Įdomus pratęsimas, tik kur jis ten apsisuks?
Pasižiūrėjus vaizdą iš viršaus nesimato jokios aikštelės, bet to kelias neišasfaltuotas. Kita vertus girdėjau, kad autobusą ruošiamasi pratęsti, ir dėl to bus vykdomi kažkokie darbai, tačiau tos informacijos nesekiau, todėl patikslinkit mane, kas galit
Beje, įdomu kaip bus su stotelių įgarsinimu?
Vieta apsisukimui ir kelias paruoštas VT eismui jau buvo vasaros pabaigoje. Palydovinis vaizdas yra senas ir juo taip pasitikėti nereikėtų.
Įgarsinimai turėtų būti paruošti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Vieta apsisukimui ir kelias paruoštas VT eismui jau buvo vasaros pabaigoje. Palydovinis vaizdas yra senas ir juo taip pasitikėti nereikėtų.
Įgarsinimai turėtų būti paruošti.
Ačiū už info, Ametistai.
Kažin, žmonės nesusimaišys maršrutų pavadinimuose, nes teoriškai, abu važiuoja į Romainius, praktiškai, trasos šiek tiek skiriasi.
Galbūt 24 labiau tiktų Medėkšinės g. - Geležinkelio st?
Aišku čia tik toks teorinis pamąstymas, nes tai nėra ypatingai svarbus klausimas, vis vien abu maršrutai važiuoja į Romainius.
Butu dar populiaresnis, bet kazkas ne taip su svieslentem naktiniu atveju. Pats vazineju jais daznai ir daznai buna, kad svieslenteje dega pvz. visi 37N, bet nedega nei vienas 13N. Daug kas ateina ir apsisuka, nors tas 13 atvaziuos uz 3 minuciu.
Taip pat buvo 3 kartais (is kokiu 7) kai norejau vaziuot 37N ir jis neatvaziavo (nors svieslentej dege).
Zodziu yra kur tobuleti..
Butu dar populiaresnis, bet kazkas ne taip su svieslentem naktiniu atveju. Pats vazineju jais daznai ir daznai buna, kad svieslenteje dega pvz. visi 37N, bet nedega nei vienas 13N. Daug kas ateina ir apsisuka, nors tas 13 atvaziuos uz 3 minuciu.
Taip pat buvo 3 kartais (is kokiu 7) kai norejau vaziuot 37N ir jis neatvaziavo (nors svieslentej dege).
Zodziu yra kur tobuleti..
Švieslentėje informacija dėl techninių kliūčių kartais gali būti netiksli.
Visada juk galima pažiūrėti tvarkaraštį stotelėje arba savo mobiliajame telefone. Manau, problemos su švieslentėmis yra nemalonus dalykas, bet tikrai ne kertinis akmuo, neleidžiantis naktiniam transportui tapti dar populiaresniam.
Švieslentėje informacija dėl techninių kliūčių kartais gali būti netiksli.
Visada juk galima pažiūrėti tvarkaraštį stotelėje arba savo mobiliajame telefone. Manau, problemos su švieslentėmis yra nemalonus dalykas, bet tikrai ne kertinis akmuo, neleidžiantis naktiniam transportui tapti dar populiaresniam.
Gal ne pagrindinis dalykas, bet viskas susideda iš smulkmenų. Esmė tame, kad švieslentės chaltūrina ne aplamai, o būtent su naktiniu transportu, apie kurį žmonėms ir taip trūksta informacijos, ir kiekvieną kartą laukiant stotelėje kyla diskusija: "ar atvažiuos?", nesvarbu, rodo švieslentė ką nors, ar ne. Taip pat trūksta papildomos informacijos, ar naktinis transportas važiuos naktimis, kurios yra prieš šventines dienas. Pvz, naktį iš spalio 31 į lapkričio 1 važiavo, ar ne? Niekur nebuvo skelbta jokios informacijos.
Kas dėl troleibusų, tai jau buvo diskutuota seniau, kad planuojamas naikinti 4 maršrutas, daugiau pokyčių kažin ar verta tikėtis. Troleibusai iš 4 bus pervesti į 13 ir 14 maršrutus.
Su autobusais gali būti įvairių variantų. Kaip rašo straipsniuke, bus gauta analizinė informacija iš naujai sukurtų maršrutų dėl Panemunės tilto uždarymo. Gali būti, kad 5 maršrutas nustos egzistavęs, nes neteko matyti, kad jame būtų daug keleivių - pastoviai max 5 keleiviai ne piko metu kiek teko matyt, nežinau kiek piko metu.
Galvoti apie kitus pokyčius nematau pagrindo ar kokių užuominų, už ko būtų galima užsikabinti.
Spėju, kad gali keistis 13 aut. marš, prastas užpildymas jo Minkovskių gatvėje.
Gaila, kad man nepasitaikė atsakyt į tą apklausą..
6 ir 6A negalėtų būt Veiverių g. - Europos pr. - H. ir O. Minkovskių g. - Vytauto tiltas?
Na, šie maršrutai visų pirma skirti nuvežti Garliavos gyventojus į miesto centrą (darbo dienomis 6-asis- ir Dainavos gyventojus į centrą). Tokie sukinėjimai būtų tik bereikalingas laiko gaišimas ir sukeltų nepatogumų esamiems maršrutų keleiviams. Be to, norint išlaikyti esamą kursavimo intervalą, teks didinti autobusų skaičių maršrutuose, kas reiškia ir papildomas išlaidas.
Šiaip nematau priežasčių, kodėl 13-asis maršrutas pro ten neturėtų važiuoti.
Kad garliaviškiams svarbu šiuo maršrutu kuo greičiau patekti iki centro. Manau, netgi būtų aktualu kurti 6E piko metu.
Butu tai butu. Bet i Garliava vaziuoja daug mikriuku, o ju savininkai tai tikrai nenoretu paleist sito biznio. Patepa rajono savivaldybe ir "visiems" gerai.
Aleksotas nėra tinkama vieta persėsti keleiviams iš maršruto į maršrutą, nes mikrorajonas nėra tankiai apgyvendintas ir dėl to transportas kursuoja retokai. Tad ir grafikai sudaryti siekiant išlaikyti pakankamą intervalą. Tai reiškia, kad 6 ir 12 grafikai nėra suderinti ir nėra patogu perlipti - nėra taupomas laikas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
12 retokai kursuoja. 6/6A yra pagrindiniai ir vieninteliai miesto maršrutai Garliavoje, todėl centrą jie turėtų pasiekti kaip įmanoma greičiau. Padarius tuos lankus, kelionė pailgės, kas dalį keleivių gali paskatinti persėsti į mikriukus,
Beje, taip ir nesupratau, kuo užkliuvo dabartinis 13-asis maršrutas? Dabar jis Minkovskių gatvėje yra pats geriausias variantas- važiuoja ne itin dažnai, o keleivių ten ir nėra daug. O kur jį nukreipti siūlote? Pro Senamiestį? Taip kad ten ir taip maršrutų per akis.
Aš tai pamąsčiau, jog išvis 12 galima būtų bent jau savaitgaliais pratęsti iki Garliavos, tada nereikėtų 6A... nes dabar ir tas, ir tas važiuoja retai, tai sutankinus 12 ir pratęsus iki Garliavos būtų visai padorus kursavimas...
Arba 6 darbo dienomis galima būtų sutrumpinti iki centro, o vietoj 6 į Garliavą paleisti tik 12...
Comment