Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalta priekinių durų tvarka. Ir dėl durų neatidarymo, ir dėl durų atidarymo tik sulipus keleiviams pro priekines duris. Visur sekundės, sekundės... o per visą maršrutą žiūrėk ir jau kelios minutės.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kalta priekinių durų tvarka. Ir dėl durų neatidarymo, ir dėl durų atidarymo tik sulipus keleiviams pro priekines duris. Visur sekundės, sekundės... o per visą maršrutą žiūrėk ir jau kelios minutės.
      Toj tvarkoj galima rasti ir daugiau minusų. Kad ir atidaro duris ir davai kokia pensininkė pati pirma užsistoja ant viso praėjimo ''bilietėlį pirkti'' ir praeik, kad nori .

      O dabar rimčiau. Ilgai ėjęs priekinių durų tvarką, dabar imu balansuoti ant tos ribos reikia jos ar ne.

      Comment


        Viskas tvarkoj su ta duru tvarka. Netvarkoj su grafiku sudarinetojais. Tik mane domina, kaip juos priverst sudaryt taip, kad nebutu bereikalingo tasymosi..

        Comment


          Žinau daug žmonių, kurie pradėjo Kaune persėdo iš mikroautobusų į troleibusus dėl priekinių durų tvarkos.
          Al1, žinau ir vilniečių, kurie įlipo į mašinas, kai tvarką panaikino.

          Comment


            Tai tokie kietakakčiai, kuriems visur smirda, visur bomžai, nešvara. Yra tokia kategorija steriliųjų...

            Comment


              Geriau kokybė, ne kiekybė.

              Comment


                Nepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..

                Comment


                  Tai kam juos dėjo 2004, 2007 ir 2012?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Nepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..
                    Variantas su STOP mygtukais bus nevykęs bandymas, nes Klaipėdoje ši tvarka nepasiteisino.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Nepatenkintu visada bus, bet 90% ja patenkinti. Tai ka siulot, klausyt tu 10%, kurie nepatenkinti? Priekines durys sperndimas geras. Reiketu tik tuos grafikus butinai derinti, jei norima kelione padaryti kiek imanoma greita. Variantas su STOP mygtukais ir autobuso stabdymais, gal dar per anksti..
                      O kas klausė ar patenkinti? Atliko tyrimus? Kelionės greitis didele dalimi priklauso ir nuo to, kiek užtrunkama įlaipinant ir išlaipinant.

                      Comment


                        Na, mano draugu/pazistamu ratas. Nera aisku cia viskas, bet nemazai gyvene, pavazineje po uzsienius, visi patenkinti..

                        Comment


                          Patenkinti, nes užsienyje taip (Vakaruose). Tipinis kompleksas - Vakaruose viskas geriau, pas mus viskas blogiau, todėl turime aklai kopijuoti.

                          Comment


                            Na kaip cia pasakius, jei nori tobuleti tai ir sieki geriausio visose srityse... Zmoniems gerai, parkui gerai, galu gale miestui gerai. Blogai tik Al1 vienam, kame beda? Klausimas labiau retorinis, atsakyti nebutina

                            Comment


                              Nekalbėk už kitus. Niekas nieko neklausinėjo, gerai ar blogai. Valdžiai gal ir gerai. Bet ji VT nesinaudoja. O parkų interesai irgi dar ne viskas.

                              Comment


                                Parašė Ofka Rodyti pranešimą
                                Ka cia snekat suspaust grafikus? :O Atrodo lyg dirbtumet prie vairo.
                                Jie vos speja pagal juos dirbt, o dazniausiai ne. Kalbat pievas
                                Pats, kaip suprantu, vairuoji ar pažįsti vairuojančių? Išvardink konkrečiai, kuriuose maršrutuose nespėjama dirbti.

                                Kažkaip seniau buvo grafikai labiau suspausti ir visi spėdavo. Dar daugiau: nesant pakankamos kontrolės, kai kurie troleibusų "ralistai" pastoviai sėdėdavo "ant uodegos" priekyje pagal grafiką važiuojančiam kolegai. Vieni vairuotojai spėja, kiti ne, vieni maršrutai reikalauja daugiau pastangų, kiti mažiau - manau tikrai galima gražiai viską sudėlioti, o ne paprasčiausiai skirti marias laiko įveikti maršrutą.

                                Be to, tiek keleiviai, tiek vairuotojai senai apsiprato su priekinių durų tvarką ir laikas nuimti vieną kitą minutę.

                                Comment


                                  A1, pamirsk gal jau ta liudesi del priekiniu duru tvarkos, ji puikiai veikia ir prisideda tiek prie didesniu pajamu, tiek prie keleiviu kontigento pagerinimo (atkrenta dalis chuliganeliu bei nakvynes namu tipeliu). O tai, kad marsrutas pravaziuojamas 1 ar 2 minutem leciau - niekam tai nekliuna, isskyrus tave ir dar gal keleta zmoniu - versksniu O jei kalbant tik apie sita foruma tai turbut tik tu vienas Kauno VT temoje esi pries ja, visi like - uz

                                  Beje kai kazkas siule padidinti greiti autobusu tai prie ko cia ta tvarka, jis siule padidinti greiti, kuri "spaudzia" vairuotojas tarp stoteliu. Siule padidint km/h ant spidometro autobusui judant, o ne apskritai atvykimo laika.
                                  Paskutinis taisė Gator; 2012.11.27, 00:26.

                                  Comment


                                    Kodėl VT komercinio greičio didinimas turi baigtis tik ties važiavimo tarp stotelių greičio didinimu?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kodėl VT komercinio greičio didinimas turi baigtis tik ties važiavimo tarp stotelių greičio didinimu?
                                      Neturetu, tiesiog tada zmogus pasiule didinti butent km/h greiti, o ne apskritai greitinti iveikimo laika Iskele labai konkretu klausima apie km/h, o tu vis tiek ikisai tas priekines duris
                                      Del to jau atsakiau - minute ar dviem galbut padidejes marsruto iveikimo laikas niekam, isskyrus tamsta, problemu nekelia.

                                      Comment


                                        Kero pezalai kauno dienoje

                                        http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...ulius-keras-87

                                        Comment


                                          Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
                                          vairuotoja
                                          2012-11-26 20:48
                                          Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link

                                          Comment

                                          Working...
                                          X