Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSiaip logiskai galvokite, juk jei Vyduno aleja paleistu troleibusus ten stabdytu visa eisma, todel naturalu, jog sako, kad reiktu dvieju juostu.
2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą1. Ten ir dabar važiuoja autobusai, kurių gabaritai yra tokie patys kaip troleibusų.
2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt Gator turėjo omeny, kad vidutinis troleibusų važiavimo greitis yra mažesnis nei autobusų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPlius tai, kad daugiau transporto priemoniu (autobusai + troleibusai) eisma stabdytu dar labiau nei maziau transporto priemoniu (tik autobusai).
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar Radvilėnų plentas pakankamai platus, kad juo galėtų važiuoti autobusai? Ne per stati ten įkalnė?
Comment
-
O Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...
Beje, ūkiškai kalbant būtų galima išmontuoti K.Petrausko - Vydūno al. šviesoforą ir pastatyti toje sankryžoje. Aišku, kas paprasta, tas Kauno ūkio skyriui neįmanoma. Reikia projekto, konkurso, otkato..
O kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.
Tada šviesoforo nebuvimas Radvilėnų pl. sankryžoje atrodys lengvai išsprendžiama bėda.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąV. Lašo ir Eivenių gatvės
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąLašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO Neries krantinė tarp Kriščiukaičio g. ir Varnių tilto kartais ne vienos eismo juostos?
Dar Kovo 11-osios g. tarp Krėvės žiedo ir Taikos žiedo vienos juostos. Ten net nėra įvažos troleibusams stotelėse.
Kovo 11-osios taip pat nestandartinė dviejų juostų gatvė. Jį projektuota dar tarybiniais laikais ir buvo kiti standartai. Transporto priemonės buvo siauresnės. Be to šiame paminėtame ruožia troleibusai važiuoja maximalių greičių.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBet realybėje kažko siaurutės atrodo.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTa gatvė ne sovietinė, o tarpukarinė. Bet sovietams neužteko, matyt, proto ją išplatint kaip šiaurinę Klinikų jungtį su Sukilėlių pr.
Comment
-
O kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąLašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
P.S. kaip tu rašai...دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąVisų pirma, žalia veja atskirta ne V.Lašo g., o Tvirtovės al. Visų antra, tavo minėta V.Lašo gatvė yra vienos eismo juostos.
P.S. kaip tu rašai...
O kaip rašau taip rašau, jau mano reikalas
Comment
Comment