Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    labai normalus klausimas

    Comment


      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
      Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
      vairuotoja
      2012-11-26 20:48
      Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
      O aš maniau, kad aš esu neraštingas...

      .................................................. .................................................. ........

      Šiandien teko pasivažinėti troleibusais. Vienoje stotelėje įlipus merginoms ir pažymėjus el. bilietus, vairuotojas atsidarė kabiną, išėjo ir pareiškė:
      ''Ko jūs merginos čia tuos bilietus žymit? Komposteris ir taip karštas! Ką, negalit ten toliau pasižymėt, taigi antras, trečias komposteris yra!''

      Keleivės nustebusios nuėjo į galą. Man irgi kažkaip keistai nuskambėjo šitas visas pasakymas. O gal kur nors taisyklėse paminėta, kad prieš žymint bilietą reikia įsitikinti, kad komposterio temperatūra tam tinkama?

      Comment


        Ir labai tvarkingai užrašytas.

        Comment


          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
          vairuotoja
          2012-11-26 20:48
          Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
          Jeigu trukdo duobės, kur buvo medžiai, o medžiai auga tikrai ne važiuojamoje dalyje, tai matyt bordiūras netrukdo užlėkt ant šaligatvio Tokių variantų gyvai esu porą kart matęs.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Del to jau atsakiau - minute ar dviem galbut padidejes marsruto iveikimo laikas niekam, isskyrus tamsta, problemu nekelia.
            Dar kartą kartoju, kad už kitus nekalbėk. Tuo labiau, kad niekas keleivių ir neklausė. Kur skaičiai su padidėjusiomis įplaukomis dėl priekinių durų tvarkos ir sumažėjusiomis išlaidomis kontrolei, viskam kitam, ko reikia priekinei durų tvarkai?

            Comment


              keistas vairuotojas...tik pirmasis komposteris žymi bilietus, anie du dėl vaizdo, na laiką rodo...jie nei aktyvuoja nei žymi...

              Comment


                Juose dar galima bilietą patikrint ir galiniam įrašyti bilietus.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Dar kartą kartoju, kad už kitus nekalbėk. Tuo labiau, kad niekas keleivių ir neklausė. Kur skaičiai su padidėjusiomis įplaukomis dėl priekinių durų tvarkos ir sumažėjusiomis išlaidomis kontrolei, viskam kitam, ko reikia priekinei durų tvarkai?
                  Kalbu apie forumo narius rasancius sioje temoje. Uz priekiniu duru tvarka - visi (nebent yra kas pries, bet neparase), uz visu duru tvraka - A1.
                  Prisiminiau anekdota:
                  Sunus raso tevams is kariuomenes - viskas cia puiku, tik kazkodel zygiuojant visas burys i takta nepataiko.

                  Del skaiciu - man atrodo buvo straipsnis apie padidejusias iplaukas. Taciau - nereikia jokiu skaiciu, kad suvoktum, jog iplaukos padidejo. Cia daugiau nei akivaizdu, jei tau kyla abejoniu del to, man kyla abejoniu tavo protu
                  Paskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 20:29.

                  Comment


                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                    keistas vairuotojas...tik pirmasis komposteris žymi bilietus, anie du dėl vaizdo, na laiką rodo...jie nei aktyvuoja nei žymi...
                    O kodel? Daug kartum maciau keleivius ten zymincius, pvz. ilipus pro galines duris ir taip toliau. Koks argumentas neleisti zymeti viduriniam ir galiniam komposteryje?
                    Ir kaip tada suprast ta vairuotojo studenciu apsaukima, kuris siule zymeti gale, pats vairuotojas nezino, kad jie neveikia?

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Moksleiviams pavėžėti. Dėl taupumo vienoje kryptyje trasa trumpesnė. O autobusas paskirtas veikiausiai iš kito maršruto.
                      46M maršrutu dirbs autobusas iš 34 maršruto. Ir po to vėl grįžta į 34 maršrutą.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        tą troleibusą vairuoja pensininkas...tai jau būkime pakantesni vyresniems)) kiek žinau iš vairuotojų, tai veikia tik pirmas komposteris, priglaudžia keleiviai prie anų dviejų ir nieko, ateina prie priekinio ir užsidega žalia lemputė

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Ir kaip tada suprast ta vairuotojo studenciu apsaukima, kuris siule zymeti gale, pats vairuotojas nezino, kad jie neveikia?
                          Kaip minėjau jis net iš kabinos išėjo.
                          Tai matyt norėjo pažiūrėt, kaip studentės iš nugaros atrodo

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kalbu apie forumo narius rasancius sioje temoje. Uz priekiniu duru tvarka - visi (nebent yra kas pries, bet neparase), uz visu duru tvraka - A1.
                            Al1 reikia ignoruoti, nes jis prieštarauja viskam kas yra logiška.

                            Comment


                              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                              Al1 reikia ignoruoti, nes jis prieštarauja viskam kas yra logiška.
                              O dabar dar kartą perskaityk, ką parašei.
                              Logiška yra ir priekinių durų tvarka, ir lipimas pro visas duris.

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                ... viskam ...
                                Sugriovei savo argumentą.

                                O šiaip – taip priekinių durų tvarka, būtent ji, logiška. Padaugėja pajamos, mažėja asocialų, galų gale srautai iš ir į nesusiduria, tai, būna, labai lėtina.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O dabar dar kartą perskaityk, ką parašei.
                                  Logiška yra ir priekinių durų tvarka, ir lipimas pro visas duris.
                                  Logiška yra naudoti tokią tvarką, kuri veiktų efektyviausiai. KVT atveju, efektyviausia yra priekinių durų tvarka.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Logiška yra naudoti tokią tvarką, kuri veiktų efektyviausiai. KVT atveju, efektyviausia yra priekinių durų tvarka.
                                    Žinai, daliai darbdavių efektyviausia būtų vergai, dirbantys už maistą ir skudurus. Dabar išvesk paraleles su Kauno VT.
                                    O faktinių įrodymų, kad priekinių durų tvarka yra naudinga VT įmonėms taip ir nėra. Ir nesvarbu, kad kažkur rašė, jog išaugo pajamos. O kaip su išlaidomis?

                                    Comment


                                      Butu neefektyvu, tai grazintu atgal. LT autobusu parkai jau tikrai moka taupyti ten kur reikia ir nereikia. Ir valdininkai cia ne prie ko.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Žinai, daliai darbdavių efektyviausia būtų vergai, dirbantys už maistą ir skudurus. Dabar išvesk paraleles su Kauno VT.
                                        /\ Štai, apie ką aš ir kalbu. Elementarus loginio mąstymo trūkumas.

                                        Visų pirma tai kalbame apie valstybinę įmonę, kurioje darbdavys yra mokesčių mokėtojai. Antra, absoliučiai niekas neverčia ir nenori vairuotojus paversti "vergais". Šiaip tai, be reikalo gaištu laiką atrašinėdamas į tokius briedus.

                                        Comment


                                          Būten, kad moka taupyti ten, kur nereikia, o švaistyti ten, kur reikia. Be to naują tvarką įvedė ne patys vežėjai (Kauno autobusai ir Autrolis), o savivaldybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X