką, jau kasdien galima trasą keist? O kad sustojo Nemuno gatvėje, mažai paguodos laukusiems tikroje stotelėje, kurie tik akim nulydėt galėjo iš Nemuno g išsukusį 37. Sekančio laukt reikėjo bene 20 min, nes tikriausiai kamštyje kaip ir priklauso šliaužė.
Piko metu visada kamsčiai Mindaugo prospekte, tai ką, jau kasdien galima trasą keist? O kad sustojo Nemuno gatvėje, mažai paguodos laukusiems tikroje stotelėje, kurie tik akim nulydėt galėjo iš Nemuno g išsukusį 37. Sekančio laukt reikėjo bene 20 min, nes tikriausiai kamštyje kaip ir priklauso šliaužė.
Dar kartą kartoju, tik jau dabar tau - nėra reikalo tuščiai pilstyti. Ar turi įrodymu, kad kito reikėjo laukti 20 min.? Ne, nes jei turėtum, jau būtų pateikti. Tad nėra čia ko bereikalingai piktintis.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O ir tavo požiūris dar labai konservatyvus į klientų aptarnavimą. Siūlau lanksčiau žiūrėti į situacijas.
Ir taip kalba NVTKA narys (įkūrėjas (?)), asociacijos, kurios pagrindinis tikslas - ginti viešojo transporto keleivių interesus. Nematau tikslo daugiau diskutuoti šia tema, nes jeigu jau keleivių "gynėjams" nusispjaut, ką aš galiu padaryti
Ir taip kalba NVTKA narys (įkūrėjas (?)), asociacijos, kurios pagrindinis tikslas - ginti viešojo transporto keleivių interesus. Nematau tikslo daugiau diskutuoti šia tema, nes jeigu jau keleivių "gynėjams" nusispjaut, ką aš galiu padaryti
Čia ne nusispjovimas, bet lankstus požiūris ir mąstymas, o ne rėkavimas kiekviename žingsnyje ir bandymas kelti tragedijas iš kiekvienos gyvenimiškos situacijos. Reikia į situaciją žiūrėti plačiau, ją apmąstyti, o ne iškart aklai piktintis ir įrodinėti savas tiesas. Jei taip impulsyviai asociacija elgtųsi - atrodytų nebrandi ir neieškanti kompromisų. O tokios organizacijos paprastai ir lieka vienos ir niekieno nei išgirstos, nei kieno remiamos (turiu omenyje nuomonės ir požiūrio paramą).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment