7 d.d dirba 10 masinu o 11- 9 masinos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąas 17 marsruta,vadinciau antru marsrutu. ta mintis buvo... bet per sukilelius pakanka dvieju troliku 1,2 ,tuo labiau 1 marsrutas beveik visa marsruta dubliuoja antra marsruta. todel derinys matei koks. ...
Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTai antrą galima palikti tik piko metu
Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąl
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
Comment
-
Šiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?
P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?
P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąGerbiamieji, būkite kantrus ir visa infotmacija jus pasieks greitu metu, as nesu savaivaldybės atstovas ar transporto skyriaus darbuotojas, tiesiog žinau iš vadovybės ,kad jokio 17 nebus, bus koreguojami keli maršrutai, miegokite ramiai ir sapnuokite 17 jei taip jau norite
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnesutiksiu, šią savaitę su Keru susitikau autobuse, pasirodo jis važinėja viešuoju transportuPaskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.21, 13:50.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTokiu atveju- kurie maršrutai bus koreguojami?
Jei dauguma autobusų maršrutų važiuos savanoriais, tai greičiausiai koreguojami bus visi mano paminėti maršrutai.
Antro nepaminėjau, nes iš šių žodžių
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???Paskutinis taisė Traf; 2012.09.21, 16:07.
Comment
-
Nelabai matau rimtų priežasčių, kurios neleistų didinti troleibusų ridos limito. Negi čia yra taip griežtai viskas sudėliota, kad įstatymai draudžia metų eigoje ją didinti? Juk logiškai mąstant, atidarius naujas linijas, rida bet kuriuo atveju didės, nes atsiras nauji maršrutai (ar pakeitus vienų trasas, kitiems maršrutams teks pridėti papildomų troleibusų, nes jiems didės apkrova).
Kaip čia taip gaunasi, kad vieniems susisiekimas turi būti gerinamas tik su sąlyga, kad kitiems jis pablogės? Būtent taip aš suprantu Nerijus_kns pranešimus, kuriuos jis pasistengė išdarkyt. Akivaizdu, kad jis žino kur kas daugiau nei pasako užuominomis.
Comment
-
Net nesugalvojau į kokią temą dėt, bet pagalvojau, jog visai įdomu. Vakar (09.26) eidamas į darbą VILNIUJE, apie 9 val. ryte pamačiau Savanorių pr. kiemuose, griaunamos parduotuvės teritorijoje stovintį kauno kontrolės autobusiuką. Tiksli buvimo vieta čia
Paskutinis taisė kalabacharka; 2012.09.27, 10:52.
Comment
-
Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
Comment
Comment