Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad nėra jokios aiškios vizijos ar strateginio plano. Normalaus, rimto, apimančio ne vieną Savivaldybės kadenciją. Realaus, atitinkančio finansines ir visokias kitokias galimybes. Visi planai už kuriuos sumokėti šimtai tūkstančių - gražiai ir smagiai guli stalčiuose (arba jau ir ten neguli). Planas turi būti realus, įgyvendinamas, ne tik graži teorija, kad reikia A, B, C o realių darbų visiškas nulis.... O dabar kas čia vyksta? O gi kaip visada užburtas ratas: kažkada užpirko naujų troleibusų, tai "papijarino" kad bus T linija į Šilainius, nupirko autobusų - tai tos T linijos jau nereikia... "Pramušė" ES pinigą, nuties pora kilometrų kontaktinio tinklo Parodos/Petrausko gatvėmis, "papijarino" kad sumažins autobusų taršą centre, bet tarkim šiuo metu "Sporto g." stotelėje stoja 7 maršrutų autobusai ir 5 maršrutų mikroautobusai - tai kurių iš jų neliks? Žinių nėra.
    Įgyvendino tokį svarbų ir kokybiškai naują terminuoto (valandinio) bilieto projektą, kada galima nemokamai persėsti ir t.t. Tai atveria rankas šimtams maršrutų optimizacijų ir daugybei kitokių kokybinių pokyčių. O ar yra žinių ta tema? Nulis. Nors forume paleistų kokią žinią, būtų galima išdiskutuoti ir pan. O dabar tik A21 sutrumpino iki pilies ir Kleboniškio vaikus išvežios po visas Kalniečių mokyklas... Tik tiek tesugebėta? Ar sugebės pvz. A maršrutas kada nors nukonkuruoti 30 mikriuką iš Šilainių iki centro? Ar didžiausiame miesto "miegamajame" rajone nesugebama sugeneruoti keleivių srauto? Neįmanoma sukurti dažnai kursuojančio A maršruto nuo Šilainių iki Kauno pilies? Kam tie visi keliasdešimties kilometrų ilgio maršrutai skersai visą miestą? Kas į Neveronis, kas į Rokus, tik į Šlienavą ir Garliavą iš Šilainių dar betrūksta

    Comment


      Beje maciau per tas pugas sia savaite zmones i 9,30,42 mikriukus netilpo, net nestojo, senai vaizdas bematytas. O planuotojai vel sakys, kad viskas ok su planavimu autobusu trasoje Silainiai-Centras/Klinikos

      Comment


        Esme ta, kad iš Šilainių į "miestą" gali patekti per Varnių ir per Vilijampolės (Viliešio) tiltą... Klinikos, Akropolis ar Stotis turėtų būtį tik detalės, turint omenyje kad esant terminuotam e-bilietui, galima persėsti be papildomų kaštų keleiviui... Iš kiekvieno miesto kampo į kitą kampą maršrutų nesukursi... Juk turėtų būti "bazinės" VT eismo gatvės, kuriose dažnas intervalas, o iš visų mažą srautą generuojančių užkampių turėtų būti privežama iki tų gatvių, bet nebūtinai iki stoties, ligoninės, etc...
        Galų gale aiškiai turėtų būti įvardinama, kad iš A, B, C miesto rajono pagal esamus srautus VT gali važiuoti N ar M kartų per dieną/valandą...

        Comment


          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60120451

          Šitam straipsnyje rašoma kad A.Baranausko g. per siaura ir troleibusų eismui netinkama... O čia daug kas įsivaizduoja, kad Parodos g. "troleibusavimas" yra kažkokio sekančio projekto dalis....
          Kadangi specialistai neįvardyti, tai gal geriau ignoruokime tokią nuomonę? Parodos g. elektros tinklo įrengimas yra ne sekančio, bet ateinančio projekto pradžia. Ir veikiausiai Vydūno al. troleibusus po kurio laiko vis tik matys, ko ir linkėčiau.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            Esme ta, kad iš Šilainių į "miestą" gali patekti per Varnių ir per Vilijampolės (Viliešio) tiltą... Klinikos, Akropolis ar Stotis turėtų būtį tik detalės, turint omenyje kad esant terminuotam e-bilietui, galima persėsti be papildomų kaštų keleiviui... Iš kiekvieno miesto kampo į kitą kampą maršrutų nesukursi... Juk turėtų būti "bazinės" VT eismo gatvės, kuriose dažnas intervalas, o iš visų mažą srautą generuojančių užkampių turėtų būti privežama iki tų gatvių, bet nebūtinai iki stoties, ligoninės, etc...
            Galų gale aiškiai turėtų būti įvardinama, kad iš A, B, C miesto rajono pagal esamus srautus VT gali važiuoti N ar M kartų per dieną/valandą...
            Link to ir einama. Tik tempai per lėti.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Sunku ivertinti ar einama letai ar greitai... nes tas "eismas" uz uzdaru duru vyksta... nei planu, nei grafiku niekas neskelbia, juk taip zymiai patogiau... absurdiska, bet info apie ateities perspektyvas ateina formate"viena cioce parke/savivaldybeje sake, kad"...
              Paskutinis taisė vilijampolietis; 2012.12.21, 23:30.

              Comment


                Štai keli užsieniečio, gyvenančio Lietuvoje, pastebėjimai VT tema

                Britas: Londone turėtum būti idiotas, kad į darbą važiuotum mašina, o Kaune mašinos – statuso simbolis
                (69)


                http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60290763

                Comment


                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                  Štai keli užsieniečio, gyvenančio Lietuvoje, pastebėjimai VT tema

                  Britas: Londone turėtum būti idiotas, kad į darbą važiuotum mašina, o Kaune mašinos – statuso simbolis
                  (69)


                  http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60290763
                  Labai teisingi pastebėjimai. Dėl bendrų bilietų, dviračių saugyklų ir taip toliau. Tik liūdna daro žvelgiant į mūsų pakriką VT vystymą ir valdymą.

                  Comment


                    Nauja Kauno autobusų maršrutų schema: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...s_v2.0-new.jpg (2,3 mb)
                    Būtų labai šaunu, jeigu kas iš kauniečių peržiūrėtų, ar nėra jokių klaidų .
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Nesu kaunietis, bet pastebiu klaidas: 29E stotelės žymimos kitoje kelio pusėje. Nėra 46M maršruto.

                      Comment


                        Mazas pastebejimas. Stotele Misku ukis yra kitoje puse nuo nusukimo i Raudondvario pl.

                        Comment


                          29E, greitasis, važiuoja į abi puses.

                          Comment


                            As nesupratau, jei 29E yra Express, tai kodel stoja prie kiekvieno stulpo?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Be to, I. Kanto g. kažko užrašei 1A. Juk vietoj jo dabar yra 22!

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                As nesupratau, jei 29E yra Express, tai kodel stoja prie kiekvieno stulpo?
                                Jis berods iš oro uosto važiuoja kaip ekspresas ir stoja tik keliose stotelėse, o link oro uosto stoja lyg ir visur.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Jis berods iš oro uosto važiuoja kaip ekspresas ir stoja tik keliose stotelėse, o link oro uosto stoja lyg ir visur.
                                  Taip, tiesa. Į oro uostą važiuodamas stoja kiekvienoj stotelėj, o iš oro uosto važiuodamas neužvažiuoja į 2-ąją Karmėlavą. Tai tokie skirtumai ir yra nuo paprasto 29
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Nesu kaunietis, bet pastebiu klaidas: 29E stotelės žymimos kitoje kelio pusėje. Nėra 46M maršruto.
                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Stotele Misku ukis yra kitoje puse nuo nusukimo i Raudondvario pl.
                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Be to, I. Kanto g. kažko užrašei 1A. Juk vietoj jo dabar yra 22!
                                    Dėkoju, bus pataisyta galutinėje versijoje.

                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Mazas pastebejimas.
                                    Net ir tokie maži pastebėjimai man svarbūs .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      1A/22 išties aplink Laisvės al. net ne vieta.

                                      Comment


                                        Sveiki,
                                        Reguliariai paskaitinėju šį forumą, tačiau dar nebuvau užsiregistravęs kaip narys .
                                        Prieš keletą dienų pastebėjau numatomą Keleivinio VT komisijos posėdžio darbotvarkę - forume šios žinutės dar nematyti, tad nusprendžiau pasidalinti.

                                        http://www.kvt.lt/index.php?id=624


                                        Kaip manote kokie pokyčiai gali būti numatomi ir kaip pertvarkomi 12 ir 41 autobusų maršrutai?

                                        Comment


                                          O ka manot, apie T8 panaikinima, jo kilometrus atiduodant A36 ir T3?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X