Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Na manau, kad tokio dydzio miestui kaip Kaunas sias laikais nestoti visose stotelese(isimtis 29E) butu pernelyg didele prabanga. 27 mikriukas jau beveik uzsilenkes, 30 irgi skaiciuoja paskutines dienas tikekimes(maciau pries 2savaites prie transporto skyriaus a le kazkoks protestas lyg, stovejo toje aiksteleje Gertrudos g, gal kokie 7Girbobuso Fordai).
Uztektu manau apkeist 39 ir 10 autobuso trasas Silaniuose, tuo paciu 10 vos padaznint, o 37 nuo Vilijampoles tilto iskart paleist i Neries krantine, kad sutaupyt laiko sukinejimuisi po slabodke ir truputi padazninti ir jau butu labai gerai( tik mano manymu aisku)
Kas del 15 ir 17metru autobusu tai be abejo jie butu ne visose marsutuose ir butu reikalingi jei mikriukam tikrai ateitu galas. Jau dabar ju yra ~20vnt ir visi kone prasciausios bukles lyginant su 12m.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa manau, kad tokio dydzio miestui kaip Kaunas sias laikais nestoti visose stotelese(isimtis 29E) butu pernelyg didele prabanga. 27 mikriukas jau beveik uzsilenkes, 30 irgi skaiciuoja paskutines dienas tikekimes(maciau pries 2savaites prie transporto skyriaus a le kazkoks protestas lyg, stovejo toje aiksteleje Gertrudos g, gal kokie 7Girbobuso Fordai).
Uztektu manau apkeist 39 ir 10 autobuso trasas Silaniuose, tuo paciu 10 vos padaznint, o 37 nuo Vilijampoles tilto iskart paleist i Neries krantine, kad sutaupyt laiko sukinejimuisi po slabodke ir truputi padazninti ir jau butu labai gerai( tik mano manymu aisku)
Kas del 15 ir 17metru autobusu tai be abejo jie butu ne visose marsutuose ir butu reikalingi jei mikriukam tikrai ateitu galas. Jau dabar ju yra ~20vnt ir visi kone prasciausios bukles lyginant su 12m.
(nestojančio prie kapinių, tuberkuliozės ligoninės)
Comment
-
Baikit jus matyt Kaune didmiesti. Su tom juostom Kaune perdetas dalykas: pats viesasis nebutinai ja vaziuoja, o ir kamsciu praktiskai nera.
Vienintele A juosta kur irengti mano manymu, tai Zemaiciu plente prie "Statoilo" vaziuojant link centro, pirma juosta tik autobusams, nes dabar nevisada ir per 2 zalius pravaziuoja rytais. Aisku uz sviesoforo reiketu siek tiek paplatinti, bet ten vietos yra.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO Romainiams pagreitinto 24 ar dar kokio nesinorėtų?
(nestojančio prie kapinių, tuberkuliozės ligoninės)
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTuščias būtų toks maršrutas. Jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Nelabai yra Kaune poreikio tokiems autobusams.
Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
Taip pat galima įvesti sustojimą stotelėje pagal pareikalavimą. Yra tokių stotelių, kur retai kas įlipa/išlipa, bet pagal galiojančią tvarką, vairuotojas turi būtinai sustoti ir atidaryti duris.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kodėl Kaune neperkama naujų dvigubų autobusų (kaip Vilniuj 2006)?Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.31, 23:29.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąGalėtų patvarkyt grafikus ir kai kuriose stotelėse stoti pagal pageidavimą.
Comment
-
Jei galima ir nedaro, tokius reikia terorizuoti (žr. 2493).Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.31, 23:35.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąJei galima ir nedaro, tokius reikia terorizuoti.250(1) straipsnis. Terorizmo kurstymas
1. Tas, kas viešais pareiškimais žodžiu, raštu ar panaudodamas visuomenės informavimo priemonę skatino ar kurstė teroro aktą ar kitus su terorizmu susijusius nusikaltimus arba niekino teroro aukas,
baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNe ta prasme. Reikia tinginystes kelti viešumon, žiniasklaidoje diskutuoti apie nesugebėjimą išnaudoti galimybių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikalavimo vairuotojui sustoti ir atidaryti duris nėra. Kelių transporto kodekse numatyta galimybė nesustoti, jei nėra išlipančiųjų ir įlipančiųjų. Deja, vežėjai niekada nesirūpino informuoti apie tai keleivius, tas pastarieji per daugelį metų (netgi suaugusieji) negirdėję tokio dalyko, kartais stebisi, kodėl vairuotojas nesustabdė vairuotojo. Į tokias situacijas papuola keleiviai, kurie neskuba eiti prie durų, artėjant prie stotelės. Keleiviai rašydavo skundus... Ilgainiui susiformavo vežėjų, kaip darbdavių, nuomonė, iškreipianti kodekse nustatytą tvarką, bet jai neprieštarauja (nes nėra straipsnių, tai prieštaraujančių įgyvendinti) ir darbo vidaus taisyklėse numatyta, kad vairuotojai privalo sustoti. Bet ši tvarka ir jos taikymas skirtingose įmonėse skiriasi, nes skiriasi ir vadovų požiūris...Savivaldybė neskiria tam lėšų, o vežėjas jų išvis netaupo autobusams įsigyti.
"18. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami autobusų stotyse ir stotelėse, nurodytose eismo tvarkaraščiuose. Sustoti šiose autobusų stotyse ir stotelėse yra privaloma. Įlipti į maršrutinį taksi ir išlipti iš jo galima stotelėse arba kitose vietose, kuriose transporto priemonei nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės. "
Taip pat, kad kiltų mažiau diskusijų:
"4 straipsnis. Kelių transporto valstybinis valdymas
1. Kelių transporto valstybinį valdymą vykdo Susisiekimo ministerija ir savivaldybių institucijos.
2. Susisiekimo ministerija pagal savo kompetenciją leidžia savivaldybėms, fiziniams ir juridiniams asmenims privalomus teisės aktus, reguliuojančius kelių transporto veiklą ir keleivių bei krovinių vežimą. Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija valdo ir organizuoja keleivių vežimą tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.
3. Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos valdo ir organizuoja keleivių vežimą vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi. Savivaldybių institucijos pagal savo kompetenciją leidžia vežėjams privalomus teisės aktus."
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaletu, realiai mygtukai lyg ir visose(?) autobusuose yra. Na bet daug kas galetu buti padaryta uz salyginai mazus pinigus, bet.......
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąAr nepilnamečius priimat?
Kilus klausimams, galite rašyti el. p. asociacija@nvtka.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet tada butu sunkiau laikytis grafiko, pavyzdziui jei piko metu stotu beveik visose stotelese, o ne piko metu tik kokiam trecdalyje tai ne piko metu arba pralektu anksciau grafiko per stoteles, arba tektu dirbtinai letinti vaziavimo greiti.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąPagal 2012m. birželio 7d. patvirtintas KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO VIETINIO SUSISIEKIMO AUTOBUSAIS, TROLEIBUSAIS IR MARŠRUTINIAIS TAKSI KAUNO MIESTE TAISYKLES stotelėje sustoti yra privaloma.
"18. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami autobusų stotyse ir stotelėse, nurodytose eismo tvarkaraščiuose. Sustoti šiose autobusų stotyse ir stotelėse yra privaloma. Įlipti į maršrutinį taksi ir išlipti iš jo galima stotelėse arba kitose vietose, kuriose transporto priemonei nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės. "
Taip pat, kad kiltų mažiau diskusijų:
"4 straipsnis. Kelių transporto valstybinis valdymas
1. Kelių transporto valstybinį valdymą vykdo Susisiekimo ministerija ir savivaldybių institucijos.
2. Susisiekimo ministerija pagal savo kompetenciją leidžia savivaldybėms, fiziniams ir juridiniams asmenims privalomus teisės aktus, reguliuojančius kelių transporto veiklą ir keleivių bei krovinių vežimą. Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija valdo ir organizuoja keleivių vežimą tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais.
3. Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos valdo ir organizuoja keleivių vežimą vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais automobiliais taksi. Savivaldybių institucijos pagal savo kompetenciją leidžia vežėjams privalomus teisės aktus."
Kiek pamenu, rodos, esi šios tvarkos šalininkas ir esi prisidėjęs, kad ji būtų įvesta kaip privaloma. O aš, atvirkščiai, pasisakydavau už galimybę vairuotojas nesustotiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment