Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Senų van hool radiatoriai yra apačioje, prieš variklį, ventiliatorius sukamas diržu. Nuo žemės traukia dulkes, purvą, šiukšles, ir bent kartą per savaitę jį reikia išpūsti suspaustu oru. Liaudies išmintis byloja, kad pagal paskirtį naudojamas van hoolas turi kaisti. Naujų van hoolų radiatoriai yra ant stogo, ventiliatorius sukamas hidrauliniu siurbliu. Išmetimo vamzdis apačioje, ir į viršų tikrai neina. Abiejuose yra DAF varikliai, bet naujojo labai panašus į solario. Skiriasi karteris, vos viena kita smulkmena. Ten, kur senam van hoole stovi radiatoriai, naujam stovi kondicionieriaus siurblys.

    Comment


      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
      ...naujam stovi kondicionieriaus siurblys.
      Tavo minėtas kondicionierius yra skirtas salono aušinimui? Galvojau, kad naujieji VanHool neturi kondicionieriaus. O šiaip, labai įdomi informacija.

      Comment


        Pritariu, Virtes pelenais, vienas is nedaugelio apsviesia idomia informacija.
        O griztant prie temos, KA panasu, vienas is nedaugelio parku, sugebantis derinti modelius, isvengiant misraines, bei pinigu svaistymo

        Comment


          Šiandien buvau prie parko naujuose VanHool yra tiek kondicionieris pas vairuotoją tiek salone ties viduriu. Pas vairuotoją kiek mačiau veikia, tik ar salone jis veikiantis.

          Comment


            O galiorkoj sėdintys turi kaisti, jeigu ten nėra kondicionieriaus?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kaune yra dar vienas Joost – 325?

              Comment


                Nezinau , nemanau kad ji taip ilgai tvarko.

                Comment


                  Joost 321 iš pradžių remonto užsakymuose vadintas 325. Šiandien atkurtas kontaktinis tinklas į KA teritoriją Raudondvario plente. Nuo gegužės 1 ten turi grįžti troleibusai. Tačiau, viskas ir vėl labai diletantiška. Kol nebus kontaktinio tinklo iki plovyklos ir nors vieno troleibusams skirto remonto kanalo, tai daugiau kels problemų nei apčiuopiamos naudos. Iš teritorijos šį pavasarį į metalo laužą ištempta daug autobusų, siekiant atlaisvinti vietos troleibusams ir castrosua. Tačiau... Tie nurašyti patvorio pūliniai buvo atsarginių dalių fondas. 689 dar negreit grįš į liniją. Į tepalus pateko dyzelino, nuo nepakankamo tepimo užsikirto kompresorius, kuris savo ruožtu varomas nuo paskirstymo veleno - velenas lūžo. Donorinių detalių nėra, o naujų kaina....

                  Comment


                    Penktadieni kritinė situacija gali but KA , nes į linija truks 1 autobuso. Labai daug sugedusių.

                    Comment


                      Tai kiek sugedusių? Visiškai rezervo nelikę?

                      Comment


                        0 laisvų net 1 truksta bent šiandienos duomenimis penktadieniui. Sugedusiu 27.

                        Comment


                          Tai čia pas dirbtuvių brigadininką pamainos darbo suvestinėj žiūrėjai?

                          Comment


                            Panašiai

                            Comment


                              Tikriausiai dauguma sugedusių yra skandinavai su belgais?

                              Comment


                                Didžioji dalis atvirksčiai Denai , Berkhofai , Vanhoolai ir Solariai. Nekaži kiek skandinavų tevažuoja tai nėra tokio didelio skaičiaus jų gendančių.

                                Comment


                                  Solariai? Negi jie daug rūpesčių kelia?

                                  Comment


                                    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                    Solariai? Negi jie daug rūpesčių kelia?
                                    Vitęs Pelenais , nesenei apie Solarius pasakojo kokios jų problemos. Tikrai nemažai kelia problemų.

                                    Comment


                                      Žiemą remonte stovėjo 60+ autobusų, bet vistiek užtekdavo. Iš dyzelinių solarių nėra ko tikėtis stebuklų, juk rida jau siekia apie 800000km. Ir, vairuotojai stengiasi autobusus statyt į remontą šventinėms dienoms ir savaitgaliams. Penktadienio vakarą ant stalo nugula maždaug trigubai daugiau užsakymų nei šiokiadieniais. Neįsivaizduoju, kas galėjo nutikti per dvi dienas, kad piešiama tokia niūri padėtis. Rytoj galėsiu pakomentuot daugiau.

                                      Comment


                                        Jokių problemų dėl autobusų išleidimo į liniją nėra. Rytoj į liniją reikia 154 autobusų, 2 rezerve iš ryto ir 4 rezerve po pietų, dar 2 autobusai rytoj stoja į techninį aptarnavimą. O autobusų yra tiek, kad 4 lieka nepanaudoti. Gerbiamieji, nedarykime problemų ten, kur jų nėra.

                                        Comment


                                          Nuo šio mėnesio, reikalui esant, troleibusų parko tech. pagalbos vilkikai gali vilkti linijoje sugedusius autobusus, kad ir kaip keistai tai atrodytų .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X