labai normalus klausimas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąPats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
vairuotoja
2012-11-26 20:48
Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
.................................................. .................................................. ........
Šiandien teko pasivažinėti troleibusais. Vienoje stotelėje įlipus merginoms ir pažymėjus el. bilietus, vairuotojas atsidarė kabiną, išėjo ir pareiškė:
''Ko jūs merginos čia tuos bilietus žymit? Komposteris ir taip karštas! Ką, negalit ten toliau pasižymėt, taigi antras, trečias komposteris yra!''
Keleivės nustebusios nuėjo į galą. Man irgi kažkaip keistai nuskambėjo šitas visas pasakymas. O gal kur nors taisyklėse paminėta, kad prieš žymint bilietą reikia įsitikinti, kad komposterio temperatūra tam tinkama?
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąPats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
vairuotoja
2012-11-26 20:48
Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDel to jau atsakiau - minute ar dviem galbut padidejes marsruto iveikimo laikas niekam, isskyrus tamsta, problemu nekelia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad už kitus nekalbėk. Tuo labiau, kad niekas keleivių ir neklausė. Kur skaičiai su padidėjusiomis įplaukomis dėl priekinių durų tvarkos ir sumažėjusiomis išlaidomis kontrolei, viskam kitam, ko reikia priekinei durų tvarkai?
Prisiminiau anekdota:
Sunus raso tevams is kariuomenes - viskas cia puiku, tik kazkodel zygiuojant visas burys i takta nepataiko.
Del skaiciu - man atrodo buvo straipsnis apie padidejusias iplaukas. Taciau - nereikia jokiu skaiciu, kad suvoktum, jog iplaukos padidejo. Cia daugiau nei akivaizdu, jei tau kyla abejoniu del to, man kyla abejoniu tavo protuPaskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 20:29.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkeistas vairuotojas...tik pirmasis komposteris žymi bilietus, anie du dėl vaizdo, na laiką rodo...jie nei aktyvuoja nei žymi...
Ir kaip tada suprast ta vairuotojo studenciu apsaukima, kuris siule zymeti gale, pats vairuotojas nezino, kad jie neveikia?
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMoksleiviams pavėžėti. Dėl taupumo vienoje kryptyje trasa trumpesnė. O autobusas paskirtas veikiausiai iš kito maršruto.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr kaip tada suprast ta vairuotojo studenciu apsaukima, kuris siule zymeti gale, pats vairuotojas nezino, kad jie neveikia?
Tai matyt norėjo pažiūrėt, kaip studentės iš nugaros atrodo
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKalbu apie forumo narius rasancius sioje temoje. Uz priekiniu duru tvarka - visi (nebent yra kas pries, bet neparase), uz visu duru tvraka - A1.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAl1 reikia ignoruoti, nes jis prieštarauja viskam kas yra logiška.
Logiška yra ir priekinių durų tvarka, ir lipimas pro visas duris.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą... viskam ...
O šiaip – taip priekinių durų tvarka, būtent ji, logiška. Padaugėja pajamos, mažėja asocialų, galų gale srautai iš ir į nesusiduria, tai, būna, labai lėtina.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar dar kartą perskaityk, ką parašei.
Logiška yra ir priekinių durų tvarka, ir lipimas pro visas duris.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąLogiška yra naudoti tokią tvarką, kuri veiktų efektyviausiai. KVT atveju, efektyviausia yra priekinių durų tvarka.
O faktinių įrodymų, kad priekinių durų tvarka yra naudinga VT įmonėms taip ir nėra. Ir nesvarbu, kad kažkur rašė, jog išaugo pajamos. O kaip su išlaidomis?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinai, daliai darbdavių efektyviausia būtų vergai, dirbantys už maistą ir skudurus. Dabar išvesk paraleles su Kauno VT.
Visų pirma tai kalbame apie valstybinę įmonę, kurioje darbdavys yra mokesčių mokėtojai. Antra, absoliučiai niekas neverčia ir nenori vairuotojus paversti "vergais". Šiaip tai, be reikalo gaištu laiką atrašinėdamas į tokius briedus.
Comment
Comment