Parašė Čikupakas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrūkumas pas patį. Kiek pakilo vairuotojų atlyginimai po priekinių durų tvarkos įvedimo? Beje, aš turėjau omenyje privačias įmones.
Comment
-
Man kadangi neidomu skaiciai, tai nesidomejau del tikslumu. Jei domina, pasiskambini/nuvaziuoji i parka, ten normalus zmones gales duot tau atsakymus. Kiek as domejausi, tai buvo patenkinti, nes kitaip minejo, kad spaude savivaldybe del bilietu kainu didinimo. Zodziu KA patenkinti. O del besivelkanciu autobusu pasidomejau, tai del griuvanciu pensininku. Cia tai absurdas.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąDar budulių galėtų nepraleist.
Dar labai nepatinka kai troleibusas apytustis, niekas nestovi, akivaizdu, kad niekas neislipines ir matai, kad lauke tyko kokie nors veikejai ilipt butent per galines, o vairuotojas jas ima ir atidaro.Paskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 23:00.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKai kurie vairuotojai principingi, kai kurie mazai reaguoja. Del tu bomzu tai vaziuojant link nakvynes namu jie visgi kazkakip ilipa, tai smirdzius sedi kokiam gale, o ilipus per prieki jau iskart smarkus dvokas pasijaucia, net vairuotojas savo kabinoj turetu jaust. Tokius vairuotojai tiesiog PRIVALO ismest is transporto, bet kazkodel to dar nemaciau.
Dar labai nepatinka kai troleibusas apytustis, niekas nestovi, akivaizdu, kad niekas neislipines ir matai, kad lauke tyko kokie nors veikejai ilipt butent per galines, o vairuotojas jas ima ir atidaro.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąSkaičiai tik teigiami - žymiai sumažėjęs zuikių ir nemalonų kvapą skleidžiančių asmenų skaičius autobusuose. Pastarasis faktorius yra itin svarbus ir veikia kaip investicija siekiant pritraukti keleivius. O keleivių pritraukimas yra prioritetas nr. 1.
Galiausiai vis tiek tie, kas nevažinėja VT ir toliau juo nevažinės. Ne tos skatinimo priemonės persėsti iš automobilio. Ir tokie suras 1000 ir 1 priežastį, kodėl VT yra blogas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas, vežasi purvinus pakus ir t.t.
Galiausiai vis tiek tie, kas nevažinėja VT ir toliau juo nevažinės. Ne tos skatinimo priemonės persėsti iš automobilio. Ir tokie suras 1000 ir 1 priežastį, kodėl VT yra blogas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas, vežasi purvinus pakus ir t.t.
Zinau, kad beprasmiska tau rasyt, bet minute laisva turejau tai ir parasiau si beprasmi pranesima, troli.Paskutinis taisė Gator; 2012.11.29, 05:07.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKą tu sakai nelabai kam įdomu. Nes tau ir sovietiniai magnetofonai geriau veikė nei japoniški ar vokiški.
Parašė Gator Rodyti pranešimąPaistai nesamones. Buna nevalyvi zmones, bet nei vienas ju taip nedvokia kaip bomzas. Minetus nevalyvus uzuodi tarkim is metro atstumo, o bomzai smirdi per 5 metrus ar dar toliau. O kalbant apie "neretas" tai gal koks 1 is keliu tukstanciu, toks ir "neretas" Ir tai niekaip nesusije su VT, nes tuos pacius nevalyvus sutikti gali ir visose kitose miesto viesose vietose. O bomzas su VT susijes, nes naudojasi VT piktybiskai nesumokejes uz kelione ir dar savo kvapu vimdo sumokejusius keleivius.
Zinau, kad beprasmiska tau rasyt, bet minute laisva turejau tai ir parasiau si beprasmi pranesima, troli.
Comment
-
Pagal visiems prieinamą informaciją nesunku nustatyti, kad pvz. Autrolio pajamos iš keleivių vežimo per šių metų 9 mėnesius buvo 518 tūkst.Lt didesnės nei kad pernai per tą patį laikotarpį. Tai gaunasi kad šiemet vidutiniškai per mėnesį pajamos iš keleivių vežimo padidėjo virš 57 000Lt...Bet ir darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos 521 tūkst.Lt taip pat didesnės šiais metais... Veiklos pelnas šiais metais per 9 mėnesius dvigubai mažesnis nei pernai už tą patį p mėnesių laikotarpį... Tai pajamų didėjimo skaičius kaip ir teigiamas dalykas...
Comment
-
"Kauno autobusų" skaičiai dar geresni, keleivių vežimo pajamos per šių metų 9 mėnesius palyginti su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu padidėjo 1.731 mln. Lt, t.y. vidutiniškai po 190 000Lt per mėnesį... Ir veiklos pelnas didesnis, ir netgi yra 172 000 grynojo pelno, kai pernai buvo 35 000 nuostolio....
Comment
-
Na ir kas. Galbūt keleivių daugėja aplamai... Juk gi Kubilius gyrėsi, kad krizė baigiasi... Keleivių galėjo padaugėti ir dėl pagerinto susisiekimo kai kuriose miesto vietose. O tai atitinkamai padidino ir pajamas. Taip kad teigti, jog tai priekinių durų nuopelnas, negalima, nes reikia turėti kur kas daugiau skaičių... O tai, kad Autobusų parkas turi pelno, tai gal jis atsirado sutaupius kur nors kitur. Ar uždirbo iš kitos veiklos.
Comment
-
Kuo pagerėjo? Tai, kad kažkur paleido daugiau autobusų nėra joks priekinių durų tvarkos nuopelnas. Lygiai kaip ir keleivių skaičiaus nedidelis padidėjimas. Tai gali būti ir mikrobų nykimo pasekmė. Kad ir Panemunės tilto uždarymas, dėl ko dauguma tų, kurie seniau per tiltą vaikščiojo pėsti, dabar važiuoja aplink autobusais...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš dar kartą kartoju, kad ne VT turi spręsti visuomenės problemas (bomžai, skurdas), o valstybė.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąPagal visiems prieinamą informaciją nesunku nustatyti, kad pvz. Autrolio pajamos iš keleivių vežimo per šių metų 9 mėnesius buvo 518 tūkst.Lt didesnės nei kad pernai per tą patį laikotarpį. Tai gaunasi kad šiemet vidutiniškai per mėnesį pajamos iš keleivių vežimo padidėjo virš 57 000Lt...Bet ir darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos 521 tūkst.Lt taip pat didesnės šiais metais...
Comment
Comment