Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KVT:
    Taip pat informuojame, kad nuo balandžio 2 d. padidintas ir 12-ojo autobusų maršruto, kuris beveik sutampa su 51 maršrutinių taksi maršruto trasa, reisų skaičius. Vasarą, pabaigus Technikumo g. remonto darbus, 12-ojo autobusų maršruto trasa bus pratęsta šia gatve.
    Ir kaip bus gi pratęsta?

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      KVT:


      Ir kaip bus gi pratęsta?
      Veikiausiai, važiuotų kaip 51-ojo maršrutinio taksi oficiali trasa: <...> Technikumo g., Jonučių g., Tirkiliškių g., Kalvarijos g. ir apsisuktų prie Dragių g. esančiame žiede. Iš tiesų maršrutiniai taksi važiuodavo iki Tirkiliškių g. esančios parduotuvės ir apsisukdavo ten - iki Dragių g. važiuodavo itin retai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tai keleiviams būtų į naudą.
        Kaip punktas vadinsis? - Dragių g. irgi yra Kazliškiuose.
        Kad tik neprigalvotų kokios Tirkiliškių g. parduotuvės...

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Tai keleiviams būtų į naudą.
          Kaip punktas vadinsis? - Dragių g. irgi yra Kazliškiuose.
          Kad tik neprigalvotų kokios Tirkiliškių g. parduotuvės...
          Planuoju šiame posėdyje dalyvauti, tad jame ką nors sužinojęs, brūkštelėsiu apie tai asociacijos tinklalapyje www.keleiviuasociacija.lt. Bet abejotina, posėdyje kalbės apie galinio punkto pavadinimą. Pirmiausia, dėl to, kad dar tam anksti. Antra, posėdyje paprastai nesprendžiami klausimai dėl galinių punktų pavadinimų, dažniausiai tam posėdžio sprendimo nereikia - nusprendžia skyriaus vedėjas arba jo pavaldiniai, nes tai nėra iš tų svarbiausių klausimų.

          Kita vertus, jei asociacija pareikštų pageidavimą galinio punkto pavadinimą derinti su ja, tuomet savivaldybė, vadovaujantis galiojančiais įstatymais, privalėtų atsižvelgti į mūsų pageidavimą, bet tai nereiškia, kad privalėtų įvardyti būtent taip, kaip asociacija pageidavo, nes pageidavimas yra patariamojo pobūdžio.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Naikinant miesto maršrutinius taksi, kas ištiktų (turbūt ištiks) rajoninius?

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Naikinant miesto maršrutinius taksi, kas ištiktų (turbūt ištiks) rajoninius?
              Rajoniniai atlieka savo darbą ir neišbalansuoja miesto VT sistemos. Neturėtų jų niekas ištikti, galbūt pakis trasos dalis, einanti per miestą.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Rajoniniai atlieka savo darbą ir neišbalansuoja miesto VT sistemos. Neturėtų jų niekas ištikti, galbūt pakis trasos dalis, einanti per miestą.
                Isbalansuoja. 99 ir 105 vazineja vienas po kito. Zinoma, padazninus 6 autobusa, to galetu ir nebuti..?

                Comment


                  Miesto mikrobus reikia naikinti, o rajoninius, kurie per daug giliai įvažiuoja į miestą, irgi trumpinti iki artimiausio stambesnio miesto VT mazgo.
                  Paskutinis taisė Al1; 2013.04.11, 21:10.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Bankrutavus vežėjui, Kaune nuo pirmadienio nebevažiuos 51-ojo maršruto mikriukai.

                    Plačiau>>
                    Šiandien ryte dar mačiau važiuojantį 51-ąjį su keleiviais
                    www.kaunotvirtove.lt

                    Comment


                      Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                      Šiandien ryte dar mačiau važiuojantį 51-ąjį su keleiviais
                      Nuo pirmadienio, balandžio 8 d., dėl aptarnaujančios įmonės bankroto bus nutrauktas 51-ojo maršruto maršrutinių taksi eismas.
                      Kad šiandien bus nutrauktas eismas, nereiškia, kad tai ir įsigalios šiandien Juk savivaldybėje dažnai kaip sulėtintame filme...
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Kad rajoniniai irgi nyksta: 123 (Geležinkelio stotis - Garliava), 57 (Urmas - Stulginskio universitetas), 48 (Linksmadvaris, Aleksotas - Partizanų g.), 68 (Birutė - Partizanų g.), legendinis 91 (Kauno pilis - Garliava), 98 (Mega - Garliava), nepamenu numerio (Mastaičiai - Kauno pilis), 122 (Garliava - Prienai) ir dar keletas kitų, kurių jau nebepamenu.

                        Daugelį, o ypač garliavinių, reikia trumpinti trasas. 95 vienintelis, kurį tokį galima palikti tik dėl to, kad dėl vienos nepelningos, bet socialiai reikalingos, atkarpos, būtų leidžiama kompensuoti nuostolius pelningesne atkarpa. Bet 97 ir 99 iš esmės reikėtų nukreipti tiesiog iki Gel. stoties arba K. pilies ir tai reikštų, kad sutrumpinti maršrutai vienas kitą tiesiog dubliuotų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Kad rajoniniai irgi nyksta: 123 (Geležinkelio stotis - Garliava), 57 (Urmas - Stulginskio universitetas), 48 (Linksmadvaris, Aleksotas - Partizanų g.), 68 (Birutė - Partizanų g.), legendinis 91 (Kauno pilis - Garliava), 98 (Mega - Garliava), nepamenu numerio (Mastaičiai - Kauno pilis), 122 (Garliava - Prienai) ir dar keletas kitų, kurių jau nebepamenu.

                          Daugelį, o ypač garliavinių, reikia trumpinti trasas. 95 vienintelis, kurį tokį galima palikti tik dėl to, kad dėl vienos nepelningos, bet socialiai reikalingos, atkarpos, būtų leidžiama kompensuoti nuostolius pelningesne atkarpa. Bet 97 ir 99 iš esmės reikėtų nukreipti tiesiog iki Gel. stoties arba K. pilies ir tai reikštų, kad sutrumpinti maršrutai vienas kitą tiesiog dubliuotų.
                          97 ir 99 mikriukus galima butu naikitnti arba trumpinti tik tuoment jei sestadieniais ir sekmadieniais butu padorus t.y. be persedimu susisiekimas is garliavos, aleksoto ir cia ieinanciu raj. su savanoriais bei pramones pr. puse.
                          Bet kadangi sestadieniais ir sekmadieniais is tu pusiu i savanorius ir pramone susisiekimas lievas t.y. su n persedimu bei autobusu retenybe tai lai jie buna
                          Kas nesusidure tas nesupras
                          O dirbanciu bei vaziuojanciu su reikalais i sia puse sest. bei sekm. ypac ryte vaziuojanciu yra gana nemazai.
                          Paskutinis taisė TautviSS; 2013.04.08, 13:52.

                          Comment


                            Arba rajono mikrobams reikia mieste duoti statusą kaip rajono autobusams: stojama tik kai kuriose stotelėse.
                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            nepamenu numerio (Mastaičiai - Kauno pilis)
                            104
                            Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.04.08, 14:03.

                            Comment


                              Parašė TautviSS Rodyti pranešimą
                              97 ir 99 mikriukus galima butu naikitnti arba trumpinti tik tuoment jei sestadieniais ir sekmadieniais butu padorus t.y. be persedimu susisiekimas is garliavos, aleksoto ir cia ieinanciu raj. su savanoriais bei pramones pr. puse.
                              Bet kadangi sestadieniais ir sekmadieniais is tu pusiu i savanorius ir pramone susisiekimas lievas t.y. su n persedimu bei autobusu retenybe tai lai jie buna
                              Kas nesusidure tas nesupras
                              O dirbanciu bei vaziuojanciu su reikalais i sia puse sest. bei sekm. ypac ryte vaziuojanciu yra gana nemazai.
                              Kad nuo Garliavos, Aleksoto, apskritai Veiverių gatvės tiek Savanorių pr., Dainavą galima nesunkiai pasiekti su vienu persėdimu, beje, už tai papildomai nemokant. Tai tikrai ne tokia kryptis, kuria būtų nuolatinis nemažas keleivių srautas, todėl tiesioginių maršrutų nereikia. Ypač savaitgaliais. Na, o darbo dienomis problemos nėra, nes kursuoja 6-ojo maršruto autobusai.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                jei panaikint visus Garliavinius mikriukus, 6 turetu vazinet, kas 20min bent. Pavyzdys 50 privatus autobusas. Bet kokiu laiku kas 20minuciu visi patenkinti netgi pelninga. Aisku svajone butu 50 grazint atgal miestui, tuomet kas 10min vaziuotu arba 6 arba 50. Na, bet cia svajuko drambliones

                                Comment


                                  Šiaip, jei tikrai yra poreikis mieste trumpinti rajono mikriukų trasas, galima trumpinti taip:
                                  82, 88- iki Kalniečių poliklinikos/Partizanų g.
                                  93, 93A - čia būtų per drastiškai, bet gal iki Šilainių Maximos.
                                  97, 99, 102 - dalį iki stoties, dali iki Kauno pilies.

                                  Žinoma, iš pradžių bus daug nepatenkintų keleivių, bet, padažninus miesto VT, visi turėtų priprasti.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Kad nuo Garliavos, Aleksoto, apskritai Veiverių gatvės tiek Savanorių pr., Dainavą galima nesunkiai pasiekti su vienu persėdimu, beje, už tai papildomai nemokant. Tai tikrai ne tokia kryptis, kuria būtų nuolatinis nemažas keleivių srautas, todėl tiesioginių maršrutų nereikia. Ypač savaitgaliais. Na, o darbo dienomis problemos nėra, nes kursuoja 6-ojo maršruto autobusai.
                                    As kaip gyvenes Aleksote galiu pasakyt, kad kai nebuvo mikriuku o tik KVT, tai i aleksota po 21.00 val sestadieni arba sekamdieni namo galedavai eiti pescias net ir is laisves al. arba senamiescio jau nekalbu apie kitas miesto puses (taksas gelbedavo, bet su juo neprivazinesi kiekviena savaitgali)
                                    Dabar situacija geresne, nebent numeus mikriukus 6-as bei 16-as autobusai vaziuotu standartiniu marsrutu sestadieniais bei sekamdieniais, ko dabar nera.
                                    Man dabar norint nuvaziuot is zaliakalnio i aleksota savaitgali reiktu persedimo, o zinant, kad savaitgaliais i aleksota KVT vaziuoja i val. karta tai man kelione uztruktu min ~1 val, dabar gelbsti 97-as; 16-as mikriukai.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Arba rajono mikrobams reikia mieste duoti statusą kaip rajono autobusams: stojama tik kai kuriose stotelėse.


                                      104
                                      Taip nepavyktų. Savivaldybės sprendimas negali būti teisiškai viršesnis už Kelių transporto kodekse numatytą nuostatą, kad maršrutiniai taksi sustoja bet kurioje keleivių pageidaujamoje vietoje, kur nedraudžia KET. Ir man labai keista, kaip Kėdainiai (kitų miestų nepamenu) priėmė tokį draudimą maršrutiniams taksi sustoti bet kur - tik stotelėse - ir to sprendimo niekas neapskundė ar bent jau neteko apie tai girdėti.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Gal MT įvažiavęs į miestą gauna autobuso statusą?

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          jei panaikint visus Garliavinius mikriukus, 6 turetu vazinet, kas 20min bent. Pavyzdys 50 privatus autobusas. Bet kokiu laiku kas 20minuciu visi patenkinti netgi pelninga. Aisku svajone butu 50 grazint atgal miestui, tuomet kas 10min vaziuotu arba 6 arba 50. Na, bet cia svajuko drambliones
                                          50-as yra rajono maršrutas. Kažkaip keistai skamba ta frazė "privatus" Na taip, Kauno rajone nėra nei vieno neprivataus vežėjo. Ir šito maršruto tvarkaraštis iš tiesų turėjo būti pakeistas jau seniai - per maži srautai tokiam intervalui, ypač ne piko metu.

                                          O dėl 6-ojo dažninimo, panaikinus maršrutiniu taksi, kalbų nėra - tikrai būtų dažninamas arba 6-asis, arba 50-asis. Deja, veikiausiai pastarasis, nes 6-asis yra miesto maršrutas, o rajono teritorijoje mes patys matome kaip miesto savivaldybė "rūpinasi" gyventojais. Greičiausiai tai reikštų tiesiog susisiekimo suprastėjimą.

                                          Dėl 50-ojo maršruto pelningumo - jis nėra pelningas - jis šelpiamas iš rajono savivaldybės ir už tai moka tie patys gyventojai iš savo sumokėtų mokesčių. Kauno rajone pelningų autobusų maršrutų yra labai mažai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X