Tai kad nėra jokios aiškios vizijos ar strateginio plano. Normalaus, rimto, apimančio ne vieną Savivaldybės kadenciją. Realaus, atitinkančio finansines ir visokias kitokias galimybes. Visi planai už kuriuos sumokėti šimtai tūkstančių - gražiai ir smagiai guli stalčiuose (arba jau ir ten neguli). Planas turi būti realus, įgyvendinamas, ne tik graži teorija, kad reikia A, B, C o realių darbų visiškas nulis.... O dabar kas čia vyksta? O gi kaip visada užburtas ratas: kažkada užpirko naujų troleibusų, tai "papijarino" kad bus T linija į Šilainius, nupirko autobusų - tai tos T linijos jau nereikia... "Pramušė" ES pinigą, nuties pora kilometrų kontaktinio tinklo Parodos/Petrausko gatvėmis, "papijarino" kad sumažins autobusų taršą centre, bet tarkim šiuo metu "Sporto g." stotelėje stoja 7 maršrutų autobusai ir 5 maršrutų mikroautobusai - tai kurių iš jų neliks? Žinių nėra.
Įgyvendino tokį svarbų ir kokybiškai naują terminuoto (valandinio) bilieto projektą, kada galima nemokamai persėsti ir t.t. Tai atveria rankas šimtams maršrutų optimizacijų ir daugybei kitokių kokybinių pokyčių. O ar yra žinių ta tema? Nulis. Nors forume paleistų kokią žinią, būtų galima išdiskutuoti ir pan. O dabar tik A21 sutrumpino iki pilies ir Kleboniškio vaikus išvežios po visas Kalniečių mokyklas... Tik tiek tesugebėta? Ar sugebės pvz. A maršrutas kada nors nukonkuruoti 30 mikriuką iš Šilainių iki centro? Ar didžiausiame miesto "miegamajame" rajone nesugebama sugeneruoti keleivių srauto? Neįmanoma sukurti dažnai kursuojančio A maršruto nuo Šilainių iki Kauno pilies? Kam tie visi keliasdešimties kilometrų ilgio maršrutai skersai visą miestą? Kas į Neveronis, kas į Rokus, tik į Šlienavą ir Garliavą iš Šilainių dar betrūksta
Įgyvendino tokį svarbų ir kokybiškai naują terminuoto (valandinio) bilieto projektą, kada galima nemokamai persėsti ir t.t. Tai atveria rankas šimtams maršrutų optimizacijų ir daugybei kitokių kokybinių pokyčių. O ar yra žinių ta tema? Nulis. Nors forume paleistų kokią žinią, būtų galima išdiskutuoti ir pan. O dabar tik A21 sutrumpino iki pilies ir Kleboniškio vaikus išvežios po visas Kalniečių mokyklas... Tik tiek tesugebėta? Ar sugebės pvz. A maršrutas kada nors nukonkuruoti 30 mikriuką iš Šilainių iki centro? Ar didžiausiame miesto "miegamajame" rajone nesugebama sugeneruoti keleivių srauto? Neįmanoma sukurti dažnai kursuojančio A maršruto nuo Šilainių iki Kauno pilies? Kam tie visi keliasdešimties kilometrų ilgio maršrutai skersai visą miestą? Kas į Neveronis, kas į Rokus, tik į Šlienavą ir Garliavą iš Šilainių dar betrūksta
Comment