Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    /\ Štai, apie ką aš ir kalbu. Elementarus loginio mąstymo trūkumas.

    Visų pirma tai kalbame apie valstybinę įmonę, kurioje darbdavys yra mokesčių mokėtojai. Antra, absoliučiai niekas neverčia ir nenori vairuotojus paversti "vergais". Šiaip tai, be reikalo gaištu laiką atrašinėdamas į tokius briedus.
    Trūkumas pas patį. Kiek pakilo vairuotojų atlyginimai po priekinių durų tvarkos įvedimo? Beje, aš turėjau omenyje privačias įmones.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Trūkumas pas patį. Kiek pakilo vairuotojų atlyginimai po priekinių durų tvarkos įvedimo? Beje, aš turėjau omenyje privačias įmones.
      Pakilo nemažiau nei turėjo pakilt. O ką tu čia sapalioji apie privačias įmones tai velniai žino.

      Comment


        Konkrečiau, kiek pakilo, kiel padidėjo įplaukos už bilietus, kiek padidėjo eksploatacinės išlaidos dėl priekinių durų tvarkos (dėl padidėjusių kuro sąnaudų, taip tikriausiai ir nesumažintų kontrolės apimčių ir kt.).

        Comment


          Man kadangi neidomu skaiciai, tai nesidomejau del tikslumu. Jei domina, pasiskambini/nuvaziuoji i parka, ten normalus zmones gales duot tau atsakymus. Kiek as domejausi, tai buvo patenkinti, nes kitaip minejo, kad spaude savivaldybe del bilietu kainu didinimo. Zodziu KA patenkinti. O del besivelkanciu autobusu pasidomejau, tai del griuvanciu pensininku. Cia tai absurdas.

          Comment


            Skaičiai tik teigiami - žymiai sumažėjęs zuikių ir nemalonų kvapą skleidžiančių asmenų skaičius autobusuose. Pastarasis faktorius yra itin svarbus ir veikia kaip investicija siekiant pritraukti keleivius. O keleivių pritraukimas yra prioritetas nr. 1.

            Comment


              Dar budulių galėtų nepraleist.

              Comment


                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                Dar budulių galėtų nepraleist.
                Kai kurie vairuotojai principingi, kai kurie mazai reaguoja. Del tu bomzu tai vaziuojant link nakvynes namu jie visgi kazkakip ilipa, tai smirdzius sedi kokiam gale, o ilipus per prieki jau iskart smarkus dvokas pasijaucia, net vairuotojas savo kabinoj turetu jaust. Tokius vairuotojai tiesiog PRIVALO ismest is transporto, bet kazkodel to dar nemaciau.
                Dar labai nepatinka kai troleibusas apytustis, niekas nestovi, akivaizdu, kad niekas neislipines ir matai, kad lauke tyko kokie nors veikejai ilipt butent per galines, o vairuotojas jas ima ir atidaro.
                Paskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 23:00.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Kai kurie vairuotojai principingi, kai kurie mazai reaguoja. Del tu bomzu tai vaziuojant link nakvynes namu jie visgi kazkakip ilipa, tai smirdzius sedi kokiam gale, o ilipus per prieki jau iskart smarkus dvokas pasijaucia, net vairuotojas savo kabinoj turetu jaust. Tokius vairuotojai tiesiog PRIVALO ismest is transporto, bet kazkodel to dar nemaciau.
                  Dar labai nepatinka kai troleibusas apytustis, niekas nestovi, akivaizdu, kad niekas neislipines ir matai, kad lauke tyko kokie nors veikejai ilipt butent per galines, o vairuotojas jas ima ir atidaro.
                  Čia jau įmonių kaltė. Vairuotojams privalo būti suteikti aukšto lygio apmokymai kaip elgtis įvairiose situacijose. O toki darbuotojai, kurie nesilaiko įmonės nustatytų taisyklių, nei vienoje normalioje firmoje per ilgai neužsibūna.

                  Comment


                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                    Skaičiai tik teigiami - žymiai sumažėjęs zuikių ir nemalonų kvapą skleidžiančių asmenų skaičius autobusuose. Pastarasis faktorius yra itin svarbus ir veikia kaip investicija siekiant pritraukti keleivius. O keleivių pritraukimas yra prioritetas nr. 1.
                    O aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas, vežasi purvinus pakus ir t.t.

                    Galiausiai vis tiek tie, kas nevažinėja VT ir toliau juo nevažinės. Ne tos skatinimo priemonės persėsti iš automobilio. Ir tokie suras 1000 ir 1 priežastį, kodėl VT yra blogas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas, vežasi purvinus pakus ir t.t.

                      Galiausiai vis tiek tie, kas nevažinėja VT ir toliau juo nevažinės. Ne tos skatinimo priemonės persėsti iš automobilio. Ir tokie suras 1000 ir 1 priežastį, kodėl VT yra blogas.
                      Bet gi negalima remtis vienais ir jau n metų kartojamom priežastim, kad VT yra blogas. Nebent kas turi lakią fantaziją, gali sugalvoti daugiau argumentų
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas
                        Ką tu sakai nelabai kam įdomu. Nes tau ir sovietiniai magnetofonai geriau veikė nei japoniški ar vokiški.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O aš sakau, kad neretai ne bomžas, o mokantis už pravažiavimą dvokia ne ką geriau nei bomžas, vežasi purvinus pakus ir t.t.
                          Paistai nesamones. Buna nevalyvi zmones, bet nei vienas ju taip nedvokia kaip bomzas. Minetus nevalyvus uzuodi tarkim is metro atstumo, o bomzai smirdi per 5 metrus ar dar toliau. O kalbant apie "neretas" tai gal koks 1 is keliu tukstanciu, toks ir "neretas" Ir tai niekaip nesusije su VT, nes tuos pacius nevalyvus sutikti gali ir visose kitose miesto viesose vietose. O bomzas su VT susijes, nes naudojasi VT piktybiskai nesumokejes uz kelione ir dar savo kvapu vimdo sumokejusius keleivius.
                          Zinau, kad beprasmiska tau rasyt, bet minute laisva turejau tai ir parasiau si beprasmi pranesima, troli.
                          Paskutinis taisė Gator; 2012.11.29, 05:07.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Ką tu sakai nelabai kam įdomu. Nes tau ir sovietiniai magnetofonai geriau veikė nei japoniški ar vokiški.
                            Įtariu, kad nesinaudoji VT. Nes kitaip tokių nesąmonių nerašinėtum. O kas dėl magnetofonų, tai nueik į tą temą, kurioje apie tai buvo diskutuojama, ir surasi, kad tie peikiami magnetofonai veikė ne geriau, bet ne prasčiau. O tai yra skirtumas.

                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Paistai nesamones. Buna nevalyvi zmones, bet nei vienas ju taip nedvokia kaip bomzas. Minetus nevalyvus uzuodi tarkim is metro atstumo, o bomzai smirdi per 5 metrus ar dar toliau. O kalbant apie "neretas" tai gal koks 1 is keliu tukstanciu, toks ir "neretas" Ir tai niekaip nesusije su VT, nes tuos pacius nevalyvus sutikti gali ir visose kitose miesto viesose vietose. O bomzas su VT susijes, nes naudojasi VT piktybiskai nesumokejes uz kelione ir dar savo kvapu vimdo sumokejusius keleivius.
                            Zinau, kad beprasmiska tau rasyt, bet minute laisva turejau tai ir parasiau si beprasmi pranesima, troli.
                            Irgi matosi, kad mažai VT važinėji. Nevalyvų yra keli tipai ir yra dvokiančių ir per kelis metrus. Įlipa koks diedas ar boba į šūdą ir vaikšto su prilipusiu prie bato, lipa į VT. Arba koks pagėręs apsimyžėlis įlipa. Susimoka, tai kaip gali nevežti... Arba koks kaimietis, dvokiantis tvartu... Aš dar kartą kartoju, kad ne VT turi spręsti visuomenės problemas (bomžai, skurdas), o valstybė.

                            Comment


                              Pagal visiems prieinamą informaciją nesunku nustatyti, kad pvz. Autrolio pajamos iš keleivių vežimo per šių metų 9 mėnesius buvo 518 tūkst.Lt didesnės nei kad pernai per tą patį laikotarpį. Tai gaunasi kad šiemet vidutiniškai per mėnesį pajamos iš keleivių vežimo padidėjo virš 57 000Lt...Bet ir darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos 521 tūkst.Lt taip pat didesnės šiais metais... Veiklos pelnas šiais metais per 9 mėnesius dvigubai mažesnis nei pernai už tą patį p mėnesių laikotarpį... Tai pajamų didėjimo skaičius kaip ir teigiamas dalykas...

                              Comment


                                "Kauno autobusų" skaičiai dar geresni, keleivių vežimo pajamos per šių metų 9 mėnesius palyginti su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu padidėjo 1.731 mln. Lt, t.y. vidutiniškai po 190 000Lt per mėnesį... Ir veiklos pelnas didesnis, ir netgi yra 172 000 grynojo pelno, kai pernai buvo 35 000 nuostolio....

                                Comment


                                  Na ir kas. Galbūt keleivių daugėja aplamai... Juk gi Kubilius gyrėsi, kad krizė baigiasi... Keleivių galėjo padaugėti ir dėl pagerinto susisiekimo kai kuriose miesto vietose. O tai atitinkamai padidino ir pajamas. Taip kad teigti, jog tai priekinių durų nuopelnas, negalima, nes reikia turėti kur kas daugiau skaičių... O tai, kad Autobusų parkas turi pelno, tai gal jis atsirado sutaupius kur nors kitur. Ar uždirbo iš kitos veiklos.

                                  Comment


                                    Susisiekimas pagerėjo – ir tai yra gerai.

                                    Comment


                                      Kuo pagerėjo? Tai, kad kažkur paleido daugiau autobusų nėra joks priekinių durų tvarkos nuopelnas. Lygiai kaip ir keleivių skaičiaus nedidelis padidėjimas. Tai gali būti ir mikrobų nykimo pasekmė. Kad ir Panemunės tilto uždarymas, dėl ko dauguma tų, kurie seniau per tiltą vaikščiojo pėsti, dabar važiuoja aplink autobusais...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Aš dar kartą kartoju, kad ne VT turi spręsti visuomenės problemas (bomžai, skurdas), o valstybė.
                                        Tai as irgi ta pati sakau, kad nevalyvumas ne VT, o visuomenes problema. Taciau piktybiskai nesusimokejes uz kelione ir vis tiek vairuotojo ileistas vaziuoti bomzas - jau VT problema.

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                          Pagal visiems prieinamą informaciją nesunku nustatyti, kad pvz. Autrolio pajamos iš keleivių vežimo per šių metų 9 mėnesius buvo 518 tūkst.Lt didesnės nei kad pernai per tą patį laikotarpį. Tai gaunasi kad šiemet vidutiniškai per mėnesį pajamos iš keleivių vežimo padidėjo virš 57 000Lt...Bet ir darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos 521 tūkst.Lt taip pat didesnės šiais metais...
                                          Turbut dalinai darbo uzmokestis padidejo del daugiu transporte parduotu bilieteliu (nuo kuriu vairuotojai gauna procentus).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X