Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    7 d.d dirba 10 masinu o 11- 9 masinos

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      as 17 marsruta,vadinciau antru marsrutu. ta mintis buvo... bet per sukilelius pakanka dvieju troliku 1,2 ,tuo labiau 1 marsrutas beveik visa marsruta dubliuoja antra marsruta. todel derinys matei koks. ...
      Tai antrą galima palikti tik piko metu
      Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?

      Comment


        nerijau, netrink savo parnesimu, isdarkai visas diskusijas kai yra atsakymu i istrintus pranesimus!

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Tai antrą galima palikti tik piko metu
          Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?
          nekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???

          Comment


            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
            nekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???
            Tai tada galima pakaitom derinti 2 ir 17.

            Comment


              nebus jokio 17,kas cia jums pasidare

              Comment


                Ai, šiaip „pilaitizmas“ užėjo.

                Comment


                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                  nebus jokio 17,kas cia jums pasidare
                  Paprasti mirtingieji dar nežino, kaip kas bus iš tikrųjų. Bet kuriuo atveju, juk nedraudžiama pasidalinti savais pasiūlymais bei padiskutuoti, kokia galėtų būti situacija paleidus tokį ar kitokį naują maršrutą. Ir jokie čia tušti plepalai- tam ir skirtas forumas, kad žmonės galėtų pasidalinti savo idėjomis.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                    nebus jokio 17,kas cia jums pasidare
                    Koks skirtumas 17, 18, 6 ar 2A ar kaip vadinsis, visiem įdomu kokios konkrečios trasos bus, o ne kiek numerių turėsime. O pasidaryt tai tiesiog įdomu ir tiek. Jei žinai, kažkokios info, bet nenori nutekint ar nežinai tiksliai, tai ramiai, o ne mėtyk "namiokus" ale "Žinau, bet nieko nesakysiu, jums, žemės dulkės". Nothing personal, bet nenorim, kad toks šaunus narys taptų antru Nerijum_kns.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      l
                      Kam tu palieki tokius pranešimus? Juk juos galima visai ištrinti, nepaliekant nė ženklo, kad jie buvo. Spausk "Taisyti", "Trinti" ir neįrašyk jokios priežasties.

                      Comment


                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                        nebus jokio 17,kas cia jums pasidare
                        Gal galėtum pasidalinti savo žiniomis apie būsimus maršrutus? Autrolis juk yra monopolinis, turbūt nepretenduos į Kauno maršrutus "Vilniaus troleibusai", tad jokio komercinio intereso nepažeistum, juo labiau viską - ir "Kauno autobusus", ir "Autrolį", ir mikroautobusus reguliuoja savivaldybė. Nereikėtų mums tuščiai ginčytis.

                        Comment


                          Šiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
                          OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?

                          P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Gerbiamieji, būkite kantrus ir visa infotmacija jus pasieks greitu metu, as nesu savaivaldybės atstovas ar transporto skyriaus darbuotojas, tiesiog žinau iš vadovybės ,kad jokio 17 nebus, bus koreguojami keli maršrutai, miegokite ramiai ir sapnuokite 17 jei taip jau norite

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Šiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
                              OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?

                              P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
                              nesutiksiu, šią savaitę su Keru susitikau autobuse, pasirodo jis važinėja viešuoju transportu

                              Comment


                                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                Gerbiamieji, būkite kantrus ir visa infotmacija jus pasieks greitu metu, as nesu savaivaldybės atstovas ar transporto skyriaus darbuotojas, tiesiog žinau iš vadovybės ,kad jokio 17 nebus, bus koreguojami keli maršrutai, miegokite ramiai ir sapnuokite 17 jei taip jau norite
                                Tokiu atveju- kurie maršrutai bus koreguojami?

                                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                nesutiksiu, šią savaitę su Keru susitikau autobuse, pasirodo jis važinėja viešuoju transportu
                                Nežinau, gal Keras ir yra teigiama išimtis iš taisyklės, bet šiaip tai man puikiai žinomas rinkiminis triukas- pavažiuoti porą stotelių autobusu ar troleibusu, nusifotografuoti ten ir paskui rinkėjams pasipasakoti, esą "koks aš draugiškas aplinkai, į darbą važiuoja tik viešuoju transportu". Bet šiaip pripažinkim, kad didžioji dauguma tų, kurie priima sprendimus, viešuoju transportu nesinaudoja.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.21, 13:50.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Tokiu atveju- kurie maršrutai bus koreguojami?
                                  Turime nedidelį pasirinkimą: 3 arba 4 arba 10 arba jie visi kartu
                                  Jei dauguma autobusų maršrutų važiuos savanoriais, tai greičiausiai koreguojami bus visi mano paminėti maršrutai.

                                  Antro nepaminėjau, nes iš šių žodžių

                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  nekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???
                                  spėju, kad antras liečiamas nebus, o ir toliau padės pirmajam maršrutui.
                                  Paskutinis taisė Traf; 2012.09.21, 16:07.

                                  Comment


                                    Nelabai matau rimtų priežasčių, kurios neleistų didinti troleibusų ridos limito. Negi čia yra taip griežtai viskas sudėliota, kad įstatymai draudžia metų eigoje ją didinti? Juk logiškai mąstant, atidarius naujas linijas, rida bet kuriuo atveju didės, nes atsiras nauji maršrutai (ar pakeitus vienų trasas, kitiems maršrutams teks pridėti papildomų troleibusų, nes jiems didės apkrova).
                                    Kaip čia taip gaunasi, kad vieniems susisiekimas turi būti gerinamas tik su sąlyga, kad kitiems jis pablogės? Būtent taip aš suprantu Nerijus_kns pranešimus, kuriuos jis pasistengė išdarkyt. Akivaizdu, kad jis žino kur kas daugiau nei pasako užuominomis.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tai savaime suprantama, kad rida privaloma didinti. Jei ji nebus didinama, o tik vagiama is kitu marsrutu tai bus didziausia kvailyste.

                                      Comment


                                        Net nesugalvojau į kokią temą dėt, bet pagalvojau, jog visai įdomu. Vakar (09.26) eidamas į darbą VILNIUJE, apie 9 val. ryte pamačiau Savanorių pr. kiemuose, griaunamos parduotuvės teritorijoje stovintį kauno kontrolės autobusiuką. Tiksli buvimo vieta čia

                                        Paskutinis taisė kalabacharka; 2012.09.27, 10:52.

                                        Comment


                                          Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                          Net nesugalvojau į kokią temą dėt, bet pagalvojau, jog visai įdomu. Vakar (09.26) eidamas į darbą VILNIUJE, apie 9 val. ryte pamačiau Savanorių pr. kiemuose, griaunamos parduotuvės teritorijoje stovintį kauno kontrolės autobusiuką. Tiksli buvimo vieta čia

                                          Atvaizdas
                                          Ekskomisarų biuras jau nebevykdo kontrolės KVT. O lipdukų nuo mašinos nenulupo ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X