Kalta priekinių durų tvarka. Ir dėl durų neatidarymo, ir dėl durų atidarymo tik sulipus keleiviams pro priekines duris. Visur sekundės, sekundės... o per visą maršrutą žiūrėk ir jau kelios minutės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalta priekinių durų tvarka. Ir dėl durų neatidarymo, ir dėl durų atidarymo tik sulipus keleiviams pro priekines duris. Visur sekundės, sekundės... o per visą maršrutą žiūrėk ir jau kelios minutės.
O dabar rimčiau. Ilgai ėjęs už priekinių durų tvarką, dabar imu balansuoti ant tos ribos reikia jos ar ne.
Comment
-
Nepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..
Comment
-
Parašė Ofka Rodyti pranešimąKa cia snekat suspaust grafikus? :O Atrodo lyg dirbtumet prie vairo.
Jie vos speja pagal juos dirbt, o dazniausiai ne. Kalbat pievas
Kažkaip seniau buvo grafikai labiau suspausti ir visi spėdavo. Dar daugiau: nesant pakankamos kontrolės, kai kurie troleibusų "ralistai" pastoviai sėdėdavo "ant uodegos" priekyje pagal grafiką važiuojančiam kolegai. Vieni vairuotojai spėja, kiti ne, vieni maršrutai reikalauja daugiau pastangų, kiti mažiau - manau tikrai galima gražiai viską sudėlioti, o ne paprasčiausiai skirti marias laiko įveikti maršrutą.
Be to, tiek keleiviai, tiek vairuotojai senai apsiprato su priekinių durų tvarką ir laikas nuimti vieną kitą minutę.
Comment
-
A1, pamirsk gal jau ta liudesi del priekiniu duru tvarkos, ji puikiai veikia ir prisideda tiek prie didesniu pajamu, tiek prie keleiviu kontigento pagerinimo (atkrenta dalis chuliganeliu bei nakvynes namu tipeliu). O tai, kad marsrutas pravaziuojamas 1 ar 2 minutem leciau - niekam tai nekliuna, isskyrus tave ir dar gal keleta zmoniu - versksniu O jei kalbant tik apie sita foruma tai turbut tik tu vienas Kauno VT temoje esi pries ja, visi like - uz
Beje kai kazkas siule padidinti greiti autobusu tai prie ko cia ta tvarka, jis siule padidinti greiti, kuri "spaudzia" vairuotojas tarp stoteliu. Siule padidint km/h ant spidometro autobusui judant, o ne apskritai atvykimo laika.Paskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 00:26.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl VT komercinio greičio didinimas turi baigtis tik ties važiavimo tarp stotelių greičio didinimu?
Del to jau atsakiau - minute ar dviem galbut padidejes marsruto iveikimo laikas niekam, isskyrus tamsta, problemu nekelia.
Comment
-
Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
vairuotoja
2012-11-26 20:48
Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
Comment
Comment