358 vairuotoja dirbusi su pertraukiamu grafiku 4 maršrute perėjo į 344 troleibuso ekipažą ir dirba su pamainomis. Tad 358 liko laisvas ir tapo rezerviniu. Šitam 358 jau reikia kapitalinio remonto, nes paskutiniu metu daugiau stovėjo dirbtuvėse negu važiavo.
Tai 358 statant kapitaliniui remontui ji galima galutinai damušti rezerve ir kapitališkai remontuoti? Ar kaip čia? Ar aš ka ne taip parašiau ir nesupratau?
Tai 358 statant kapitaliniui remontui ji galima galutinai damušti rezerve ir kapitališkai remontuoti? Ar kaip čia? Ar aš ka ne taip parašiau ir nesupratau?
Kai ateis eilė tada ir bus kapitalinis. Juk visi parko troleibusai negali sutilpti dirbtuvėse. Viskas paprasta ir aišku. O dabar kai nėra pastovaus vairuotojo, tai jis rezerve.
Kai ateis eilė tada ir bus kapitalinis. Juk visi parko troleibusai negali sutilpti dirbtuvėse. Viskas paprasta ir aišku. O dabar kai nėra pastovaus vairuotojo, tai jis rezerve.
344 dažniausiai dirbdavo 9-ame maršrute (kažkada ).
Šiaip man atrodo Kaune retas kuris troleibusas jau taip sąžiningai dirbtų viename maršrute. Dauguma yra lakstantys po kelis maršrutus. Vienintelis konkretumas, kad petrašiūniniai troleibusai dažniausiai ir dirba Petrašiūnus aptarnaujančiuose maršrutuose, partizaniniai - Partizanų g. maršrutuose ir pan.
344 dažniausiai dirbdavo 9-ame maršrute (kažkada ).
Šiaip man atrodo Kaune retas kuris troleibusas jau taip sąžiningai dirbtų viename maršrute. Dauguma yra lakstantys po kelis maršrutus. Vienintelis konkretumas, kad petrašiūniniai troleibusai dažniausiai ir dirba Petrašiūnus aptarnaujančiuose maršrutuose, partizaniniai - Partizanų g. maršrutuose ir pan.
Kai pagal planus išpuola rezervai, tenka ir kitais maršrutais važiuoti.
344 dažniausiai dirbdavo 9-ame maršrute (kažkada ).
Šiaip man atrodo Kaune retas kuris troleibusas jau taip sąžiningai dirbtų viename maršrute. Dauguma yra lakstantys po kelis maršrutus. Vienintelis konkretumas, kad petrašiūniniai troleibusai dažniausiai ir dirba Petrašiūnus aptarnaujančiuose maršrutuose, partizaniniai - Partizanų g. maršrutuose ir pan.
Kiek suprantu tai troleibusai visą mėnesį dirbdami 15 dienų dirba savo kokiu pavyzdžiui 15 maršrutu, o likusiais 15 dienų dirba komandiruotėse p.s. čia aš kalu apie troleibusus kurie dvipamaininiais grafikais dirba, o pertraukiamu grafiku dirbantys troleibusai dirba savo maršrutuose.
Kiek suprantu tai troleibusai visą mėnesį dirbdami 15 dienų dirba savo kokiu pavyzdžiui 15 maršrutu, o likusiais 15 dienų dirba komandiruotėse p.s. čia aš kalu apie troleibusus kurie dvipamaininiais grafikais dirba, o pertraukiamu grafiku dirbantys troleibusai dirba savo maršrutuose.
Kodėl 15 dienų? Savo maršrutuose dirba ištisus mėnesius. Troleibusai svetimais maršrutais važiuoja: kai buna rezervas; kai troleibusas buna tą diena laisvas ir gedimų atvejais jis panaudojamas; kai troleibusai pagal planus pastatomi dienai remonto dirbtuvėse profilaktinei ir techninei apžiurai, tuo tarpu vietoj jų važiuoja laisvi tą dieną troleibusai. t.t. O šiaip visi troleibusai važinėja savais maršrutais.
Jei kam įdomu, naujausiuose "Faruose" rodė, kaip buvo įtariama, jog 10 maršruto autobuso vairuotojas neblaivus. Vėliau pasirodė, kad jis diabetikas, kurį ištiko hipoglikeminė dezonrientacija.
paklausiu čia - skaičiau, kad per didžiuosius šalčius Vilniuje per naktis negesindavo visų autobusų variklių. O kaip buvo Kaune?
Anokia čia naujiena - kasmet per didesnius šalčius neišjungiami autobusų varikliai senuose autobusuose. Kai dar būdavo Ikarus autobusai, jie dirbdavo visą naktį ar bent didžiąją dalį jos. O naujus autobusus pakanka reguliariai keliskart per naktį užvesti ir palaikyti, kad sušiltų variklis. Nesvarbu, Vilnius ar Kaunas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jei kam įdomu, naujausiuose "Faruose" rodė, kaip buvo įtariama, jog 10 maršruto autobuso vairuotojas neblaivus. Vėliau pasirodė, kad jis diabetikas, kurį ištiko hipoglikeminė dezonrientacija.
Anokia čia naujiena - kasmet per didesnius šalčius neišjungiami autobusų varikliai senuose autobusuose. Kai dar būdavo Ikarus autobusai, jie dirbdavo visą naktį ar bent didžiąją dalį jos. O naujus autobusus pakanka reguliariai keliskart per naktį užvesti ir palaikyti, kad sušiltų variklis. Nesvarbu, Vilnius ar Kaunas.
Tiesiog apie tai, kad Vilniuje autobusai naktį stovi įjungtais varikliais, spaudoje ir internete daug rašyta, tuo tarpu apie Kauną nerašė nieko
Žmogus nekaltas, kad serga, tačiau nenorėtum važiuoti tame autobuse, ar ne?
Šiaip ar taip, jis nesilaikė ligos palaikomojo gydymo režimo, dėl ko pastatė save ir aplinkinius į pavojų. O jam tereikėjo tik porą saldainių ar buterbrodą suvalgyt, deja, jis to jau nebesuprato.
Žmogus nekaltas, kad serga, tačiau nenorėtum važiuoti tame autobuse, ar ne?
Šiaip ar taip, jis nesilaikė ligos palaikomojo gydymo režimo, dėl ko pastatė save ir aplinkinius į pavojų. O jam tereikėjo tik porą saldainių ar buterbrodą suvalgyt, deja, jis to jau nebesuprato.
Sunkoka atsakyt, ar norėčiau, ar nenorėčiau Greičiau kad ne.
Vis dėlto nors žmogus ir nekaltas, kad serga, bet sergant kai kuriom ligom (nežinau konkrečiai, gal daktaras pasakys) apskritai draudžiama vairuoti, nekalbant jau apie keleivių vežimą.
Sunkoka atsakyt, ar norėčiau, ar nenorėčiau Greičiau kad ne.
Vis dėlto nors žmogus ir nekaltas, kad serga, bet sergant kai kuriom ligom (nežinau konkrečiai, gal daktaras pasakys) apskritai draudžiama vairuoti, nekalbant jau apie keleivių vežimą.
Juk reguliariai visiems darbuotojams atliekama medicininė apžiūra. Be to, jei šia liga sergantieji negalėtų vairuoti, jis nebūtų priimtas į darbą. Jei jį už tokį atvejį atleistų, galėtų darbovietę paduoti į teismą. Bet disident teisingai pastebėjo - reikia save prižiūrėti, kai tokia liga.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Juk reguliariai visiems darbuotojams atliekama medicininė apžiūra. Be to, jei šia liga sergantieji negalėtų vairuoti, jis nebūtų priimtas į darbą. Jei jį už tokį atvejį atleistų, galėtų darbovietę paduoti į teismą. Bet disident teisingai pastebėjo - reikia save prižiūrėti, kai tokia liga.
Yra toks:
LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PROFILAKTINIŲ SVEIKATOS TIKRINIMŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE
Šio dokumento 7 priede yra nurodyta, kad sergant cukriniu diabetu draudžiama vairuoti B, C, D, E kategorijas, troleibusus. Gydytojai gali išimtinai leisti vairuoti B kategorija, bet be teisės užsiimti ūkine veikla - t.y. dirbti vairuotoju).
O žinant kaip pas mus atliekami sveikatos patikrinimai, tai niekas nestebina. Asmeniškai prieš man gaunant sveikatos pažymą, tai tik patikrino regėjimą ir paklausė ar niekuo nesergu, ir neturiu jokių sveikatos problemų susijusių su judėjimu ar psichika.
Manau, kad nesažininga būtų jį atleisti iš darbo. Turėtų perkelti dirbit į kokį skyrių prie stalo ar pan.
Visiška nesąmonė! Jei žmogus yra nepajėgus, netinkamas normaliai atlikti savo pareigas, jis PRIVALO būti atleidžiamas iš pareigų, o jas užimti tinkamesnis asmuo. Ypatingai šiuo atveju, kai darbuotojas atsako ne tik už įmonės ir miesto turtą, bet ir už šimtus keleivių bei eismo dalyvių. Jeigu vairuotojas būtų protingas ir adekvačiai įvertintų savo veiksmus - pats išeitų iš darbo, nes ne kam kitam, o pačiam arba pačio vaikam ir anūkam teks išmokėt visas kompensacijas nukentėjusiems nelaimės atveju. Sąžininga ar nesąžininga - čia jau belieka tik Aukščiausiajam skųstis. Mano, kaip keleivio ar eismo dalyvio, atžvilgiu yra nesąžininga rizikuoti mano sveikata, o gal net gyvybe vien dėl to, kad kažkam NORISI dirbti.
Dėl perkėlimo
dirbit į kokį skyrių prie stalo ar pan.
dar labiau nesutinku. Nors prakišinėjimas į šiltą vietą vyksta daug kur, tačiau tai yra NETEISĖTA ir NESĄŽININGA kitų asmenų, kurie galbūt yra labiau kvalifikuoti ir žymiai tinkamesni toms pareigoms, ir kuriems, be kita ko, taip pat, kaip ir gerbiamam vairuotojui, reikia pavalgyti ir išlaikyti šeimą bei būstą.
Šioje situacijoje matau vienintelį sprendimą. Vairuotojas turi būti pripažintas vienos ar kitos grupės invalidu, remiamas valstybės ir atribotas nuo bet kokio darbo, kuris reikalauja didelės atsakomybės ir kuriame yra rizikuojama kitų asmenų sveikata bei gerove. GRAŽU tai ar NEGRAŽU.
Comment