Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Traf Rodyti pranešimą
    Manau visai logiški pakeitimai. Ypač džiugu, kad 34 pratesė iki prancūzų, o 27 naikina. Nors aišku, praversdavo, jei reikėdavo greičiau nuo savanorių pasiekti autobusų stotį (ypač savaitgaliais) ar atvirkščiai, bet nieko, netrukus ir ''šleikos'' kabinsis į parodos kalną
    Tai kad ten jokio didelio skirtumo, nes 27-asis pro Aklųjų ir silpnaregių centrą važiuoja tik link Stoties.
    Labai įdomiai ir Vytėnais. Savaitgalį transportas bus, o darbo dieną? Jau jokio susiekimo?
    Taigi darbo dienomis ten, kaip ir anksčiau, važiuos 35-as.

    Labai bus smagu su 43-čiu, kai keleiviai, nusprendę pvz nuo Klinikų pavažiuoti iki buvusio topolio, staiga pamatys, kad autobusas tik pyst ir nusuko į žeimenos gatvę. Turėtų kilti audringos nuostabos reakcijos
    Jeigu keleiviai bus gerai informuoti per visus įmanomus informacijos kanalus apie pasikeitimus, tai pasipiktinusių neturėtų būti
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Ai, tuomet viskas aišku. kažkaip netyčia pamaniau, kad 35 trumpinamas visomis dienomis.

      Comment


        Kazkaip su visais pakeitimais labai sutinku. Nu pradejo rimtai dirbt transporto skyrius, kazkokiu kedziu perstumimu galbut ivyko?

        Comment


          į pensiją 50 proc.darbuotojų išvarė gal

          Comment


            Jokių kėdžių stumdymų nebuvo - tiesiog atlikta reforma, kurios seniai ilgai laukėme, nes tai buvo sudėtinga įgyvendinti be perlipimo bilietų rūšies.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Puiku. Gaila 9 nepokoregavo ir toliau ora vezios..

              Comment


                O ką siūlytum?

                Comment


                  Romainiai-Lampedziai-Kauno pilis, per Raudondvario pl. Aisku 44 mikriukui galutinai ateitu galas.

                  Comment


                    Bet tai reikia maršruto iš Kaniūkų į Šilainius.

                    Comment


                      Dėl lėktuvų nuėmimo, pasirodo, 29E važiuos tik antradienį, trečiadienį, penktadienį ir šeštadienį! Ne visos geros šios maršrutų reformos naujienos.

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                        Dėl lėktuvų nuėmimo, pasirodo, 29E važiuos tik antradienį, trečiadienį, penktadienį ir šeštadienį! Ne visos geros šios maršrutų reformos naujienos.
                        O kam reikia, kad autobusas važiuotų tuščias?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Man tai neramu del tu marsrutu nuemimo, dabar pridejo reisu kitiems marsrutams kompensuot nuimtus, bet kas gali paneigti, kad kadanors ju vel nesumazins atgal. Tarkim vietoj 4 marsruto dabar pridejo kiteims troleibusams po 1, bet kadanors sugalvos nuimt po viena "del ekonominiu priezasciu" ir bus tiek pat reisu kiek buvo pries nuimant 4, tik sikart jau be 4 marsruto.

                          Comment


                            Na niekas to gyvenime negales garantuot. Reikia tiketis, kad sunkiausi laikai praeity, be to, anksciau ar veliau mikriuku turetu nebelikti, reiketu manyti, kad tiek autobusu bei troleibusu turetu daugeti..

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Man tai neramu del tu marsrutu nuemimo, dabar pridejo reisu kitiems marsrutams kompensuot nuimtus, bet kas gali paneigti, kad kadanors ju vel nesumazins atgal. Tarkim vietoj 4 marsruto dabar pridejo kiteims troleibusams po 1, bet kadanors sugalvos nuimt po viena "del ekonominiu priezasciu" ir bus tiek pat reisu kiek buvo pries nuimant 4, tik sikart jau be 4 marsruto.
                              Kiek keleivių, tiek ir transporto. Kaune juk gyventojų skaičius mažėja, tai aišku, kad nuims po kiek laiko ir transporto, nes didinti dotacijų nėra už ką. Tačiau tai nereiškia, kad būtinai bus blogai, juk situacija gerėja. Vien šie pokyčiai kiek įneš tvarkos ir logikos į visą sistemą. Ji veiks ekonomiškai tvariau.
                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Na niekas to gyvenime negales garantuot. Reikia tiketis, kad sunkiausi laikai praeity, be to, anksciau ar veliau mikriuku turetu nebelikti, reiketu manyti, kad tiek autobusu bei troleibusu turetu daugeti..
                              Logiškai mąstai - man patinka Iš tiesų, reiškia žiūrėti kompleksiškai.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Dėl lėktuvų nuėmimo, pasirodo, 29E važiuos tik antradienį, trečiadienį, penktadienį ir šeštadienį! Ne visos geros šios maršrutų reformos naujienos.
                                Šis klausimas labiau skirtas kitai temai - Tarptautinis Kauno oro uostas ir susijęs ne vien su Kauno miesto ar rajono aktualijomis. Nors tai miesto maršrutas, bet ir SM šiuo klausimu turi dalį atsakomybės prisiimti.

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Kiek keleivių, tiek ir transporto. Kaune juk gyventojų skaičius mažėja, tai aišku, kad nuims po kiek laiko ir transporto, nes didinti dotacijų nėra už ką. Tačiau tai nereiškia, kad būtinai bus blogai, juk situacija gerėja. Vien šie pokyčiai kiek įneš tvarkos ir logikos į visą sistemą. Ji veiks ekonomiškai tvariau.
                                  Logiškai mąstai - man patinka Iš tiesų, reiškia žiūrėti kompleksiškai.
                                  Kalbant apie dabartinius pokyčius, sakyčiau, nereikėtų 21 maršruto trumpinti iki pilies. Gal būtų galima jį padaryti apvažiuojantį aplink centrą (kaip 3 troleibusas). Gerai, 10 ir 37 bus sudažninti pakankamai, į Parodos kalną ir toliau (į Vydūno al, Krėvės pr.) jų užteks, bet nereikėtų nubaidyti 21 besinaudojančių iš Vilijampolės pusės važiuojančiųjų, nes daugeliui jų reikia iki centro. Gal galima būtų sutrumpinti iki Maironio ar Mickevičiaus gatvių. Svarbu, kad nepablogėtų sąlygos daugeliui važiuojančiųjų ir jie nepersėstų į mikriukus.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Kalbant apie dabartinius pokyčius, sakyčiau, nereikėtų 21 maršruto trumpinti iki pilies. Gal būtų galima jį padaryti apvažiuojantį aplink centrą (kaip 3 troleibusas). Gerai, 10 ir 37 bus sudažninti pakankamai, į Parodos kalną ir toliau (į Vydūno al, Krėvės pr.) jų užteks, bet nereikėtų nubaidyti 21 besinaudojančių iš Vilijampolės pusės važiuojančiųjų, nes daugeliui jų reikia iki centro. Gal galima būtų sutrumpinti iki Maironio ar Mickevičiaus gatvių. Svarbu, kad nepablogėtų sąlygos daugeliui važiuojančiųjų ir jie nepersėstų į mikriukus.
                                    As galbut buciau taip trumpines iki Kestucio g A37, bei ji paleides tiesiai Neries krantine, neuzsukant i Varniu, Paneriu, Jurbarko g. Nes dabar "auksiniam rate" (Zemaiciu pl., Kursiu, Jotvingiu g.) laimi 30mikriukas, nes ne visi nori ilgiausiai vaziuot tuo A37

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Kalbant apie dabartinius pokyčius, sakyčiau, nereikėtų 21 maršruto trumpinti iki pilies. Gal būtų galima jį padaryti apvažiuojantį aplink centrą (kaip 3 troleibusas). Gerai, 10 ir 37 bus sudažninti pakankamai, į Parodos kalną ir toliau (į Vydūno al, Krėvės pr.) jų užteks, bet nereikėtų nubaidyti 21 besinaudojančių iš Vilijampolės pusės važiuojančiųjų, nes daugeliui jų reikia iki centro. Gal galima būtų sutrumpinti iki Maironio ar Mickevičiaus gatvių. Svarbu, kad nepablogėtų sąlygos daugeliui važiuojančiųjų ir jie nepersėstų į mikriukus.
                                      O kam apvažiuoti? Juk tai labai neefektyvu ir brangu - didina ridą ir dubliuoja dar kitus maršrutus. Nuo pilies yra idealios galimybės patogiai tęsti kelionę. Juk elektroniniu bilietu naudojantis, perlipimas nieko nekainuoja. Taip, mikroautobusai įgija pranašumą ir tai nėra gerai. Bet manau, kad tai jau kita problema. Mikroautobusų egzistavimas neturėtų sustabdyti maršrutų reorganizavimo ir inovacijų VT sistemoje.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        As galbut buciau taip trumpines iki Kestucio g A37, bei ji paleides tiesiai Neries krantine, neuzsukant i Varniu, Paneriu, Jurbarko g. Nes dabar "auksiniam rate" (Zemaiciu pl., Kursiu, Jotvingiu g.) laimi 30mikriukas, nes ne visi nori ilgiausiai vaziuot tuo A37
                                        Trumpinti kelionę - sveikintina. Bet kokia to kaina: maršruto nerentabilumas, intervalo grafike didėjimas. Nukreipimas Neries krantine kainuotų ir tektų retinti kursavimą, kuo nebūtų patenkinti Jotvingių, Kuršių ir aplinkinių gatvių gyventojai. Reikia mąstyti visapusiškai ir logiškai.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          As galbut buciau taip trumpines iki Kestucio g A37, bei ji paleides tiesiai Neries krantine, neuzsukant i Varniu, Paneriu, Jurbarko g. Nes dabar "auksiniam rate" (Zemaiciu pl., Kursiu, Jotvingiu g.) laimi 30mikriukas, nes ne visi nori ilgiausiai vaziuot tuo A37
                                          Pritarčiau šiam siūlymui, nes iš Neries krantinės į Panerių/Linkuvos perkeltas A24. Taip kad Panerių/Linkuvos autobusų yra pakankamai, be to, A10 važiuos daug dažniau.

                                          Be to, kažin ar kam nors iš Šilainių reikia į Vilijampolę ir atvirkščiai. Dauguma keleivių važiuoja iki centro.
                                          Paskutinis taisė disident; 2012.11.18, 20:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X